Telecom News - טרנד מיקרו ישראל השיקה את מערכת ה – Deep Security 9

טרנד מיקרו ישראל השיקה את מערכת ה – Deep Security 9

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> טרנד מיקרו ישראל השיקה את מערכת ה – Deep Security 9
טרנד מיקרו ישראל השיקה את מערכת ה – Deep Security 9 המספקת הגנה מקיפה לסביבות וירטואליות
מאת: מערכת Telecom news, 19.03.13, 21:20
 
המערכת הושקה במהלך אירוע ייעודי למנהלי מערכות מידע במגזר הממשלתי שערכה טרנד מיקרו ישראל בשיתוף חילן, זברה טכנולוגיות וניו אייג'.

למעלה מ – 80 מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע במגזר הממשלתי השתתפו היום בכנס מקצועי שערכה טרנד מיקרו ישראל בשיתוף עם חילן, זברה טכנולוגיות וניו אייג'. בכנס הוצגו למשתתפים מגוון פתרונות ההגנה המתקדמים מבית טרנד מיקרו שנוספו לסל המוצרים בהוראת השעה שיצאה לאחרונה על ידי החשכ"ל במשרד האוצר.

במסגרת הכנס, הציגה אנריקה עמק צור, Senior Sales Engineer בטרנד מיקרו ישראל, את מערכת ה – Deep Security 9 אשר מספקת פתרון Agentless מקיף להגנה על סביבות וירטואליות מפני התקפות zero-day ומתקפות נוזקה מתקדמות. המערכת, שנוספה להוראת השעה, מעניקה הגנה ל – Virtual Desktop, שרתים פיזיים ווירטואליים ללא צורך בהתקנת סוכן (Agentless) מפני נוזקות וכוללת רכיבי DPI, מעקב אחר תנועות חשודות במערכת וחשיפת לוגים.
 
כמו כן, הוראת השעה כוללת גם את פתרון ההגנה למכשירי מובייל של טרנד מיקרו, ה - Trend Micro Mobile Security (TMMS), המספקת חבילת הגנה מפני חדירת נוזקות, סריקת אפליקציות, נעילת המכשיר מרחוק במקרה של גניבה או איבוד ואיתורו, מיון לרשימות מספרי טלפון "שחורות" ועוד.

בני בקשי, מנהל הרשת הממשלתית, החשכ"ל, משרד האוצר, פתח את האירוע בדברי ברכה ואמר כי "זוהי השנה השישית שאנו מקיימים את המכרז עם חילן וטרנד מיקרו בשיתוף פעולה מוצלח הכולל עדכונים, הדרכות ותמיכה טכנית. תחום אבטחת המידע הוא אחד הדינמיים והתזזיתיים ביותר בעולם ה – IT ולכן הרחבנו בהוראת השעה את מגוון האמצעים והשירותים מתקדמים כדי לספק מענה להתקפות ולאתגרים שאנו מתמודדים עימם. אני רוצה להודות לטרנד מיקרו ולברך אותה על פתיחת הסניף בישראל, לחילן ויתר השותפים במלאכה ומאחל לנו המשך עבודה פוריה ומוצלחת".

תמיר סגל, מנכ"ל טרנד מיקרו ישראל, אמר: "הבחירה בטרנד מיקרו על ידי החשכ"ל להמשיך את שיתוף הפעולה ולהרחיב את סל המוצרים כדי להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע שארגונים ממשלתיים מתמודדים כיום, מהווה הבעת אמון חשובה בפתרונות שלנו. איומים מתוחכמים וממוקדים מחייבים את מנהלי אבטחת המידע לנקוט באמצעים מתאימים שיכולים לתת מענה נכון כדי להגן על תשתיות ונכסי מידע קריטיים. כורח המציאות מחייב ליישם מערכות הגנה חדשות אשר מסוגלות לספק מענה ממוקד עם מאפיינים ודפוסי חשיבה שונים מאלה שהכרנו עד כה ואנו נערכים לעבוד יחד עם מנהלי מערכות המידע ומנהלי אבטחת המידע בארגונים הממשלתיים על מנת לספק את להם את הפתרונות המתאימים מבית טרנד מיקרו שיעניקו את ההגנה המירבית על תשתיות ה – IT הלאומיות". 
 
תמונה מהאירוע. כיתוב מימין לשמאל: עוז עדן, מנהל מוצר טרנד מיקרו, זברה טכנולוגיות; מישל דוידי, מייסד ניואייג'; חיים פלדמן, מנכ"ל ניואייג'; אנריקה עמק צור, Senior sales Engineer בטרנד מיקרו ישראל; תמיר סגל, מנכ"ל טרנד מיקרו ישראל
 
אירוע טרנד מיקרו
Bookmark and Share