Telecom News - דינה באר מונתה לתפקיד מנהלת מרכז התשתיות של איגוד האינטרנט הישראלי

דינה באר מונתה לתפקיד מנהלת מרכז התשתיות של איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> מינויים >> דינה באר מונתה לתפקיד מנהלת מרכז התשתיות של איגוד האינטרנט הישראלי

מנהלת תשתיות חדשה באיגוד האינטרנט הישראלי – דינה באר

מאת: מערכת Telecom News, 24.03.13, 18:00

דינה בארדינה באר מונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת מרכז התשתיות של איגוד האינטרנט הישראלי. במסגרת תפקידה החדש תהיה דינה אחראית על ניהול מרכז שירותי התשתית של איגוד האינטרנט, הכולל את ניהול מרשם שמות המתחם (דומיינים) תחת הסיומת הלאומית il, שמטרתו העיקרית היא מיסוד האיגוד כרגולטור לתהליכי רישום בעבודה מול הרשמים שהוסמכו ע"י האיגוד. כמו כן, לדינה אחריות ניהולית על תפקודו של מחלף תעבורת האינטרנט הישראלי המאפשר תחרות הוגנת בין ספקי האינטרנט בארץ לטובת קהילת משתמשי האינטרנט בישראל.

דינה באר, מנהלת מערכות מידע וטכנולוגיה, בעלת ניסיון רב בתחום בארץ ובחו"ל; מכון הישראלי ליצוא, PRODWARE, NOTAL Systems, בניתוח, אפיון, הדרכה והטמעה, עיצוב ופיתוח במגוון מערכות, סביבות עבודה ומתודולוגיות. דינה תפקדה כיועצת בכירה לאסטרטגיה עסקית ומערכות מידע, החל משלבי אפיון והגדרת צרכים למערכות שונות וכלה בהקמתן. לדינה ניסיון רב בניהול והובלת פרויקטים של הקמת מערכות ERP בישראל ובחו"ל; באמריקה לטינית, אירופה ואפריקה.

דינה נכנסה לתפקיד לאחר סיום תפקידו של בני ליפסיקס, לאחר 11 שנים, שתרם רבות לניהולו של המרשם והתשתיות באיגוד האינטרנט בפרט ולקידום האינטרנט בישראל בכלל.

ד"ר אלון הסגל, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, מל"א: "למרכז ניהול התשתית תפקיד מהותי ומוביל בשרות המקצועי והמתקדם הניתן על ידי איגוד האינטרנט הישראלי לציבור משתמשי האינטרנט. איגוד האינטרנט מודה למר בני ליפסיקס על תרומתו לאיגוד ועל ניהול מקצועי של מרכז התשתיות ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. למחליפתו, מנהלת מרכז התשתיות החדשה, גב. דינה באר ניסיון רב בניהול פרויקטים בארץ ובחו"ל ואנו בטוחים ומאחלים לה הצלחה בתפקידה החדש והמאתגר."

דינה באר, מנהלת מרכז שירותי תשתיות באיגוד האינטרנט: "אני מודה להנהלת איגוד האינטרנט על שנתנו לי את ההזדמנות לעמוד בראש מרכז שירותי תשתיות של האיגוד, אין ספק כי מדובר בתפקיד בעל אחריות כבדה וחשובה לשמירה על תשתיות האינטרנט בישראל. אחד העקרונות המנחים את פעילותי במרשם השמות המתחם הוא ההבנה שהרשמים, המעניקים שירות לציבור הרושמים, הם שותפים עסקיים של האיגוד וככאלה חשובה הסינרגיה בינינו. אני רואה אתגרים רבים לפניי, והעשייה עוד מרובה."

Bookmark and Share