Telecom News - Sony משיקה בישראל את Xperia Z

Sony משיקה בישראל את Xperia Z

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Sony משיקה בישראל את Xperia Z
Sony משיקה בישראל את Xperia Z
מאת: מערכת Telecom News, 19.03.13, 18:45Xperia Z

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, משיקה את סמארטפון הדגל החדש Z Xperia שהוצג לראשונה בתערוכת CES  בווגאס. לאחר שאזל מהמדפים ביום השקתו בצרפת ושיגע את היפנים שרכשו 140,000 מכשירים תוך שבוע אחד מהשקתו, המכשיר הושק באירוע מכירה מוקדמת בחנות הדגל בקניון איילון.
 
עם מסך  Reality Displayברזולוציית 1080X1920  Full HD בגודל 5 אינץ', חסינות למים ואבק (עד עומק מטר, לחצי שעה***), עיצוב חדשני, חומרים איכותיים כגון אלומיניום וזכוכית מחוסמת בגוף המכשיר, מצלמת MP13 עם HDR וחיישן Exmor RS לתוצאות טובות בכל תנאי תאורה, מעבד GHz1.5 סופר מהיר, מרובע ליבות – S4 PRO Snapdragon Qualcomm וזמן סוללה משופר עם מצב STAMINA, Z Xperia כולל את המפרט שאנו מצפים לקבל בסמארטפון מהשורה הראשונה. בנוסף ה- Z מביא עמו את הטכנולוגיה, התוכן, העיצוב והקישוריות הייחודיים של Sony המעניקים חווית משתמש עשירה במיוחד.
 
גדי שקד, מנכ"ל ברס אלקטרה נציגת סוני מובייל בישראל:  "אנו גאים להשיק לראשונה סמארטפון פרימיום העומד בכבוד בשורה הראשונה עם השחקנים המובילים בעולם. בעל יתרונות ייחודיים מהותיים: עמידותו למים ואבק ועיצוב חדשני תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר".
 
עיצוב ועמידות יוצאי דופן
Z Xperia נבנה תוך שימוש בהנדסה מדויקת וחומרים משובחים ומציג עיצוב  OmniBalance  ייחודי ומעודן בעל קצוות מעוגלים ומשטחים רפלקטיביים חלקים בכל צדדיו. למרות הגוף הדק בעובי 7.9 מ"מ בלבד, Z Xperia עמיד במיוחד עם זכוכית מחוסמת ושכבת הגנה למניעת ניפוץ בחזית ובחלקו האחורי, ועמידות גבוהה במיוחד לאבק ומים (IP55 ו- IP57) המצויים בסמארטפון פרימיום.
 
טכנולוגיה חכמה מבית Sony
מסך  ה- Display Reality החד של Z Xperia, המופעל באמצעות Mobile BRAVIA Engine 2, מביא את ניסיונה העשיר של סוני בטלוויזיות ומעניקה חווית צפייה עם בהירות וחדות יוצאות דופן. ה- Z חולק את יכולותיו  עם המצלמות הדיגיטליות של Sony וכולל מאפיינים של  Exmor RS for mobile, חיישן התמונה הראשון בעולם עם וידאו HDR - High Dynamic Range לסמארטפון. טכנולוגית HDR מספקת תמונות ברורות כנגד רקע עם תאורה אחורית חזקה כך שהמשתמשים יכולים לצלם תמונות וסרטים בחדות מרבית בכל התנאים.
Z Xperia כולל גם מצב סוללה STAMINA המסוגל לשפר את זמן ההמתנה פי ארבעה או יותר על ידי כיבוי אוטומטי של אפליקציות מרוקנות-סוללה בכל פעם שהמסך כבוי והפעלתן מחדש ברגע שהמסך חוזר לפעולה.

 לגלות, ליהנות ולשתף בעזרת אפליקציות המדיה של סוני ואפשרויות One Touch מתקדמות:
אפליקציות המדיה של Sony מציעות חווית בידור במגוון הסמארטפונים של Sony. אפליקציות "WALKMAN", "אלבום" ו"סרטים" המוטמעות ב - Z Xperia, מאפשרות לגלות תוכן מקוון ולא מקוון דרך נקודת גישה יחידה. אפליקציית  "WALKMAN" מספקת גישה לכל המוזיקה שהורדה למכשיר ואינטגרציה עם פייסבוק. אפליקציית  "Movies"  ואפליקציית "Album " המאפשרת גישה קלה לתמונות חברים בפייסבוק ומיון תמונות על פי מיקום.
 
פעולות One Touch מאפשרות לשתף בקלות מוזיקה, תמונות וסרטים מתוך הסמארטפון  עם מגוון מוצרי סוני המאפשרים חיבור NFC, לרבות רמקולים, אוזניות וכעת גם טלוויזיות. בעזרת  BRAVIA TV החדשה, פשוט מחברים את Z Xperia לשלט הרחוק של הטלוויזיה כדי ליהנות באופן מידי מהתמונות ומהסרטים על גבי המסך הגדול.
 
Xperia Z  מושק עם אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean) וישודרג לגרסה 4.2 זמן קצר לאחר ההשקה לקבלת חווית המשתמש העדכנית ביותר באנדרואיד. 
 
החל מ-20.03.13 זמין בפרטנר, ברשת Mobuy (שקם אלקטריק, מחסני חשמל, ACE  אוטודיפו) וברשתות המובחרות, בקרוב יושק גם בפלאפון וסלקום במחיר 3,499 ₪ כולל שנתיים אחריות על ידי היבואן הרשמי (ברס אלקטרה)
 
מפרט:
  • חסין למים ואבק (עד עומק מטר, לחצי שעה) עומד בתקן IP55 & IP57.
  • עיצוב חדשני, גוף הטלפון עשוי מחומרים איכותיים, אלומיניום וזכוכית מחוסמת.
  • מסך  Reality Display - ב  1080 1920  Full HD בגודל 5 אינץ'.
  • מצלמת MP13 עם HDR וחיישן Exmor RS לתוצאות טובות בכל תנאי תאורה.
  • מעבד GHz1.5 סופר מהיר, מרובע ליבות – S4 PRO  Snapdragon Qualcomm
  • זמן סוללה משופר עם מצב STAMINA.
 
Bookmark and Share