Telecom News - הישראלי היחיד שנכנס לרשימת 100 "האקרים הטובים" המובילים בעולם ל-2021

הישראלי היחיד שנכנס לרשימת 100 "האקרים הטובים" המובילים בעולם ל-2021

דף הבית >> חדשות עולם הסייבר >> הישראלי היחיד שנכנס לרשימת 100 "האקרים הטובים" המובילים בעולם ל-2021
מי הישראלי היחיד שנכנס לרשימת 100 ה"האקרים הטובים" המובילים בעולם ל-2021?
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.21, 12:11מקסים בלין יחצ צילום עצמי
 
הבחירה נעשתה ע"י גוף ההסמכה הגדול בעולם לאבטחת סייבר להיכל התהילה של ה-CEH (Certified Ethical Hackers) ב-2021. מה המשכורת הממוצעת של "האקרים טובים"?
 
ארגון ההסמכה הגדול בעולם עבור Ethical Hackers בחר במקסים בלין ממרכז הפיתוח שלDell Technologies  להיכל התהילה של ה-CEHCertified Ethical Hackers.
 
בלין הוא 1 מ-100 "האקרים טובים" מכל העולם, שנכנסו לרשימה ב-2021 והישראלי היחיד בה. מלבדו נכנסו לרשימה 52 האקרים ממרכז, צפון ודרום אמריקה, 20 מאירופה, 4 מהמזרח התיכון ו-23 מאסיה, אפריקה ואוקייניה.
 
בלין הוא Ethical Hacker ב-Dell Technologies ועומל על פיתוח מוצרי אבטחת מידע חזקים ויעילים, בהתאם לדרישות התקופה. הוא נכנס לרשימה לאחר שעבר את מבחני ההסמכה בציון גבוה ביותר. בזמנו הפנוי בלין אף מתנדב בארגון ומסייע להכשרת הדור הבא של ההאקרים הטובים.
 
בלין: "כדי לגבור על האקר, צריכים לחשוב כמו אחד כזה. זו אחת הגישות החשובות ביותר, שקיבלתי מהסמכת ה-CEH. הידע, שמקנה ההסמכה, עוזר להגן על הלקוחות. ההתקפות יכולות למחוק עסקים גדולים, והתפקיד שלנו הוא לזהות את הבעיה ולהתריע".
 
המועצה הבינלאומית ליועצי מסחר אלקטרוני (International Council of E-Commerce Consultants), שידועה גם בשם EC-Council, קמה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר כאשר המייסד ג'יי באוויסי שאל את עצמו 'מה יקרה אם התקפה כזאת תיעשה בשדה הסייבר?'.
 
המועצה פועלת כיום ב-145 מדינות ברחבי העולם, ומלבד הסמכה ל"האקרים טובים", היא מסמיכה גם חוקרי פריצות למחשבים (C|HFI), אנליסטים בתחום האבטחה (ECSA) ועוד. עד כה הוסמכו במסגרת המועצה למעלה מ-200,000 אנשי אבטחת מידע ברחבי העולם, שמשפיעים באופן יומיומי על אבטחת המידע והסייבר של ארגונים ברחבי העולם.
 
על פי ה-EC-Council, יש נכון להיום למעלה מ-11 אלף משרות פנויות בתחום ה"האקרים הטובים" (בהתבסס על נתונים מלינקדאין). כ"כ, המשכורת הממוצעת בתחום בארצות הברית היא 93 אלף דולרים בשנה.

בלין
 

האקרים טובים

בלין
 
 
 



 
 
Bookmark and Share