Telecom News - 4 סטארטאפים זכו במענקים בסך 8 מיליון ₪ לביצוע פיילוטים בתשתיות הלאומיות

4 סטארטאפים זכו במענקים בסך 8 מיליון ₪ לביצוע פיילוטים בתשתיות הלאומיות

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 4 סטארטאפים זכו במענקים בסך 8 מיליון ₪ לביצוע פיילוטים בתשתיות הלאומיות
4 סטארטאפים זכו במענקים בסך 8 מיליון ₪ לביצוע פיילוטים בתשתיות הלאומיות
מאת: מערכת Telecom News, 15.5.22, 21:33STARTUP FREE

החברות הממשלתיות תשתפנה איתם פעולה כדי לפתח טכנולוגיות, שתשפרנה את השירותים הניתנים ע"י החברות הממשלתיות, תחסוכנה בעלויות ותבאנה לשיפור ברווחת הציבור. 
 
רשות החברות הממשלתיות ורשות החדשנות הכריזו על 4 הסטארטאפים הזוכים במענקים לביצוע תוכניות הרצה ניסיוניות ("פיילוטים") באתרי החברות הממשלתיות. כחלק מהתוכנית, תשתפנה החברות הממשלתיות פעולה עם 4 סטארטאפים ישראלים כדי לפתח טכנולוגיות, שתשפרנה את השירותים הניתנים ע"י החברות הממשלתיות, תחסוכנה בעלויות וותבאנה לשיפור ניכר ברווחת הציבור.
 
לאחר בחינת פניות 11 המועמדים ע"י בודקים מומחים, בחרה ועדת המחקר של רשות החדשנות ב-4 חברות, שתוכלנה לבצע את הפיילוטים ותיזכנ ה במענקים בגובה של עד 50% מעלות הפרויקט.
 
4 החברות שזכו באישור לביצוע הפיילוטים:
וייזסייט טכנולוגיות בע"מ (WISESIGHT), פיילוט בשיתוף חברת נתיבי איילון בע"מ - פלטפורמה חדשנית ואוטומטית לניטור, ניווט וניהול מסופי אוטובוסים לטובת ניהול יעיל של תחבורה ציבורית.

מסמנים עכשיו בע"מ, פיילוט בשיתוף רכבת ישראל בע"מ - הנגשת המרחב הציבורי לקהילת החירשים, באמצעות אפליקציית Sign Now - שירות מבוסס טכנולוגיה המאפשר תרגומי אונליין מותאמים לשפת הסימנים ותמלול בזמן אמת.

סייטק בע"מ (SIGHTEC), פיילוט בשיתוף התעשייה האווירית לישראל בע"מ - פיתוח יכולת מודעות מצבית לרחפנים, שתאפשר ניווט ללא GPS, הימנעות ממכשולים וניתוח משטחי הנחיתה, בזכות טכנולוגיות של עיבוד תמונה תלת ממדי.

אקספלואט בע"מ, פיילוט בשיתוף מקורות חברת המים הלאומית בע"מ - הקמת מערך יצור פוטו-וולטאי מותאם לציפה על מים, בעל יכולת תנועה ועקיבה אחר השמש. המערכת החדשנית מותאמת למאגרים ומאפשרת יכולת יצור חשמל גבוהה משמעותית לעומת מערכות מקבילות בשוק, עם יכולת עמידות לאורך שנים והתמודדות עם שינויים סביבתיים ומזג אוויר קיצוני.
 
במסגרת התוכנית פרסמו רשות החברות הממשלתיות ורשות החדשנות קול קורא לחברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות ומבקשות לנסות אותן באתרי החברות הממשלתיות. הקול קורא הבא פתוח עד ל-29.5.22 שעה 12:00.
 
מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות הממשלתיות: "מסלול הפיילוטים מהווה כלי לקידום חדשנות כחלק מהאסטרטגיה של הרשות להציב את החברות הממשלתיות בחזית הטכנולוגיה ולהפוך אותן למובילות בהטמעת טכנולוגיות חדשניות. הטמעת טכנולוגיות, שתשפרנה את התוצאות העסקיות של החברות הממשלתיות ואת רמת השירות לאזרח, ותובלנה לשיפור רווחת הציבור בישראל וצמצום יוקר המחיה". 
 
דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "מסלול הפיילוטים בשיתוף פעולה עם החברות הממשלתיות מהווה את אחד המסלולים הייחודים המנגיש תשתיות קריטיות ואנשי מקצוע עבור חברות טכנולוגיות בישראל. במסגרת המסלול בוצעו כבר 30 פיילוטים עם גובה מענקים של כ-40 מלש"ח. חברות טכנולוגיות, שביצעו פיילוטים באתרי הרצה של החברות הממשלתיות ,העידו, כי שזכות המסלול הצליחו להוכיח את היישום של הטכנולוגיה בשטח ואף להגיע לחשיפה בינלאומית".
 



 
 
Bookmark and Share