Telecom News - חשיפה: GALAXY NOTE 8.0

חשיפה: GALAXY NOTE 8.0

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> חשיפה: GALAXY NOTE 8.0
חשיפה: GALAXY NOTE 8.0, סמסונג מציגה טאבלט חדשני עתיר תכונות לשימוש יומיומי.
סמסונג
מאת: חיים חביב
24.02.13, 22:30
 
סמסונג חשפה טאבלט 8 אינץ' חדש,  Galaxy Note 8.0, המציג עידן חדש בסדרת ה  Note החכמה המציעה את קטגוריית הטאבלטים במידות הביניים (Mid size) שהחלה סמסונג בשנת 2010.
 
למכשיר ה- Galaxy Note 8.0 ביצועי מולטימדיה ייחודיים במסך קומפקטי הניתן לאחיזה ביד אחת, מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חוויית שימוש יוצאת דופן ומבטיחה כי לצד רמות חדשות של ריבוי משימות יעיל. בנוסף, עט הסטילוס, ה- S Pen מקל בשימוש ויוצר חווית שימוש מובייל מתוחכמת.
 
JK Shin, נשיא חטיבת IT & Mobile Communications, סמסונג: "השקת ה- Samsung GALAXY Tab עם מסך 7 אינץ' בשנת 2010 פתחה פרק חדש בתעשיית הסלולר. וכעת, כעבור כמעט 3 שנים, סמסונג ממשיכה בפיתוח מוצר נוסף המתאים עצמו אידאלית לאורח החיים המודרני. ה- Galaxy Note 8.0 מעורר חיים חדשים בקטגוריה זו, ומספק שילוב מושלם בין ניידות ופרודוקטיביות יומיומית והתוצאה היא פתרון ראשון מסוגו, אשר מתאים לגודל כיס ומעשיר את חיי היומיום שלנו".
 
מכשיר ה- Galaxy Note 8.0 מספק פתרונות חדשניים אשר בבסיסם פונקציונאליות, כדוגמא: פונקצית ה- Multi window המאפשרת לפצל את מסך ה- 8 אינץ' לשימוש במס' אפליקציות בו זמנית, הדור החדש של ה- S Pen של סמסונג עם שימושיות מתקדמת, גישה לחבילת תבניות S Note וכלים המאפשרים יצירה, עריכה, ניהול ושיתוף מסמכים, טכנולוגיית ה- "reading mode" של סמסונג לקריאת ספרי e-books עם הרזולוציה הייחודית, צפייה בסרטוני וידיאו ושיחות קוליות.

בדגם ה- Galaxy Note 8.0 הוטמעו חבילות שירותים ותוכן חדשות, ללא תוספת תשלום ובפעם הראשונה, בטאבלט GALAXY של סמסונג, גם אפליקציות החדשניות  Flipboard ו- Awesome Note. יכולות נוספות:
 
יומן חכם - המלווה היומיומי של המשתמש לצורכי עבודה ומשחקים. מספק ביצועים חזקים ופונקציונאליות התומכת בדרישות תובעניות. ה- GALAXY Note 8.0 עוצב על מנת לאחסן ולנהל את כל הנתונים האישיים והמקצועיים בצורה יעילה, לתפקוד ככלי ארגוני קומפקטי יעיל.

תבניות ה- S Note, ותכונת ה- S Planner, מאפשרות לנהל משימות יומיומיות: הערות בזמן ישיבות, פתקי " to-do lists" ורישומים אישיים. את כל התוכן ניתן להזין ולעדכן בדיוק ובעדינות, זאת באמצעות ה- S Pen המחודש.

הדיוק הרב מתאפשר הודות לפונקצית המרת הכתב יד לטקסט וכלים מתקדמים נוספים אשר תומכים בזיהוי התבנית והצורה וזמינים בלחיצת  S Pen אחת.
 
תוכן ושירותים - למכשיר ה- GALAXY Note 8.0 תוכן ואפליקציות מוטענים מראש, במיוחד לצרכן המולטימדיה המחפש ערך נוסף בטאבלט.

אפליקציית ה- Chat-On המשודרגת מספקת שירות הודעות מהיר ומיידי, כמו גם שירות הודעות קבוצתי, כל זאת בפורמטים שונים: תמונות, וידאו, סאונד ותוכן, לתקשורת פשוטה ומהנה יותר.

ה- Awesome Note הינה אפליקציה משולבת המוצגת בפעם הראשונה בטאבלט אנדרואיד על גבי ה- NOTE 8.0 ומאפשרת רישום פתקים בלתי מוגבל בפורמטים של פתקים, יומן או רשימות.

יישום ה- Flipboard מאפשר לראות את כל העדכונים מה- RSS, מהרשתות החברתיות וממקורות נוספים בפורמט אחד מעוצב ונוח. האפליקציה תוכננה כך שניתן ליהנות מכל החדשות ומכל הרגעים החשובים בחיים במקום אחד.

אפליקציית ה- Smart Remote מספקת שלט רחוק אוניברסאלי ומדריך תכנות אלקטרוני לניהול הצפייה בטלוויזיה ווידיאו בצורה נוחה.
 
עידן חדש של אינטליגנציית ה- S Pen
ה- S Pen של סמסונג המסייע ליצירתיות האישית, התפתח וחודש כך שהוא מגדיל את השימושיות היומית ואת חוויית היצירה ב- GALAXY Note 8.0. ה- S Pen אשר יושב בתוך ה- GALAXY Note 8.0 הינו שלוחה שלו והוצאתו מתוך המכשיר מפעילה באופן אוטומטי תכונות חדשניות שונות כגון ה- Pen Detection אשר מציע תפריטים שונים אשר עשויים להתאים למשתמש או ה- Page Buddy המפעיל באופן אינטואיטיבי את מסך הבית של ה- S Note שהותאם באופן אישי.
 
טכנולוגיית ה- S Pen היא כה מתקדמת כך שאין אפילו צורך לגעת במסך עצמו, זאת הודות לתכונת ה- Air View המאפשרת לרחף עם העט מעל המסך לצפייה מקדימה של סרטוני וידיאו, אי מיילים, תמונות או פגישות ב- S-Planner לא כל צורך בפתיחת האפליקציה באופן מלא. באמצעות ה- S Pen ניתן גם לערוך תמונות ותוכן באופן פשוט על ידי שימוש באפליקציות ה- Paper Artist וה- Photo Note המאפשרות לערוך תמונות באופן אישי ואמנותי.
 
בנוסף, בפעם הראשונה בקטגורית ה- GALAXY NOTE, ניתן להשתמש ב- S Pen על מנת לשלוט בכפתורי ה- menu/back הפיסיים על גבי המכשיר, זאת באמצעות טכנולוגיית WACOM.
 
חוויית מולטימדיה אחרת - ריבוי משימות ויצירתיות רבה הם אלמנטים פשוטים במכשיר ה- GALAXY Note 8.0, הודות לתכונה היצירתית-  Dual View, המאפשרת שימוש נוח על גבי מס' מסכים. המסך המפוצל של תכונת ה- Dual View מאפשר תפעול מס' יישומים כגון דפדפן האינטרנט או ה- S Note תוך ביצוע פעולות בתוכן כגון גרירה והדבקה על פי הצורך.
 
ריבוי המשימות הורחב גם לשיחות קוליות. תכונת ה- Pop Up Note מאפשרת גישה ל- S Note בכל שלב, כך שניתן לעקוב אחר פעולות מרכזיות. כמו כן, תכונת ה- Pop Up Video מבטיחה המשך גלישה באינטרנט בזמן צ'יטוט וכן ניתן להגדיל או להקטין חלונות תוכן באמצעות צביטת המסך.
 
שותף מושלם לבידור ומידע - המכשיר נבנה לספק חוויית ריגוש ובידור יחד עם פונקציונאליות  בשימוש  היומיומי. יכולת ה- Reading Mode הופכת את ה- GALAXY Note 8.0  לקורא e-Book בתנאים אופטימאליים לקריאה. כמו כן, ניתן להפוך את ה- GALAXY Note 8.0 לשלט רחוק אוניברסאלי, באמצעות אפליקציית Smart Remote לניהול פשוט של הטלוויזיה, ה- DVD ונגן ה- Blu-ray.
 

 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. 
 
 
 
Bookmark and Share