Telecom News - דו״ח: חברות שעברו לעבודה בסביבה מרובת עננים יצאו לשוק לפני מתחרותיהן

דו״ח: חברות שעברו לעבודה בסביבה מרובת עננים יצאו לשוק לפני מתחרותיהן

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> עננים Clouds >> דו״ח: חברות שעברו לעבודה בסביבה מרובת עננים יצאו לשוק לפני מתחרותיהן
דו״ח: חברות שעברו לעבודה בסביבה מרובת עננים יצאו לשוק לפני מתחרותיהן
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.22, 13:40CLOUD FREE
 
הדו״ח מסתמך על סקר בקרב 500 אנשי עסקים מובילים ומנהלי טכנולוגיית מידע (IT) בכירים. ארגונים, שמנהלים בצורה הטובה ביותר את עלויות הענן ומטפחים חדשנות עם הענן, מגיעים ליתרונות העסקיים הגדולים ביותר. 
 
ניהול מיטבי של מידע בריבוי עננים (Multicloud) משפיע ישירות על ההצלחה העסקית של חברות, מוריד את עלויות האחסון בעננים, מסייע בעמידה ביעדים העסקיים ומזרז חדשנות ויציאה לשוק.
 
עולם הדאטה מתפתח במהירות, ויותר ויותר ארגונים וחברות עוברים למודל של ריבוי עננים (Multicloud) ולעבודה מול מספר ספקי ענן. אחד האתגרים בכך הוא התקשורת הלקויה בין שירותי הענן השונים (בשל הגדרות ומערכות שונות בקרב הספקים), שמובילה ל"חיכוך". מורכבות זו והעלויות הנלוות, שנמצאות במגמת עלייה, מובילות לנעילת נתונים וכתוצאה מכך להפסדים כלכליים.
 
אבל זה לא חייב להיות ככה. מדו"ח סיגייט, שעוסקת בפתרונות אחסון וניהול נתונים, עולה, שאפשר וצריך גם למזער את עלויות הדאטה וגם למקסם חדשנות המבוססת על דאטה בריבוי עננים. הדו״ח מציע צעדים, שארגונים יכולים לנקוט כדי לייעל, לשפר ולהוזיל את עבודתם. 
 
הדו״ח מסתמך על סקר עולמי, שנערך בקרב 500 אנשי עסקים מובילים ומנהלי טכנולוגיית מידע (IT) בכירים. הסקר הוזמן ע"י סיגייט ונערך ע"י Enterprise Strategy Group - ESG.
 
לפי הדו״ח, ארגונים בשלים בעבודה עם ריבוי עננים, כלומר, ארגונים, שמנהלים בצורה הטובה ביותר את עלויות הענן ומטפחים חדשנות עם הענן, מגיעים ליתרונות העסקיים הגדולים ביותר: 
 
ארגונים אלה עקפו את יעדי ההכנסה שלהם כמעט פי 2 לעומת ארגונים פחות בשלים. 
 
יש סיכוי גבוה פי 6.3, שהם יצאו לשוק חודשים או רבעונים לפני המתחרים שלהם. 

יש סיכוי גבוה כמעט פי 3, שהם ידווחו, שהארגון שלהם נמצא בעמדה עסקית חזקה מאוד. 
 
יש סיכוי גבוה כמעט פי 3 יותר, שהשווי של החברות יעלה פי 5 במהלך 3 השנים הבאות.
 
הדו״ח מציג מודל בשלות של ריבוי עננים (Multicloud Maturity Model), שמראה כיצד ארגונים מנווטים בתוך המורכבות ההולכת וגוברת של ריבוי עננים. לדוגמה, 73% מהנשאלים דיווחו, שצמיחת החברה שלהם נבלמה בגלל עלויות האחסון של הדאטה, ו-57% מהנשאלים דיווחו, שהם נאלצו למחוק מידע חשוב בשל הגבלות ועלויות אחסון. 
 
מהדו״ח ניתן ללמוד, כי שחברות, שמתרחבות בהצלחה, הן אלו ששמות את הנתונים בליבת עבודתן. אסטרטגיות ריבוי העננים הבשלות ביותר הן אסטרטגיות ממוקדות נתונים. חדשנות עוסקת בביטול החיכוכים, שמאטים ונועלים נתונים - בין אם זה חיכוך הקשור לעלות או גישה. עבור ארגונים רבים, ריבוי-עננים הוא נתון, אך מקורות החיכוך הרבים של דרך עבודה זו הם אופציונליים. 
 
אדם דמתיה, מנהל מחקר בכיר ב-ESG: ״הדו"ח מבהיר, שארגון, ע"י פעולותיו, יכול להשפיע גם על עלויות הענן וגם על תוצאות החדשנות. מה שמיוחד במחקר זה הוא, שאנו רואים, שהשילוב בין נקיטת פעולה ביחס לעלויות הענן וקידום חדשנות עם מודלים של תפעול ענן, יכול להשפיע באופן דרמטי על מצבו הכלכלי של העסק״. דייב מוסלי יחצ
 
דייב מוסלי, (בתמונה משמאל), מנכ״ל סיגייט: "מרחב הדאטה העולמי מכפיל את גודלו כל 3 שנים, והאופן שבו אנו מתייחסים לכל תחום הדאטה והענן חשוב במיוחד. בעידן שלנו, כבר לא מקובל, שחברות תשתמשנה רק בחלק מהדאטה שלהן. ככל שמנהלי חברות יראו בדאטה נתון עסקי חיוני, כך יהיה קל יותר לחברות שלהם להגיע לערך עסקי גדול יותר". 

הדו"ח המלא - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share