Telecom News - עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים"

עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים"

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים"
עדכונים מעדות עד התביעה שי חייק במשפט "תיקי האלפים"
מאת: מערכת Telecom News, 4.7.22, 08:30שי חייק צילום אלי ציפורי
 
עדכונים מחקירת דובר תנועת הליכוד והדובר הפוליטי של נתניהו בביהמ"ש המחוזי בירושלים.  עדותו שייכת לחלק של הקשר השוחדי, כביכול, שהיה בין בנימין נתניהו לצמרת קבוצת בזק ואתר "וואלה!".

כתבת העדכונים האחרונה (חלק ג') מהחקירה הנגדית של שלמה פילבר ע"י עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של בנימין נתניהו מ-30.5.22 והלאה, החקירה הראשית החוזרת, וגם כל העדכונים לגבי כל הנושאים הקשורים למשפט תיקי האלפים עד 3.7.22 כולל - כאן.

ריכוז 15 מצגות להפצה לצרכי הסברה בתחום תיק 4000 התפור - כאן. סרטונים לצפייה ולהפצה יש כאן וכאן

שי חייק (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), היה דובר תנועת הליכוד ודוברו הפוליטי של ראש הממשלה מ-2014 עד תחילת 2019 (כ-4.5 שנים). בתקופה זו ליווה את נתניהו במערכת הבחירות ובקמפיינים פנים מפלגתיים רבים ובהם הבחירות לראשות התנועה.

ללשכת ראש הממשלה הגיע שי חייק לאחר שמילא מספר תפקידים בעולם התקשורת ובהם יועץ התקשורת של השר אופיר אקוניס ודובר התאחדות הסטודנטים הארצית.

עם הודעת שי חייק על רצונו לסיים את תפקידו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני מודה לשי על עבודה מקצועית, יצירתית ומסורה ועל תרומתו להצלחת הליכוד בשנים האחרונות. בשנים שבהן הוביל את הדוברות הפוליטית באו לידי ביטוי יכולותיו בתחום התקשורת הפוליטית והאסטרטגיה".

שי חייק אמר: ״אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שניתנה לי לעבוד תחתיו בארבע השנים האחרונות. אין בית ספר טוב ממנו למדינאות, תקשורת וחשיבה אסטרטגית״.

נחשף תמלול חקירתו של שי חייק מ-20.2.18 ברשות לניירות ערך - כאן

נחשף מסמך "ריענון עד" של הפרקליטות מ- 10.1.22 - כאן


3 נקודות כלליות בנוגע למסמך של חקירת שי חייק ברשות לניירות ערך: 
א. הוא נחקר משום מה ברשות ניירות ערך ולא בלהב 433 - ביום 20.2.18, היום בו שלמה פילבר הפך לעד מדינה. ייתכן והיה עומס נחקרים וחקירות באותו זמן בלהב 433 - כך שהם שנתנו לרשות לחקור אותו, כי כנראה הוא לא נראה למשטרה מספיק חשוב באותה עת. 
ב. הוא נחקר בתיק 03/2017 - תיק לא ידוע, שנולד ברעיון של הפרקליטות כדי לחבר המשכיות בין תיק בזק (עם מספר תקני של הרשות) לתיק 4000 של המשטרה וכאן הוא נחקר בתיק הזה - 03/17 במקום לרשום "תיק 4000" או מספר התיק הנכון כמו שיש במחשב המשטרתי או במחשב של הרשות. 
ג. המסמך הזה, כמו עוד עשרות מסמכים, הוחבא במאגר המידע ששמו Geoda של הפרקליטות \ משרד המשפטים החל מיום 12.2.19 והוסתר שם שלוש וחצי שנים... מי אחראי להסתרה הבלתי חוקית הזו? לא ברור כרגע, אבל ברור שזו אחריות הפרקליטות, כי המסמך הזה היה בחזקתה מ-12.2.19.   

4.7.22:
היום מעיד שי חייק עד התביעה בנושא העברת הודעות לעיתונות ולכלי התקשורת ובתוכם  לאתר "וואלה!":
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
 הערה: בחקירות של חייק לא עשו השוואה לאנשים אחרים ולכלי תקשורת אחרים והתמקדו בנתניהו ובוואלה!.

ציפורי

ב.עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. סיכום: היום דנו בעבודה השגרתית של דובר הליכוד בתקופת נתניהו, שביצע עבודתו נאמנה ובצורה מקצועית ללא שום קשר להמצאת סיפור השוחד בכתב האישום. עו"ד בן צור הראה, שחייק פעל כדין ע"ס ההתנהלות וניתוח כתבות, שפורסמו בוואלה!.
התוצאה: 14:0. עוד יום מביש לפרקליטות, שוויתרה על חקירה ראשית, בו נוסף לכל 13 עדי התביעה, שהפכו עד כה לעדי הגנה, גם שי חייק, שהפך לעד הגנה, ובו נשלל שוב בנחרצות היסוד הנפשי שזה הבסיס לעבירת שוחד. 

ה. איש סביר פרסם בטוויטר:
איש סביר
סביר
סביר
סביר

המשך הסיכום של איש סביר בטוויטר - כאן.

 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס