Telecom News - טרנד מיקרו משיקה פתרון ארגוני מבוסס Private Clouding לניהול, סנכרון ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת ומוצפנת

טרנד מיקרו משיקה פתרון ארגוני מבוסס Private Clouding לניהול, סנכרון ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת ומוצפנת

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> טרנד מיקרו משיקה פתרון ארגוני מבוסס Private Clouding לניהול, סנכרון ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת ומוצפנת
טרנד מיקרו משיקה פתרון ארגוני מבוסס Private Clouding לניהול, סנכרון ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת ומוצפנת.
מאת: מערכת Telecom News, 06/03/13, 22:00טרנד מיקרו
  
המערכת, SafeSync for Enterprise, מספקת סביבת ענן פרטית מוגנת המאפשרת לעובדים לסנכרן, לגבות ולשתף את המסמכים בצורה מוצפנת וכך לעבוד בשיתופיות גבוהה יותר מכל מקום. 

חברת טרנד מיקרו, מיצרניות אבטחת המידע הגדולות בעולם, מציגה פתרון ארגוני מתקדם לניהול ושיתוף מסמכים מכל מקום וכל מכשיר נייד תוך סנכרון וגיבוי אוטומטי והעברת קבצים בצורה מוצפנת על גבי סביבת ענן פרטי  (Private Clouding).

באמצעות המערכת, הנקראת SafeSync for Enterprise, יכולים המשתמשים לעבוד על גבי מסמכים מכל מקום ומכל מכשיר נייד (טלפונים חכמים, מחשבים ניידים, טאבלטים) תוך שמירה על שיתופיות גבוהה ואפשרות להבטיח סנכרון אוטומטי וגיבוי. כמו כן, העובדה כי המערכת מבוססת על ענן פרטי מאפשרת יצירת סביבת עבודה מאובטחת המונעת אפשרות של חדירה למסמכים רגישים באמצעות הצפנה של הקבצים והעברתם בצורה דיגיטלית.  

בנוסף, ה – SafeSync מאפשרת לעובדים הנמצאים בניידות גבוהה לנהל את המסמכים ללא חשש מפני גניבת מידע שכן המערכת מאובטחת ברמה המתקדמת ביותר ומספקת הגנה במקרה של גניבת המכשיר הנייד או פריצה באמצעות נוזקות שונות. המערכת מותאמת לעבוד עם כל סביבת הפעלה – בין אם Mac, PC, Android או iOS.

תמיר סגל, מנהל טרנד מיקרו ישראל, אמר כי: "סביבת העבודה הארגונית כיום, המאופיינת ברמת דינמיות גבוהה ועבודה מכל מקום ובכל זמן ממכשירים ניידים, מחייבת את הארגונים לספק מענה מתאים. יש לציין כי יש התעניינות גבוהה בשוק לפתרון לא רק במגזר העסקי או הציבורי אלא גם נמצאים בקשר עם מוסדות אקדמאיים המעוניינים להציע את המערכת לעובדי הסגל ולסטודנטים וכמה מהם אף החלו בבדיקות התכנות של יישום המערכת".

סגל הוסיף כי העובדה כי מדובר במערכת מבוססת ענן היושבת על שרת ייעודי פנימי חוסכת לארגון שימוש בחומרה נוספת ובכך מורידה עלויות תפעול או שימוש בשטחי עבודה פיזיים. 
Bookmark and Share