Telecom News - משפט תיק 4000: הסברים של אבי וייס ע"י סרטוני יוטיוב/מצגות ינואר 2022

משפט תיק 4000: הסברים של אבי וייס ע"י סרטוני יוטיוב/מצגות ינואר 2022

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיק 4000: הסברים של אבי וייס ע"י סרטוני יוטיוב/מצגות ינואר 2022
משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות עד 4.2.22
מאת: אבי וייס, 14.1.22, 16:30אבי וייס


רוב הציבור, שצופה בערוצי התעמולה, לא נחשף לאמת ולעובדות לגבי תפירת תיק 4000 ולגבי קריסת עדי התביעה אחד אחרי השני, בדיון המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. ולגבי נושא האזנות הסתר. לצד מאות כתבות מפורטות ועדכונים מבית המשפט באתר Telecom News מובאים להלן, עבור הציבור, בסרטוני ריאיונות ובמצגות מאירות עיניים, שמפשטות את התיק המורכב, החל מינואר 2022 עד 4.2.22, דיווחים, הסברים ופרשנויות של אבי וייס, הראשון שחשף את תפירת תיק 4000.

תאריך הסרטון האחרון ברשימת הסרטונים להלן בכתבה זו: 4.2.22
בסרטונים נוספים 
הקשורים לתיקי האלפים ולנושא האזנות הסתר ניתן להמשיך ולצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות, פברואר 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש מרץ 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש אפריל 2022 - כאן.

הסרטונים והמצגות של חודש מאי 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש יוני 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש יולי 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש אוגוסט 2022 כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש ספטמבר 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש אוקטובר 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש נובמבר 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש דצמבר 2022 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש ינואר 2023 - כאן.
הסרטונים והמצגות של חודש פברואר 2023 - כאן.


הייתי הראשון לחשוף את תפירת תיק 4000, הראשון שהטמיע את המושג "תיק תפור" לגבי "תיק 4000" כבר לפני כ-3 שנים, יותר משנה לפני הגשת כתב האישום המופרך ע"י מנדלבליט. הפרקליטות עשתה טעות מרה שלא הקשיבה לי באותה העת. הכתבה "ההיסטורית" בה הוזכר "תיק תפור"כאן. שבוע לאחר מכן פרסמתי את הכתבה עם המושג "אני מאשים" של אמיל זולא לגבי אלפרד דרייפוס, ביחס ל"תיק 4000" כאן. מאז ועד היום כתבתי מאות מאמרים ב-Telecom News עם אלפי מסמכים מזמן אמת, שהפרקליטות נמנעה מלקרוא ולהציג אותם. גם היום היא ממשיכה בקו המוטעה שלה בשיתוף תקשורת מגויסת, שמעלימה את משפט "תיקי האלפים" מהציבור ולא מספרת לו את האמת על המתרחש, על "עדי התביעה" - שהפכו ל"עדי הגנה" עם 0 ראיות נגד נתניהו.

עוד לפני הגשת כתב האישום בתיק 4000 קראתי לראשונה בפירוש ב-24.1.19 בכתבה "נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור" להקמת ועדת חקירה ממלכתית לתיק זה. כתבתי אז: "מי בישל את העניין החמור הזה? אולי רק ועדת חקירה תגלה". הפעם הראשונה בה הדגשתי, שקונספציית הפרקליטות לגבי תיק 4000 מזכירה את "הקונספציה של מלחמת יום הכיפורים" הייתה ב-16.1.19 בכתבה "איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד?". הנכם מוזמנים לקרוא אותן כאן, וכאן.
כבר בפברואר 2018, בכתבה "שלמה פילבר עד מדינה?-הצחקתם אותי!", הבאתי את תגובת נתניהו על פתיחת תיק 4000: "כבר אי אפשר להתעלם מהמסע המתוזמר. כשהאוויר יוצא מ־1000 ומ־2000, כשמתברר שב־3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים [הכוונה לתיק 4000]. מייצרים תיק חדש כל שעתיים. מביאים מקורבים, חוקרים אותם, כל מקורב נחקר, מיד מבול של הדלפות כוזבות. מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים 2 טענות הזויות ושקריות במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי. הטענה על הצעת השוחד היא לא פחות מהזויה ומרושעת. מעולם לא פניתי לניר חפץ, ואני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו. המטרה היא לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשי". לכן, אין להתפלא שנתניהו התעקש על חפותו והחליט להילחם עד הסוף על האמת שלו בביהמ"ש (מה שהפרקליטות לא שיערה שהוא יעשה).
כבר ב-5.3.18 הזהרתי, שפילבר מכר "לוקשים" לפרקליטות, שפילבר ביצע "תרגיל כיפה אדומה" (תרגיל חיסול) לתיק 4000 ושגם ניר חפץ יהרוס את תיק 4000 בביהמ"ש. אף לא אחד רצה לשמוע! הבאתי אז את תגובת נתניהו: "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם 1,000 עדי מדינה לא יעזרו. המרוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום - ולא יהיה כלום". הכתבה הזו "האם פילבר הפיל בפח את משטרת ישראל ב"תיק 4000"? נמצאת כאן.


בנוסף למאות הכתבות כאן באתר על תיק 4000 המצוץ מהאצבע, מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא מאות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 
3) ערוץ הסרטונים של עו"ד כנרת בראשי וכל שותפיה למיזם השידורים - כאן. ערוץ הסרטונים של "פרויקט ה-315" - כאן

רקע נוסף, מסמכים ולינקים למקורות מידע נוספים ורבים יש בסעיפים א'-ה' כאן. בתחתית הכתבה הזו יש רשימת הפרוטוקולים שפורסמו מאז 30.11.21. 
רקע נוסף מי זו הפרקליטות ומיהם תופרי התיקים שמתחבאים מאחורי הקלעים - יש כאן


10.1.22: השידור של עו"ד כנרת בראשי עם אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן



11.1.22: השידור של עו"ד כנרת בראשי עם אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן.


12.1.22: השידור של עו"ד כנרת בראשי עם אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן.


13.1.22: ריאיון של אבי וייס ברדיו החרדי "קול הציבור":
האם תהיה עסקת טיעון בין מנדלבליט ונתניהו בתיקי האלפים? ריאיון נוקב של כ-14 דקות המסכם את מה שקרה בתיק 4000 בבית המשפט השבוע ומה הציבור לא יודע שקורה בתיק התפור הזה, מי בדיוק תפר אותו ולאן הוא מתפתח. זאת, בריאיון מדהים ב-13.1.22 של אבי וייס ע"י יוסי טסלר ברדיו החרדי "קול הציבור". 
קובץ הקול - נא ללחוץ על הלינק כאן: https://bit.ly/33b1yC8. מומלץ להאזנה ולהפצה. 
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/i1IW8sebDaw. עדכונים ופרטים נוספים מ"משפט האלפים" למתעניינים יש בכתבה כאן: https://bit.ly/HefetzSecrets.



14.1.22:
א. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל":
החוקר הראשי של עד המדינה ניר חפץ, רפ"ק בדימוס ניר שוורץ, תקע עוד מסמר בארון הקבורה של תיק 4000. עד זה גילה לביהמ"ש ולציבור מי בדיוק תפר מהיום הראשון את התיק הזה. חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-14.1.22 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן. הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/z6gkl01LPJk. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/TikeyHaalafim9.


ב. ריאיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י ליאור שוורץ. באולפן גם מייק אטדגי ויוסי פרטוק, בתכנית "שישי ללא גבולות":
האם צפויה בקרוב עסקת טיעון בין מנדלבליט לנתניהו? מי תפר את תיק 4000? חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י ליאור שוורץ. באולפן גם מייק אטדגי ויוסי פרטוק, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-14.1.22. כ-14 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/7sTi9WviHxg. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/HefetzSecrets.



14.1.22: מצגת 12 עמודים: תיק 4000 נתפר בחקירה רשלנית ומוטה. קראו בעיון, הסבירו לאחרים והפיצו!
מצגת 14.1.22

מצגת מקוצרת של 8 עמודים להפצה לציבור נמצאת - כאן או כאן.
לינק להפצה: 
https://bit.ly/TikTafurShortPDF או: https://bit.ly/TikTafurShort.

סרטון יוטיוב של המצגת להפצה - כאן. הלינק: https://youtu.be/Edkd9G6n4zw.

15.1.22:
א. מצגת 12 עמודים: מקבץ השקרים - שקרי הפרקליטות והמשטרה וניסיון הפללת ראש הממשלה נתניהו.

מצגת 2

מצגת מקוצרת של של 8 עמודים להפצה לציבור נמצאת - כאן או כאן.
לינק להפצה: 
https://bit.ly/ShortLiesPDF או: https://bit.ly/ShortLies.

סרטון יוטיוב של המצגת להפצה - כאן. הלינק: https://youtu.be/29_gBe_aGcU.

ב. מצגת 13 עמודים: מי אתה שלמה פילבר? האמת?...לא תאמינו!!!

מצגת 3

מצגת מקוצרת של 6 עמודים להפצה לציבור נמצאת - כאן.
לינק להפצה: 
https://bit.ly/FilberShortPDF.


17.1.22: 
א. השידור של עו"ד 
כנרת בראשי ועו"ד תמר ארבל עם אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן.
 

ב. בריאיון של אבי וייס בעיתון החרדי "מרכז העניינים" ע"י הכתב זאב אלפרוביץ תחת הכותרת "שבוע של הכרעה", שעוסק בנושא "עסקת הטיעון" של נתניהו, הביא אבי וייס את עמדתו הברורה בנוגע ל"עסקה". הגיליון השלם של העיתון - כאן, הדף בו מופיע הריאיון - כאן, קטעי הריאיון עם אבי וייס - כאן וכאן.

18.1.22השידור של עו"ד תמר ארבל (מחליפה חלקית היום את עו"ד כנרת בראשי) עם אבי וייס ואורחים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן
.


20.1.22: סרטון חשיפות מרתקות כיצד התקבלה החלטה ובוצעה תפירת "תיקי האלפים" ברמת המפכ"ל ופרקליט המדינה דאז לכאורה, לקוח מתוך השידור של עו"ד תמר ארבל (החליפה חלקית את עו"ד כנרת בראשי) עם אבי וייס ואורחים נוספים, כאשר בבית המשפט נמצא אלי ציפורי ביום 18.1.22.


21.1.22
א. חשיפות מזעזעות על תפירת "תיקי האלפים" בסיוע "מאגר מסמכי יצחקי" ומערכת "פגסוס של NSO" למעקב משטרתי, בניצוחם של רוני אלשיך ועו"ד שי ניצן. לא תשנו בלילה. זאת, בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-21.1.22 (16 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/nZoGkFa4Ce0. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Matzagot-Youtube.

 

ב. אלי ציפורי ואבי וייס: כמה עלה משפט נתניהו? חצי מיליארד שקל בעלויות ישירות ומיליארדים רבים בעקיפין. היה שווה? כל זה כדי לאתר שוחד. בסוף יורדים מהאשמת הדגל של שוחד, ומבקשים מאיתנו את החשבון. אגב, כדי למצוא שוחד די להביט ביחסי הפרקליטות עם העיתונאים - תן וקח קלאסי של סיקור אוהד. הכתבה באתר Bizportal להלן: https://bit.ly/3KwZjty

ג. כיצד מערכת היועמ"ש והפרקליטות תחקור את עצמה ואת המשטרה ותטייח הכל ב"פרשת האזנות הסתר". האם צפויה בקרוב עסקת טיעון בין מנדלבליט לנתניהו? איך תפרו את תיק 4000? חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י יוסי פרטוק. באולפן גם מייק אטדגי וליאור שוורץ, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-21.1.22. כ-14 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה, אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/xh7p_RyUpAQ. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Matzagot-Youtube.



25.1.22: התקיים ספייס (דיון בטוויטר) מאוד ער, רחב משתתפים ונוקב, בנושא "האזנות הסתר", בהשתתפות עו"ד פיני פישלר, נצ"מ בדימוס אבי וייס, והעיתונאי לירן לוי, ביוזמתו של אמיר אברמזון. המארחים ב"ספייס": אריאל פורמנובסקי ואמיר אברמזון. הדיון הומר ל-3 סרטוני יוטיוב להלן: חלק א' - כאן, חלק ב' - כאן. חלק ג' - כאן. מומלץ להאזנה ולהפצה. 

28.1.22:
א. עלה - כאן לאוויר אתר עצמאי של רונית יער, שמקשר את מקורות המידע העיקריים על תיקי נתניהו התפורים.

רונית יער

ב.חשיפות מדהימות ובלעדיות על תפירת "תיקי האלפים" בסיוע האזנות סתר במעקב משטרתי, בניצוחם של רוני אלשיך ועו"ד שי ניצן. כ"כ: למה עדות עו"ד דנה נויפלד חשובה יותר מעדות שלמה פילבר. זאת, בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-28.1.22 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן. הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/ElMjvJwnrGE. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Matzagot-Youtube.

29.1.22:
אהסרטוןהאם נקשר קשר להפלת שלטון תוך שימוש במשאבי מדינה?
האזנות סתר לא חוקיות לציבור ולנבחריו. גילויים חדשים של נצ"מ אבי וייס ואז דיון ציבורי, במסגרת אירוע "פורום קפה שפירא" ב-27.1.22, במשך 3 שעות ו -24 דקות.


ב. האם נתניהו היה אמור להתפטר מהכנסת כדי לחתום על עסקת טיעון ללא קלון? מי העד החשוב הבא במשפט נתניהו? מי מאזין לנו בסמארטפונים סביב השעון? חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י ליאור שוורץ. באולפן גם מייק אטדגי ועו"ד תמר קידר, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-28.1.22. כ-15 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה, אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/FDGGkK6Yohc. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Matzagot-Youtube.

 
31.1.22השידור של עו"ד כנרת בראשי בסיוע עו"ד תמר ארבל, עם אבי וייס ואורחים חשובים נוספים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן.


1.2.22: סיכום נוקב של הקדנציה הגרועה ביותר בתולדות כהונת היועצים המשפטיים בישראל, הקדנציה של עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט. זאת, בריאיון של אבי וייס והשופט בדימוס הרן פינשטיין, ע"י מתי טוכפלד ועו"ד דניאל כהן, ברדיו "גלי ישראל" ב-1.2.22 (10 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו בלינק ליוטיוב כאן: https://youtu.be/VPiBBq1aDjk


3.2.22: חשיפות מדהימות ובלעדיות של אבי וייס, במסגרת "האולפן הפתוח של עו"ד כנרת בראשי - מאולם המשפט לעולם המשפט - תיק 4000" [מיום 31.1.22, הלינק לשידור המלא: https://youtu.be/5qdcc1g55z8]. זאת, במסגרת חשיפת פרטי המפלצת של מערכות הריגול המשטרתי המכונות פגסוס, שעוקבות אחריכם ושואבות את כל המידע מהסמארטפון והמחשב שלכם. פרטים נוספים ומסמכים בלעדיים למתעניינים בהאזנות הסתר הבלתי חוקיות יש כאן: https://bit.ly/Siginet-Cyber. לצפייה ולהפצה לציבור התמים, שלא מכיר את המציאות המזעזעת בה אנו חיים. הלינק לסרטון של 3 קטעים ביוטיוב (38 דקות): https://youtu.be/68dI8ge0FH4. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/Matzagot-Youtube.

4.2.22: חשיפות מדהימות ובלעדיות איך המשטרה, הפרקליטות ורשות ניירות ערך, בסיוע האזנות סתר במעקב משטרתי (סיגינט), בניצוח של רוני אלשיך ועו"ד שי ניצן, המציאו ופיברקו במו ידיהם את תיק 4000. זאת, בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-4.2.22 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן. הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/_CMHpuBbLPI. מידע נוסף ומרתק למתעניינים הנושא זה יש בכתבה - כאן.

 
בסרטונים הקשורים לתיקי האלפים ולנושא האזנות הסתר ניתן להמשיך ולצפות בכתבה: משפט תיק 4000 התפור: הסברים, דיווחים ופרשנויות של אבי וייס באמצעות סרטוני יוטיוב ומצגות, פברואר 2022 - כאן.

 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס