Telecom News - Seagate מציגה את הכונן הנייד היחיד בעל Wi-Fi מובנה, להזרמת תכני מדיה ללא צורך בחיבור אינטרנטי

Seagate מציגה את הכונן הנייד היחיד בעל Wi-Fi מובנה, להזרמת תכני מדיה ללא צורך בחיבור אינטרנטי

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Seagate מציגה את הכונן הנייד היחיד בעל Wi-Fi מובנה, להזרמת תכני מדיה ללא צורך בחיבור אינטרנטי
Seagate מציגה את הכונן הנייד היחיד בעל Wi-Fi מובנה, להזרמת תכני מדיה ללא צורך בחיבור אינטרנטי
מאת: מערכת Telecom News, 5.4.13, 13:00

סדרת כונני ה- Wireless Plus משווקת בישראל על ידי קבוצת ח.י, ומאפשרת להזרים תכנים ל-8 מכשירים במקביל!
 
קבוצת ח.י., יבואנית מוצרי Seagate, אחת מיצרניות פתרונות האחסון הגדולות בעולם, הודיעה על השקתה של סדרת כונני ה- Wireless Plus בישראל.
 
ה- Wireless Plus הוא הכונן הנייד הראשון בעולם (כך לדברי היבואנית) המאפשר הזרמת תכני מדיה מהכונן vhhar אל המכשיר הנייד, הטאבלט או המחשב הנייד ללא צורך בחיבור אינטרנט, באמצעות חיבור Wi-Fi מובנה המעניק אפשרות גישה לרשת בכל מקום ובכל זמן, והמאפשר הזרמת תכנים אל 8 מכשירים במקביל. הכונן מגיע עם Wi-Fi מובנה וכולל סוללה חזקה בעלת אורך חיים של עד 10 שעות פעילות.
 
כונני ה- Wireless Plus מותאמים למערכות ההפעלהAndroid, iOS ,Fire Kindle , ובאמצעותם ניתן להזרים תכנים אל מגוון מכשירי Android, iPad, iPhone ומכשירים אלקטרוניים תומכי DLNA. כמו כן, הכונן מגיע עם אפליקציית Seagate חינמית לניהול פשוט וקל של כל ספריות המדיה מכל מקום.

לדברי אוהד ויזל, מנהל מותג Seagate בקבוצת ח.י, "Seagate הינה היצרנית המובילה בעולם בתחום הדיסקים הפנימיים והחיצוניים. עם סדרת Wireless Plus, בעלת התכונות הייחודיות הנוגעות להזרמת תכנים, כבר אין צורך לבחור אילו קבצים לסנכרן למכשיר הנייד שלך. מעתה ניתן לקחת את כל ספריות המדיה של הסרטים והתמונות לכל מקום באמצעות הכונן הנייד האלחוטי של Wireless Plus".

ה- Wireless Plus היא סדרה ייחודית ויוקרתית והיא תשווק בישראל במחיר של 1,049 ₪ כולל מע"מ. לצד סדרת ה- Wireless Plus, ישנן ארבע סדרות נוספות: סדרת ה- GoFlex  סדרת ה- Expansion, סדרת ה- Backup Plus וסדרת ה- BlackArmor המספקת פתרונות אחסון מגוונים לעסקים קטנים. בחמשת הסדרות, ניתן למצוא, מגוון רחב של מוצרים מעוצבים, קלים לתפעול ובעלי ממשק ייחודי. את הסדרות ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות. את סדרת ה- Wireless Plus ניתן להשיג בחנויות iDigital, א.ל.מ דיוטי-פרי ובאתר וואלה-שופס.
Bookmark and Share