Telecom News - על רקע המחסור במומחי אבטחת סייבר: התחייבות להכשיר בחינם מיליון בני אדם

על רקע המחסור במומחי אבטחת סייבר: התחייבות להכשיר בחינם מיליון בני אדם

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> על רקע המחסור במומחי אבטחת סייבר: התחייבות להכשיר בחינם מיליון בני אדם
על רקע המחסור במומחי אבטחת סייבר: התחייבות להכשיר בחינם מיליון בני אדם
מאת: מערכת Telecom News, 12.10.21, 14:41CYBER FREE
 
יוזמת TAA ומוסד ההדרכה NSE של פורטינט מספקים הדרכות ומשאבים חינמיים כדי להכשיר מומחי אבטחת סייבר מיומנים ברחבי העולם. נפתחו קורסים חדשים.

פורטינט, שעוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על מחויבותה להתמודד עם המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים ע"י הכשרת מיליון בני אדם ברחבי העולם במשך 5 השנים הקרובות באמצעות יוזמת ההדרכות לקידום מקצועי (TAA) והתוכניות של מוסד ההדרכה NSE של מומחי אבטחת רשת של החברה.

המחסור במומחי סייבר מהווה אתגר עבור כל הארגונים
המחסור במיומנויות בתחום הסייבר הוא אתגר משמעותי עבור ארגונים בכל הגדלים, כאשר לפי הדו"ח של (ISC)2, יש צורך ב-3.21 מיליון עובדים כדי לצמצם את הפער בתחום אבטחת הסייבר ברחבי העולם.

לסוגיה זו מצטרף גם נוף האיומים המתוחכם הצומח, מה שמוביל לכך, שארגונים נאבקים למצוא אנשים מיומנים לאיוש התפקידים הדרושים כדי לסייע להיאבק באיומים, לצד צוותי אבטחה מותשים הנאבקים לעמוד בקצב האיומים וסיכוני אבטחה נוספים.

פורטינט מקדישה מאמצים כדי לצמצם את המחסור במומחי סייבר באמצעות גוף ההדרכה של החברה, יוזמת TAA ומתן גישה חינמית לכל קורסי ההדרכה בלימוד עצמי של NSE לכל המעוניין בכך עם פרוץ מגפת הקורונה ב- 2020. פורטינט ממשיכה לקדם את המחויבות המתמשכת ומתחייבת כעת להכשיר מיליון בני אדם ב-5 השנים הקרובות. 

היוזמות של פורטינט למאבק באתגרים בתחום אבטחת הסייבר  
תוכניות ה-TAA ומוסד הדרכת ה-NSE מספקים הדרכות והסמכות בתחום אבטחת סייבר, משאבים לקידום מקצועי והזדמנויות תעסוקה כדי להרחיב את אפשרויות התעסוקה בתחום הסייבר לכולם, כולל נשים, אוכלוסיות מיעוט, יוצאי צבא וסטודנטים.

הפעילויות הבולטות וההישגים של פורטינט בתחום הכשרת מומחים חדשים ובניית כוח עבודה עתידי בתחום הסייבר הם:  

פיתוח שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות והמגזר הציבורי: פורטינט משתפת פעולה עם חברות גלובליות כמו IBM, Salesforce והפורום הכלכלי העולמי (WEF) במטרה לפתח כוח עבודה מיומן ומגוון בתחום הסייבר. שיתופי הפעולה מתפרשים על פני מגוון מגזרים באמצעות תוכנית ה-Education Outreach, כולל אקדמיה, ממשל ועמותות ללא מטרת רווח, כדי להבטיח כי אוכלוסיות שונות תקבלנה הזדמנויות ומשאבים לפיתוח קריירה בתחום הסייבר.

תוכנית הסמכת ה-NSE צוברת תאוצה: ה-NSE היא תוכנית הדרכה והסמכה בת 8 שלבים, שתוכננה כדי לספק תיקוף עצמאי למומחים טכניים עבור מיומנויות אבטחת הרשת והניסיון שלהם. עם למעלה מ-680,000 הסמכות, שהונפקו ומעל למיליון שעות הדרכה, שבוצעו מתחילת מגפת הקורונה ועד היום, תוכנית הסמכת ה-NSE ממשיכה לעורר עניין בכך, שהיא מציעה את אחת מתוכניות הדרכת אבטחת הסייבר המובילות בתעשייה ללמידת מיומנויות והתמחויות חדשות בתחום אבטחת הסייבר או העשרת את הידע הקיים.  

בניית כוח עבודה בעל מודעות לסייבר: החברה מסייעת לפתח כוח עבודה בעל מודעות לסייבר באמצעות שירות ההדרכה והמודעות לאבטחת מידע החינמי, שהוצג ב-2020 ומיועד לארגונים בכל הגדלים. השירות מיועד להדרכת אנשים לגבי איומי סייבר עדכניים כמו פישינג (phishing), הנדסה חברתית ומתקפות כופר וכיצד עליהם להגן על עצמם. שירות המודעות וההדרכה מתאים לכל סוגי העובדים, החל מעובדים טכניים ולא טכניים וקבלנים. כמו כן, השירות פותח בהתאם להנחיות NIST: NIST 800-50 ו-NIST 800-16.

פיתוח מיומנויות OT באמצעות הדרכה ונתיבי קריירה: כאשר התשתיות הקריטיות מהוות יעד עבור מתקפות סייבר רבות, לארגונים מבוססי רשתות OT צריכה להיות היכולת להגן על עצמם באמצעות אבטחה מתקדמת ומומחים מיומנים. החברה מציגה את קורס אבטחת ה-OT החדש כחלק מהסמכת ה-NSE רמה 7 כדי להרחיב את המיומנויות הטכניות לאבטחת סביבות OT.

כ"כ, היא השיקה לאחרונה מסלול חינוך חדש המתמקד בטכנולוגיה תפעולית הכולל מידע לגבי הזדמנויות תעסוקה פוטנציאליות הקשורות לסביבה זו. מסלול חינוך ה-OT החדש משרת כמפת דרכים באשר להדרכות ולהסמכות היכולות להועיל לכל מי שמעוניין בתפקידי אבטחת רשתות OT.    

קן זי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט: "החברה מעמיקה את מחויבותה לסייע לצמצם משמעותית את המחסור במומחי סייבר. העלייה באיומים מתוחכמים מעמידה ארגונים בכל רחבי העולם בסיכון גבוה יותר מאשר בעבר. לכן, אנו מגדילים את התוכניות ושיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו כדי להתמודד עם המחסור במומחי סייבר הפוקד את התעשייה שלנו, מה שיביא גם לצמצום בכמות הסיכונים והאיומים".   
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share