Telecom News - לישראלים הרבה כישרון וחוצפה

לישראלים הרבה כישרון וחוצפה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> לישראלים הרבה כישרון וחוצפה
לישראלים הרבה כישרון וחוצפה
מאת: חיים חביב, 9.4.13, 17:00

מאז 2005, נעשו מאות אקזיטים על ידי חברות טכנולוגיה ישראליות בהיקף של למעלה מ- 30 מיליארד דולרים. מסתבר, כי ישראל ממשיכה להוות אבן שואבת למחפשי סיכונים והזדמנויות.

כ-30 אנשי עסקים, יזמים ואנשי כספים בכירים מניו יורק מבקרים לראשונה בארץ במסגרת משלחת של התאגיד לפיתוח הכלכלי של העיר ניו יורק (NYCEDC). התאגיד, שהוקם לפני כשנתיים ע"י ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג ,נהנה מתקציב שנתי של כ-6 מיליארד דולר ותכליתו לחזק ולקדם את ניו יורק כמרכז המסחרי והעסקי של ארה"ב.

במהלך שהותם בישראל (שני- חמישי), ייפגשו חברי המשלחת עם בכירי קהילת ההיי-טק בישראל, אנשי עסקים, מנהלים בכירים ויזמים ישראליים על מנת לאתר יזמים מבטיחים, לחזק שיתופי פעולה עסקיים ולעודד יזמים ישראליים לקדם שיתופי פעולה בעיר ניו יורק.
במפגש ראשון שקיימה (היום) דן אנד ברדסטריט ישראל במלון דן בת"א השתתפו 30 חברי המשלחת וכ- 100 יזמים ואנשי עסקים ישראלים מקהילת ההיי- טק בישראל. במשתתפים: ג'וי מרקוס, מנהלת שותפה בקרן ההשקעות DFJ Gotham, בריאן כהן, יו"ר ניו יורק אנג'לס, דורון כהן, יו"ר דן אנד ברדסטריט ישראל, רונית בן בסט מנכ"לית לשכת המסחר ארה"ב ישראל וסאקסנה פרג, מייסד קרן ההשקעות 'דרך המשי' ואחד מ-100 משקיעי ההיי-טק הגדולים בעולם על פי מגזין פורבס.

ג'וי מרקוס, מנהלת שותפה בקרן ההשקעות הניו יורקית DFJ Gotham: "לישראלים הרבה כישרון וחוצפה. הם גורמים לדברים לקרות לא משנה מה. השילוב בין החוצפה והכישרון הישראלי ליתרונות שהעיר ניו יורק מציעה מהווה את השידוך המושלם להשקעות משותפות"
חיים כהן, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל: ישראל היא אחת מהמובילות בעולם במחקר ובפיתוח ובין המובילות ברישום פטנטים. חממות ההיי טק של המדינה מחויבות באופן עמוק לטיפוח יזמות וחדשנות ותומכות בכ- 180 פרויקטים בשלבים שונים של מחקר ופיתוח בכל זמן נתון. בשנת 2011, 4.4% מהתמ"ג של ישראל הוצאו על מחקר ופיתוח, אני מאמין שזה הגבוה ביותר בעולם.

כהן הוסיף, כי אחד מגורמי המפתח להצלחה עבור כל סוג של חברה ועסקים הוא ביכולתה ליטול עליה סיכונים.
 
בתמונה: ג'וי מרקוס, מנהלת שותפה בקרן ההשקעות DFJ Gotham



 
 
Bookmark and Share