Telecom News - נוקיה מפתיעה עם טלפון במחיר אפסי וכמעט ללא צורך בטעינה

נוקיה מפתיעה עם טלפון במחיר אפסי וכמעט ללא צורך בטעינה

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> נוקיה מפתיעה עם טלפון במחיר אפסי וכמעט ללא צורך בטעינה
נוקיה מפתיעה בברצלונה עם טלפון במחיר אפסי וכמעט ללא צורך בטעינה!
נוקיה
מאת: חיים חביב
27.02.13, 21:00
 
כנס המובייל העולמי בברצלונה (MWC) מזמן מידי יום הפתעות חדשות. הפעם הייתה זו נוקיה שחשפה טלפון נייד הזקוק לטעינה רק אחת לחודש ומחירו הקמעונאי 15 אירו (כ- 20 דולרים).

בכך כנראה תמה ההפתעה, שכן מאפייני ה-Nokia 105  הנוספים הרבה פחות מהממים: מסך 1.45 אינץ', מסך TFT ברזולוציה 128 על 128 פיקסל, זיכרון 8 מ"ב, ללא מצלמה. מקלדת המכשיר מוגנת מפני אבק ומים.

בטעינה מלאה בודדת מספק המכשיר 12.5 שעות דיבור או נותר טעון עד כ- 35 יום.

למכשיר מספר 'אטרקציות': תאורת פנס לילה, רדיו אפ.אם, שעון מעורר ומספר מועט של משחקים בסיסיים (גם סודוקו). המכשיר זמין בגווני שחור וטורקיז.

לצרכנים 'הטבעיים' של המכשיר במדינות המתפתחות: הודו, סין, אינדונזיה ומדינות באפריקה - נכללת חבילת תמיכה באנגלית של נוקיה ב- SMS.

מכשיר ה-Nokia 105  הוא פשוט, ללא יומרות, אמין מאד, בעל תוחלת חיים ארוכה, והעיקר – מחירו הזול הופך אותו לשווה לכל נפש ובר השגה בעולם שבו כ- 3 מיליארד איש לא רכשו סמארטפון מימיהם.

 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share