Telecom News - רד האט הכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי בנושאי קוד פתוח

רד האט הכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי בנושאי קוד פתוח

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> רד האט הכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי בנושאי קוד פתוח
רד האט הכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי בנושאי קוד פתוח
מאת: מערכת Telecom News, 26.12.21, 19:24עפר שיר  יחצ צילום מכללת תל חי

במסגרת השת"פ, רד האט תקיים פעילויות העשרה בנושאי קוד פתוח לסטודנטים ותעודד סטודנטים ובוגרים מצטיינים להצטרף אליה. המכללה תקצה משרדים עבור עובדי החברה בצפון כדי לאפשר לסטודנטים גישה מעשית לעולם הקוד הפתוח.

רד האט (Red Hat), שמספקת פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise, מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes ומסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות, הכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי, שממוקמת באצבע הגליל בצפון.

מטרת שיתוף הפעולה היא חיזוק הקשרים בין החברה והסטודנטים למדעי המחשב במכללה, לצד חשיפה לתכנים מעולם העבודה הפרקטי בקוד פתוח, חיבור בין תיאוריה ופרקטיקה והענקת נגישות מעשית לעולם הפיתוח של קוד פתוח.

במסגרת שיתוף הפעולה וכדי לחבר סטודנטים לדרך העבודה ברד האט, עובדי החברה, שמתגוררים בצפון הארץ, יוכלו להיפגש ולעבוד בחלל עבודה משותף, שתקצה להם המכללה, שם יפגשו עם סטודנטים מהמכללה ויאפשרו להם להכיר, לחוות וללמוד על קוד פתוח. כ"כ, בשנה הקרובה תציע החברה הרצאות העשרה בקורסים נבחרים במדעי המחשב להעמקת הידע בנושא הקוד הפתוח ולהעשרת ארגז הכלים של הסטודנטים עם ידע מעשי בתחום.

רד האט מעודדת את הסטודנטים במכללת תל חי וסטודנטים בכל רחבי הארץ להגיש מועמדות למגוון המשרות הפתוחות בחברה. החברה פועלת במודל עבודה היברידי גמיש ונוח ומגייסת לשורותיה עובדים מכל אזורי הארץ.

ב-4.1.22 יתקיים בחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל חי אירוע הפנינג מיוחד לציון ההשקה הרשמית של שיתוף הפעולה, בו ישתתפו נציגים מחברת רד האט בישראל, נציגים ממכללת תל חי וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב. במסגרת ההפנינג, הסטודנטים למדעי המחשב יקבלו הצצה לפעילות של חברת רד האט בעולם ובישראל, תרבות העבודה הייחודית והיכרות עם מוצרי הדגל של החברה. בנוסף, החברה תקיים הרצאה ייחודית, בה יתמקדו בעולם הקוד הפתוח ועולם הפיתוח ברד האט.

פרופ' עפר שיר, (בתמונה למעלה, צילום: מכללת תל חי), ראש החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-חי: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם חברת רד האט, שיאפשר לסטודנטים שלנו לרכוש ידע מעשי ומיומנויות חשובות עם כניסתם לעולם ההייטק. מניסיון עשיר, שיש לנו עם חברות היי-ק נוספות באזור, אין לי ספק, ששני הצדדים ייצאו נשכרים מהחיבור הזה: לסטודנטים יינתן יתרון משמעותי בהכשרה מעשית עם סיום התואר, אך במקביל גם רד האט, כמו חברות הייטק אחרות בגליל העליון, תיהנה מהכישרון האדיר של הסטודנטים והבוגרים של תל חי.

אני מוקיר את המהלך מכמה כיוונים משלימים:
בתפקידי כראש החוג, זו הזדמנות אדירה לסטודנטים שלנו לצמוח ולהתפתח עם רד האט;
כמדען מחשב יש בי הערכה רבה לענקית הקוד הפתוח על תרומתה לעולם התכנות ולמשפחת יוניקס המורחבת;
כאיש המקום, אני רואה במהלך הנוכחי יצירת מנוע צמיחה נוסף לאזור המיוחד שלנו, שעשוי, בין השאר, גם לתרום להישארותם של הבוגרים שלנו באופן קבע בגליל העליון".מיקי קנת צילום שרון אלדר

מיקי קנת, (בתמונה משמאל, צילום שרון אלדר), מנהלת מרכז הפיתוח של רד האט ישראל: "התרבות של החברה היא מיוחדת במינה והיא הכוח המניע שלה. הקוד הפתוח מהווה את הבסיס לכך והוא יצר את האופי המיוחד שלה. בחברה עובדים אנשים מכל העולם ואנו מאמינים בשוויון, בפתיחות וכבוד הדדי.

אנו משקיעים הרבה בפיתוח העובדים שלנו, כמו גם בחינוך טכנולוגי וחינוך בכלל. החברה מפעילה תוכניות לסטודנטים בכל העולם כדי לקדם, לחזק ולפתח את מודל הקוד הפתוח".

אייל אדרי, (בתמונה משמאל, צילום דרור אדרי) מנהל בכיר, מוביל קבוצת פיתוח ואוטומציה ברד האט ישראל: "שיתוף הפעולה עם מכללת תל חי נולד בעקבות מספר גיוסים מוצלחים של בוגרי המכללה לעבודה בחברה וביוזמתו של שי וטרסקו, בוגר המכללה המועסק בחברה.אייל אדרי יחצ צילום דרור אדרי

במסגרת שיתוף הפעולה, המכללה תספק לעובדי החברה מרחב עבודה משותף, שיאפשר לסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב להיפגש עם העובדים ולקבל מידע נוסף לגבי העבודה בחברה ועולם הקוד הפתוח בכלל.

כ"כ, ייערכו מגוון הרצאות והדרכות בנושאים הרלוונטיים לסטודנטים, שיספקו להם כלים פרקטיים להמשך הדרך ולפיתוח קריירה בתחום. אנו ברד האט שואפים לשפר ולחזק כל העת את הקשרים שלנו עם מוסדות אקדמאיים וכך גם לגבי המכללה האקדמית תל חי".


ראוי לציין, ששירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-400 עובדים, שעובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של החברה בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין. 

OPEN SOURCE FREE

 



 
 
Bookmark and Share