Telecom News - חממת הסטארטאפים הגדולה בעולם - Founder Institute - מגיעה לסיבוב שני בישראל - והפעם עם ינקי מרגלית

חממת הסטארטאפים הגדולה בעולם - Founder Institute - מגיעה לסיבוב שני בישראל - והפעם עם ינקי מרגלית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חממת הסטארטאפים הגדולה בעולם - Founder Institute - מגיעה לסיבוב שני בישראל - והפעם עם ינקי מרגלית
חממת הסטארטאפים הגדולה בעולם - Founder Institute - מגיעה לסיבוב שני בישראל - והפעם עם ינקי מרגלית
 מאת: מערכות Telecom News, 18.03.13, 18:00ינקי מרגלית

'בית הספר לסטארטאפים' הגדול והמצליח בעולם, ה- Founder Institute, מגיע לסיבוב שני בישראל, לאחר שפתח בה לפני כחצי שנה שלוחה (צ'אפטר'). המיזם העולמי סייע בשלוש שנות קיומו, להשיק מעל 740 חברות הזנק טכנולוגיות בלמעלה מ-40 ערים בחמש יבשות. כיום מהווה ה-Founder Institute את החממה הגדולה בעולם לחברות סטארטאפ בראשית דרכן. מהסבב הראשון שנערך בישראל בחצי השני של 2012, יצאו עד עתה 7 חברות הנמצאות כיום לאחר שלב הגיוס הראשוני, בשלבי מכירות וניסויים בשטח. 
 
המפגש הראשון של 'בית הספר לסטארטאפים' - שנה 2, ייערך ביום שלישי, 19 במרץ 2013, במכללה האקדמית תל אביב יפו, בשעה 18.00 בערב, כשהיזמים הצעירים שיגיעו יוכלו להתרשם ממקור ראשון מהיזם ינקי מרגלית (בתמונה), לשעבר מייסד ומנכ"ל אלדין וכיום יו"ר Space IL ושותף בקרן הון סיכון המשקיעה בחברות סיד, שינסה לגעת בשאלות דוגמת איך מרוויחים כסף בעסק הזה? האם השוק שלכם גדול מדי? והאם יש לרעיון שלך פוטנציאל אמיתי?
 
לדברי יוסי דן ואליסיה רויזמן ישמח, מנהלי השלוחה הישראלית (ובעלי נסיון רב בהקמת וניהול חברות הזנק), התחלה של חברת טכנולוגיה חדשה היא הליך לא קל. היזמים צריכים להתמודד עם בדידות ואינספור בעיות שצריך לפתור על הדרך, תוך כדי מאבק מתמשך בחוקי משחק ושווקים שמשתנים מיום ליום. טעויות בשלבים האלה יכולות להיות קטלניות. במהלך המפגשים שניזום במהלך השנה, מקבלים היזמים, מעבר לסביבה התומכת ומאוד מפרה של אנשים הדומים להם, גישה ישירה למוחותיהם ונסיונם העשיר של יזמים מצליחים מהעולם כולו".
 
לדברי השניים, כל יזם, או מי ששואף להיות יזם יכול להצטרף - עם רעיון מוצלח ובלי רעיון ולאורכו של התהליך המשתתפים יהנו, מעבר להדרכה הצמודה של מנטורים המגיעים מישראל ומחו"ל, מסל שירותים של גופים תומכים, דוגמת עורכי דין, ספקי טכנולוגיה, רשמי פטנטים ואחרים ומפגישות עם אנג'לים ונציגי קרנות.
 
להרשמה למפגש - כאן.
 
הפרוייקט שנולד בעמק הסיליקון מאתר יזמים בעלי פוטנציאל ונותן להם את הרוח הגבית הנדרשת להצלחה. בתוכנית המכשירה, שנמשכת 4 חודשים, נהנים המשתתפים (ובלי הצורך לעזוב את מקום עבודתם) מאימון, הדרכה, פידבק ותמיכה שניתנים על ידי צוות מנכ"לים מנוסה של כמה מהסטארטאפים ש'כבר עשו את זה'. במסגרת המיזם פעילים כיום 750 מנטורים שכולם היו בשלב כזה או אחר יזמים בעצמם ותוכנית ההנחיה עצמה נבנתה ביחד בשיטת ה-Crowdsourcing על ידי 17 אלף מנכ"לים וחברי Founder Institute והיא מתחדשת בדרך קבע על ידי סניפי התוכנית הפועלים כיום ב-22 ערים.
 
כדי ליצור ולעודד עבודת צוות ושיתוף מפעיל Founder Institute "מאגר בונוסים", שמשמעותו: כל אחד מתחלק ברווחים של החברות הנוצרות בכל סמסטר. כל בוגר מתחייב לתרום למאגר, 3.5% מנכסי החברה שתוקם כדי לחלוק עם חבריו. הכספים מחולקים למנטורים, לבוגרים ולמנהלי ה-Founder Institute
Bookmark and Share