Telecom News - גם בישראל: מדד צרכי עסקים קטנים ומעבר חב' קמעונאיות לעבודה היברידית

גם בישראל: מדד צרכי עסקים קטנים ומעבר חב' קמעונאיות לעבודה היברידית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Israel ICT >> גם בישראל: מדד צרכי עסקים קטנים ומעבר חב' קמעונאיות לעבודה היברידית
מחקר גם בישראל: מדד צרכי עסקים קטנים וחשיבות מעבר חברות קמעונאיות לעבודה היברידית
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.21, 13:05CORONA FREE

עקב הטרנספורמציה הדיגיטלית, שהתרחשה במהלך המגפה, הדרכים, שבהן מתקיימת האינטראקציה עם לקוחות הן חדשות ושונות. עסקים משתמשים בטכנולוגיות ושירותים חדשניים כדי לקיים אינטראקציה דיגיטלית, תוך כדי מציאת דרכים לחזור חזרה למפגשים פרונטליים.

Fiverr אינטרנשיונל בע"מ, שמחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים ביותר מ-500 קטגוריות ו-9 ורטיקלים, פרסמה את "מדד הצרכים של העסקים הקטנים" התקופתי. המדד מנתח נתונים ממיליוני חיפושים, שנעשו בפלטפורמת Fiverr.

מדד הצרכים של העסקים הקטנים של Fiverr מנתח נתוני חיפוש בפלטפורמה במטרה לזהות שירותים, שהראו צמיחה משמעותית בחיפושים ב-6 החודשים האחרונים. מונחי חיפוש אלה מאפשרים לחברה לנתח מה הם השירותים המובילים, מה הן המגמות הבולטות ומה צפוי הלאה עבור עסקים קטנים. זאת, כדי שאלה יוכלו להבטיח את הצלחתם וליישם שימוש בטכנולוגיות חדשות. המדד גם מציג את השירותים המובילים שמחפשים עסקים הממוקמים באוסטרליה, גרמניה, ישראל, הולנד, ספרד ואנגליה.

הנתונים ומגמות החיפוש מוכיחים, שמודל העבודה ההיברידי, שנוצר במהלך מגפת הקורונה, נמצא כאן כדי להישאר. עסקים מנצלים את ערוצי האון-ליין והאוף-ליין שלהם וגורמים להם לעבוד ביחד כדי לשרת טוב יותר את צרכי הלקוחות. לשם כך משתמשים העסקים בטכנולוגיות חדשניות ומחפשים דרכים חדשות לתקשר עם לקוחותיהם.

אלה השירותים והטכנולוגיות, שהובילו את החיפוש ב-6 החודשים האחרונים ב- Fiverr ברחבי העולם:

נתונים גלובליים:
משפך מכירות בפלטפורמת שופיפיי (Shopify Sales Funnel) - עלייה של 235%.
קמפיין PPC באמזון Amazon PPC Campaign)) - עלייה של 171%
קורס תוכן מקוון (Online Course Content) - עלייה של 166%
Klaviyo – עלייה של 139%.
Kajabi - עלייה של 135%.
עיצוב נוף (Landscape Design) - עלייה של 100%.
GoHighLevel – עלייה של 94%.
Google Maps – עלייה של 94%.
 Google Adwords – עלייה של 93%.
הקמת עמודי פייסבוק (Facebook Page Creation) - עלייה של 90%.

שירותים וטכנולוגיות הם השירותים הצומחים ביותר בקרב עסקים קטנים. המשמעות היא, הזדמנות עצומה לאנשי מקצוע מיומנים בתחומים אלה. בעוד שפרילנסרים של Fiverr חופשיים לקבוע את תעריפיהם, אלה מבניהם המוכרים כיום שירותי קמפיין PPC באמזון מרוויחים עד 10,000$ לפרויקט ואלה המציעים אופטימיזציה של sales funnel  בפלטפורמת שופיפיי מרוויחים עד 2,195$ לפרויקט.

ניתן לראות בארה"ב עסקים, שממשיכים להשקיע במודלים היברידיים המשלבים נוכחות פיזית ודיגיטלית. אלה משתמשים בכלים דוגמת Canva (עלייה של 79% בחיפושים) כדי להשתמש בתבניות עיצוב מקוונות עבור עמודי מדיה חברתית, אתרים, מובייל אך גם חומרי שיווקים בעולם הלא וירטואלי (למשל ליצירת גרפיקה לפליירים).

מסעדות לדוגמא, חוברות לפרילנסרים מקצועיים כדי שאלה יסייעו לשפר את אתרי האינטרנט שלהם. מסעדות גם מוסיפות לתפריטים קישור לקודי QR המאפשרים גישה לתפריט דיגיטלי (עלייה של 57% בחיפוש אחר מעצבי תפריטים למסעדות). המסחר האלקטרוני ממשיך להוביל, עם עסקים המחפשים לשפר את קידום האתרים (SEO) לחנויות בשופיפיי (45% עלייה בחיפושים של SEO Shopify).

הילה קליין, סמנכ"לית התפעול של Fiverr: "עסקים קטנים ברחבי העולם מקבלים את לקוחותיהם בחזרה. חלקם אף מקדמים בברכה לקוחות לראשונה. עם זאת, עקב הטרנספורמציה הדיגיטלית, שהתרחשה במהלך המגפה, הדרכים, שבהן מתקיימת האינטראקציה עם הלקוחות הן חדשות ושונות. עסקים משתמשים בטכנולוגיות ושירותים חדשניים כדי לקיים אינטראקציה דיגיטלית, תוך כדי מציאת דרכים לחזור חזרה למפגשים פרונטליים. ככל שהגישה ההיברידית בפעילותם של עסקים הופכת לנורמה החדשה, הרשת הגלובלית של פרילנסרים הנמצאים בפלטפורמת Fiverr יכולה לסייע לעסקים להצליח".



 
 
Bookmark and Share