Telecom News - יבמ - ניתוח אנליטי של ביג דאטה לעסקים

יבמ - ניתוח אנליטי של ביג דאטה לעסקים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ - ניתוח אנליטי של ביג דאטה לעסקים
יבמ מציעה ניתוח אנליטי של ביג דאטה לעסקים ותסייע לשותפיה העסקיים בתחום הענן, המובייל והמחשוב האנליטי.
יבמ
מאת: חיים חביב
28.02.13, 23:10
 
יבמ השיקה שורת מיזמים שנועדו לסייע לשותפיה העסקיים באימוץ טכנולוגיות ענן, מובייל וניתוח אנליטי של ביג דאטה - בדרך לקראת יצירת תזרים הכנסות חדש.

על פי נתוני חברת המחקר IDC (ר' IDC Predictions 2013: Competing on the Third Platform, November 2012) , עוברת התעשייה תמורה לקראת עידן מחשוב חדש הנשען על עולם המובייל, שירותי ענן, רשתות חברתיות וניתוח אנליטי של ביג דאטה.

שיעור הצמיחה הצפוי בתחומים אלו ב- 2013 הוא דו-ספרתי וצפוי להסתכם ב-2.1 טריליון דולר.

לנוכח התרחבות השימוש בתקשורת ניידת וצפי ליותר מעשרה מיליארד מכשירים ניידים בשנת 2020, משיקה יבמ את תוכנית הסיוע לשותפים עסקיים "מוכן ל- MobileFirst של יבמ". התוכנית מסייעת בפיתוח הכישורים הנדרשים על מנת להציג לשוק פתרונות מובייל חדשניים, במגוון תחומי עשייה.

יצרני תוכנה עצמאיים (ISV) יוכלו לשלב טכנולוגיות מובייל במסגרת הפתרונות שלהם בעזרת תוכנית מיוחדת של יבמ. בנוסף, מציעה החברה הסמכות, הדרכות ותמריצים למשווקים ומשלבי מערכות.


בנוסף, תציע יבמ לשותפיה שנה אחת של גישה חופשית לטכנולוגיית הניתוח האנליטי שלה בסביבת ענן, המאפשרת לזהות דפוסי צריכה והעדפות לקוחות. באמצעות שימוש בטכנולוגיה זו יכולים עסקים לכרות נתונים בתקשורת באמצעות ה- Web, ברשתות סלולאריות ובערוצים דיגיטאליים, ובכלל זה אינטראקציות עם לקוחות המגיעים מאתרי מדיה חברתית – בדרך לבניית מסעות שיווק מותאמים אישית.

 במהלך השנה תגדיל יבמ ב- 50% את צוות המומחים העומדים לשירות שותפיה העסקיים לסיוע במימוש הזדמנויות חדשות. במקביל, היא ממשיכה לשפר ולהרחיב את קו מערכות Power, ומציעה תוכניות הדרכה והכשרה בסביבת System x, PureFlex ו- Flex Systems.
 
 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share