Telecom News - דו"ח: 1 מכל 3 ארגונים חוו התקפת סייבר או כופר במהלך השנה האחרונה

דו"ח: 1 מכל 3 ארגונים חוו התקפת סייבר או כופר במהלך השנה האחרונה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> דו"ח: 1 מכל 3 ארגונים חוו התקפת סייבר או כופר במהלך השנה האחרונה
דו"ח: 1 מכל 3 ארגונים חוו התקפת סייבר או כופר במהלך השנה האחרונה
מאת: מערכת Telecom News, 19.9.21, 16:25CYBER FREE

כך עולה ממחקר בקרב 1,000 אנשי IT בארגונים/עסקים טכנולוגיים עם מעל ל-250 עובדים, שבחן את מצבם של ארגונים שונים מתעשיות שונות מבחינת ההגנה על נתוניהם ואת חששות אנשי ה-IT האמונים על ההגנה על החברה.
 
Dell Technologies, חברת המחשוב, חושפת את תוצאות המחקר, שערכה בנושא הגנת נתונים ל-2021 (Global Data Protection Index 2021), במסגרתו בחנה את מצבם של ארגונים שונים מתעשיות שונות מבחינת ההגנה על נתוניהם ואת החששות של אנשי ה-IT האמונים על ההגנה על החברה.

הדו"ח מבוסס על מחקר, שערכה Dell, בקרב 1,000 עובדי חברות טכנולוגיות עם מעל ל-250 עובדים מ-15 מדינות שונות, כולל מיבשת אמריקה (צפון, מרכז ודרום), אירופה, המזרח התיכון, סין, יפן ומדינות אסייתיות נוספות. הנשאלים עובדים בארגונים ממגוון רחב של תעשיות ציבוריות ופרטיות.

חששות ואיומים
תוצאות המחקר מראות, שארגונים כיום מנהלים פי 10 יותר נתונים מהכמות שניהלו לפני 5 שנים (14.6 פטהבייט לעומת 1.45 פטהבייט ב-2016), ושהם מתמודדים עם אתגרים רבים יותר כדי להגן על נתוניהם. זאת, עקב האיום התמידי של תוכנת כופר ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון יישומי ענן, בינה מלאכותית וכד'. זה גורם לחששות בקרב אנשי IT, שחושבים כל הזמן כיצד להתמודד עם הסכנות.

 82% מהנשאלים מודאגים מכך, שהפתרונות הקיימים שלהם לא יעמדו באתגרים העסקיים העתידיים;
62% חוששים, שהפתרונות הנוכחיים שלהם לא יהיו מספיקים להתמודדות עם איומי סייבר;
ו-74% חושבים, שהארגונים שלהם חשופים יותר לאובדן נתונים עקב עליית כמות האנשים העובדים מהבית.
בנוסף, 30% מהארגונים חוו אובדו נתונים,
ו-45% חוו השבתה לא מתוכננת של מערכות המחשוב בשנה האחרונה.

עוד עולה, שללמעלה משני שלישים (67%) מהארגונים אין ביטחון, שאפשר לשחזר את כל הנתונים הקריטיים העסקיים שלהם במקרה של מתקפת סייבר הרסנית, כופר או אובדן נתונים.

ויש להם סיבה לדאוג, שכן על פי המחקר במהלך 12 החודשים האחרונים יותר משליש מהארגונים ברחבי העולם חוו התקפה, שחסמה את הגישה למערכות העבודה או לנתוני החברה.

כ"כ, ארגונים, שמשתמשים בפתרונות הגנה ממספר ספקים, איבדו ב-12 החודשים האחרונים פי 4 יותר נתונים בממוצע מארגונים, שהסתמכו על פתרונות של ספק אחד.איתי משולם, יחצ צילום פיפל פוטוגרפי


איתי משולם, Field CTO EMEA Services בחברת  :Dell Technologies "איומי הסייבר הולכים ונהיים מתוחכמים יותר ויותר וזו אינה שאלה של 'אם' תתרחש בארגון מתקפת סייבר אלא שאלה של 'מתי' הארגון יתמודד עם מתקפה כזו. ההתקפות האחרונות אליהן אנו נחשפים עולות לחברות בהכנסות רבות, איבוד מוניטין עסקי וחוסר אמון של הצרכנים והציבור הרחב. על פי ההערכות גלובליות ל-2021 בכל 11 שניות יש מתקפת סייבר על ארגונים וההשפעה הכלכלית מתקפות הסייבר העולמיות נאמדת בכ-6 טריליון דולרים. כאשר מדובר על הגנות סייבר ההמלצה לא להמר ולהיות מוכנים לכל תרחיש ולקראת כל מתקפה עתידית".

הדו"ח המלא עם איורים וגרפים - כאן.

קרדיט צילום תמונה משמאל: פיפל פוטוגרפי
 



 
 
Bookmark and Share