Telecom News - חברת ההיי טק E4D מובייל וארגון "צופן – מרכזי טכנולוגיה עלית" פועלים להכשרת אקדמאים ערבים בתעשיית המובייל

חברת ההיי טק E4D מובייל וארגון "צופן – מרכזי טכנולוגיה עלית" פועלים להכשרת אקדמאים ערבים בתעשיית המובייל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> חברת ההיי טק E4D מובייל וארגון "צופן – מרכזי טכנולוגיה עלית" פועלים להכשרת אקדמאים ערבים בתעשיית המובייל
חברת ההיי טק E4D מובייל וארגון "צופן – מרכזי טכנולוגיה עלית" פועלים להכשרת אקדמאים ערבים בתעשיית המובייל
מאת: מערכת Telecom News, 14/03/13, 22:00E4D רג'ואן דרור

מדובר במודל ראשון מסוגו של חיבור בין הכשרה למקום העבודה תוך דגש על שילוב אקדמאים ערבים בתעשיית ההיי טק.
הקורס הראשון בתחום האנדרואיד ייפתח בחברת E4D מובייל בחודש אפריל 2013.

חברת E4D מובייל וארגון צופן, המתמחה בהשמת אקדמאים ערבים בתעשיית ההיי טק – פותחים קורס ראשון מסוגו בתחום האנדרואיד והמובייל עבור אקדמאים ערבים בוגרי מדעי המחשב. זאת,  לצורך השתלבותם בתעשייה.

 הקורס ייפתח ב-14 באפריל 2013, יימשך כחודשיים וחצי ויכלול גם פרויקט גמר. בחברת E4D מובייל מציינים כי הקורס כולל צד תיאורטי וצד מעשי: לימוד מעשי של  תיאוריית האנדרואיד לצד הכנת אפליקציה בתחום האנדרואיד. בקורס 20 משתתפים, כולם בוגרים במדעי המחשב מהטכניון ואוניברסיטאות נוספות. יצוין, כי חברת  E4D מובייל נחשבת לחברה המובילה בארץ בתחום האנדרואיד.

דרור רג'ואן (בתמונה), מנכ"ל חברת E4D מובייל: "החזון שלנו בפרויקט עם ארגון צופן הוא להכשיר את בוגרי הקורס להשתלב בתעשיות המתקדמות. אנו חושפים את המשתתפים לניסיון הרב שצברנו בתעשייה והדבר יקל עליהם במציאת עבודה".

חלק מבוגרי הקורס המצטיינים אף עתידים להשתלב בחברת E4D מובייל.

סמדר נהב, מנכ"לית ארגון צופן, "המטרה של צופן היא לחבר את ההיי טק לחברה הערבית. נדבך מרכזי הוא מסלולי הכנה לתעשייה, שכוללים הכשרות בתחומים טכנולוגיים שונים. זו הפעם הראשונה שאנו מקיימים מסלול לתעשיית המובייל/אנדרואיד. אנו שמחים על השותפות עם חברת E4D מובייל המובילה בתחום פיתוח האנדרואיד והמובייל". לדבריה, החידוש העיקרי הוא המודל שבו E4D מובייל תיקח חלק פעיל בהכשרה מחד ותלמידי הקורס יבנו מוצרים עבור E4D מובייל ויהיו מועמדים להשתלבות בחברה".

סאמי סעדי, מנהל שותף בצופן: "היוזמה של E4D מובייל הינה יוזמה מבורכת ומהווה דוגמה לשותפות בין התעשייה לבין המטרה לשילוב מלא של החברה הערבית בתעשיית ההייטק הישראלית. אני תקווה שE4D מובייל תשמש מודל לחיקוי לשאר התעשיה".
סלולר במגזר הערבי
Bookmark and Share