Telecom News - פורסמו 10 הסטארטאפים במחזור 12 של מאיץ הסטרטאפים IBM Alpha Zone

פורסמו 10 הסטארטאפים במחזור 12 של מאיץ הסטרטאפים IBM Alpha Zone

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פורסמו 10 הסטארטאפים במחזור 12 של מאיץ הסטרטאפים IBM Alpha Zone
פורסמו 10 הסטארטאפים במחזור 12 החדש של מאיץ הסטרטאפים IBM Alpha Zone
מאת: מערכת Telecom News, 19.10.21, 15:59STARTUP FREE

במסגרת התוכנית בת 24 השבועות הם יזכו למנטורינג וליווי של החוקרים, אנשי הפיתוח ומומחי הטכנולוגיה של IBM מישראל ומהעולם, ובחיבור למשקיעים, קרנות ושותפים עסקיים.

המחזור ה-12 של מאיץ הסטרטאפים Alpha Zone IBM יפתח מחר באירוע השקה וירטואלי. לאחר תהליך של סינון קפדני בחר צוות המאיץ ב-10 סטארטאפים מתחומים שונים, שכעת יצטרפו לתוכנית המנטורינג המקצועית בת 24 השבועות.

Alpha Zone IBM בוחרת לתוכנית המאיץ סטארטאפים עם פתרון טכנולוגי למגזר הארגוני, שעברו את שלב השקעת הסיד, ומסייעת להם בפיתוח והצמחת המוצרים והשירותים שלהם, וביצירת קשרים אסטרטגיים על בסיס הידע הטכנולוגי של IBM, הניסיון המחקרי והעסקי ורשת הקשרים שלה בעולם.

התוכנית כוללת ליווי טכנולוגי ועסקי לכל חברה, שימוש חופשי במוצרי התוכנה וכלי הפיתוח של החברה בענן בשווי של עד 120 אלף דולרים, וכן גישה לשירותי ייעוץ המבוססים על הידע והניסיון של מאות אנשי טכנולוגיה, חוקרים, מפתחים ומומחי תעשייה המועסקים ע"י IBM בישראל ובעולם. במסגרת התוכנית מציגה החברה את החברות בפני משקיעים וקרנות, מסייעת בהגשת תוכניות ובקשות למענקים מרשות החדשנות ומחברת את החברות למנטורים ואנשי תעשייה מובילים בארץ ובחו"ל.

רגע לפני ההכרזה על הסטארטאפים, שנבחרו למחזור 12, קיימו הסטארטאפים הבוגרים של מחזור 11 את ה-Demo Day בו הציגו את הפתרונות פורצי הדרך שלהם. כך, למשל, הסטארטאפ Cognata הציג מוצר מערכת לאימון רכבים אוטונומיים ומערכות ADAS והסטארטאפ UltraWis הציג מוצר ייחודי המתבססת על טכנולוגיות בינה מלאכותית ועיבוד תמונה כדי להפוך מפעלים, נמלים ואתרי בנייה לאוטומטיים, חכמים ובטוחים יותר עבור העובדים.

חלק מהסטארטאפים בוגרי המחזורים הקודמים של התוכנית רשמו הצלחות מרשימות. כך למשל הסטארטאפ Nutrino בוגר מחזור 2 נמכר ב-2018 ל-Medtronic בעסקה המוערכת בכ-100 מיליון דולרים; הסטארטאפ IQP בוגר מחזור 2 נמכרה ב-2017 לתאגידGE  בסכום נאמד על פי הדיווחים בכ-40 מיליון דולרים והסטארטאפ DayTwo בוגר מחזור 8 גייס כ-40.5 מיליון דולרים.

בין החברות שנבחרו למחזור 12: הסטארטאפ RiderDoom שפיתח מערכת התראות לאופנוע מבוססות בינה מלאכותית כדי להתריע בזמן אמת לפני סכנות, והסטארטאפ Nucleon שפיתח תשתית סנסורים לזיהוי מוקדם של התקפות סייבר ומזהה את ההתארגנויות, השיטות והכלים להתקפה ומאפשרת להעריך את רמת הסיכון מכל איום.

מצגת הרשימה המלאה של 12 הסטארטאפים - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share