Telecom News - תשלום בכרטיס אשראי בסלולר בלי כרטיס אשראי

תשלום בכרטיס אשראי בסלולר בלי כרטיס אשראי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תשלום בכרטיס אשראי בסלולר בלי כרטיס אשראי
2BSecure מציעה יכולת תשלום במכשיר הסלולר ובטלפון בלי כרטיס אשראי, בצורה מאובטחת ואנונימית. האם נמצא הפתרון המושלם לחיסול ההונאות בכרטיסי אשראי?
יונה פינק
מאת: אבי וייס
20.03.13, 00:30
 
העברת שיטת התשלום מכרטיסי אשראי מפלסטיק, שנמצאים בארנקו הפיזי של המשתמש, למכשיר הסלולר, בין בתוכנה ייעודית ובין ב- NFC, לא פתרו את בעיית האבטחה של כרטיסי האשראי. פשוט העבירו אותה מהארנק הפיזי אל מכשיר הסלולר. כך לדברי יונה פינק (בתמונה) ממציא, יזם ומנכ"ל 2BSecure (לא להתבלבל עם חברה קיימת לשירותי אבטחת מידע 2Bsecure בקבוצת מטריקס).

יונה פינק רשם (כך לדבריו) פטנטים על השיטה החדשה שהמציא. שיטה שתשנה את עולם התשלומים המקוונים, בין באינטרנט הנייח והנייד ובין בטלפוניה או ברכישה ישירה אצל הסוחר. אין יותר צורך לשמור או להעביר את פרטי כרטיס האשראי. הוא לא נמצא על הטלפון הסלולרי. לא ניתן לגנוב את פרטי כרטיסי האשראי מהטלפון, כי הם לא שם. שום פרט אישי לא מועבר בטרנזקציה. אולם, בכל זאת היא מתבצעת. אין צורך לשנות את שיטות התשלום הקיימות, כי המערכת החדשה נוספת באופן שקוף מעל המערכת, תוך מענה לכל הרגולציות הקיימות והמחמירות בעולם הפיננסי, בהקשר של כרטיסי אשראי. 

חברת 2BSecure-Solutions.com עדיין מצויה במצב של Stealth Mode, האתר שלה נסתר מהאינטרנט, אך יונה פינק הסכים להעביר אלינו את המצגת המצ"ב. הפתרון של 2BSecure נקרא: CNP = Card Not Present, דהיינו: "בלי כרטיס אשראי". לדבריו, בהתקנת בטא, שנעשתה בבנק גדול בעולם, כמות ההונאות הנעשות בכרטיסי אשראי ירדה כמעט לאפס תוך זמן קצר מאוד. רווח עצום לבנק.

אי אפשר לזייף כרטיסי אשראי, אי אפשר לגנוב כרטיסי אשראי, אי אפשר להעתיק כרטיס אשראי. פשוט: אין כרטיסי אשראי בטרנזקציה או בכל מקום אחר. לא צריך גם לזכור מספר סודי - PIN Code בצמוד לכרטיס האשראי, כי זה פשוט מיותר בגישה החדשה. המערכת עובדת על כל תווך, בכל תצורת תשלום, בכל מקום. הזיהוי של המשלם נעשה באמצעים ביומטריים משולבים (לרבות צילום במצלמת מכשיר הסלולר), תוך שימוש באמצעי זיהוי נוספים, כולל מיקום. החוזק של המערכת טמון בזיהוי החד-ערכי של המשלם. זה הסוד המרכזי של המערכת. 
 
הונאות בכרטיסי אשראי
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share