Telecom News - שילוב מדהים ומפתיע בין סלולר ואמנות

שילוב מדהים ומפתיע בין סלולר ואמנות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שילוב מדהים ומפתיע בין סלולר ואמנות
פיתוחים מדהימים, מרתקים וחדשניים לקישור עולם הסלולר באופן מלא לעולם האמנות 
מוזיקה צבע וסלולר
מאת: אבי וייס
19.02.13, 23:00
 
בלעדי: חשיפת היוזמה לחבר בין עולם הסלולר לעולם האמנות, המוזיקה והציור. הסלולר מניע את היצירתיות בעולם החדש, על פי תפיסתה של ליאת סגל. 

ב"אי כנס" BridBrain 13 שנערך במכון הטכנולוגי חולון ב- 19/2, שתואר בנפרד, נחשפה אחת היוזמות היותר מעניינות ומפתיעות באירוע, שמשלבת את עולם הסלולר עם עולם האומנות והציור.

היזמת המובילה היא ליאת סגל, שביצעה כמה פרוייקטים מרשימים ביחד עם אסף תלמודי ויונתן רובין. את יומתה היא מציגה, בשלב זה, בבלוג שלה,  וזה כולל את הפרוייקטים הבאים, שהוצגו באירוע "אי כנס":

א. שילוב טאבלט, סלולר ותופים. ליאת סגל פיתחה מערכת של עד עשרות דרבוקות, שמקלות התיפוף עליהם מופעלים אלקטרונית ע"י אייפד, שמשדר את ההוראות למוזיקה דרך מערכת הסלולר (או האלחוט) היישר למקלות המקישים על התופים. ניתן לקבוע באייפד את הקצב, איזה תופים יקבלו איזה תיפוף, הצליל שיופק והמנגינה. המיזם קרוי Robotic Drums וניתן להתרשם ממנו בסרטון הבא:

 

ב. ציור גרפיטי מונחה סלולר. המיזם קרוי Cellular Graffity Printer וכולל מערכת צבע עם סמארטפון המחובר למערכת המרקרים, שמפעיל את המרקרים לפי פקודות המגיעות ב- SMS, שיש בו את הגרפיטי שרוצים לכתוב על הקיר. ניתן להתרשם מהמיזם המיוחד הזה בסרטון הבא:
 
 
ג. ציור הנבנה לפי ההתפתחויות בגוגל טרנדס: המדובר במיזם המכונה The Original Factory, שבו דפי נייר נצבעים לפי מידע המגיע למערכת הצביעה דרך הסלולר, ממידע על ההתפתחויות המובילות בעולם בגוגל טרנדס. ניתן לצפות במימוש הרעיון בסרטון הבא:


ד. ציור ענק הנבנה על שולחן מטיפות צבע הנופלות מהתקרה לפי מנגינה שמחבר אומן \ \ זמר\ מלחין, במקביל לחיבור היצירה המוזיקלית על ידו. המיזם נקרא The Heart for the Tin Man וניתן לצפות בו בסרטון הבא:
 

פרוייקט נוסף ומאוד מעניין ומרתק שהוצג בהמשך למיזמים שתוארו לעיל, אך עצמאי, הוקם ע"י שראון פז, תומר דניאל, צביקה מרקפלד, שהקימו את אתר ForRealTeam, לשילוב בין יצירתיות, אמנות, טכנולוגיה וסלולר.  אין ספק, שמדובר במהלך מאוד מרתק, שאנו נמצאים רק בתחילתו, שמחבר את עולם ההי-טק ובמרכזו הסלולר עם העולם האמנותי. 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share