Telecom News - ארגון ה- BSA יוצא במבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי"

ארגון ה- BSA יוצא במבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ארגון ה- BSA יוצא במבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי"
ארגון ה- BSA יוצא במבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי"
מאת: חיים חביב , 9.4.13, 17:00

במסגרת המבצע, שיתקיים בין 9.4 עד 31.5, BSA יעלה את המודעות לסיכונים של תוכנה ללא רישוי, וישהה  פעילות האכיפה השוטפת של הארגון. לעסקים וחברות תינתן ההזדמנות  לבצע הסדרה של רישוי התוכנות  ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו.

עו"ד נעמי אסיא: "עסקים רבים בישראל לא יודעים אם התוכנות שלהם חוקיות".

BSA - ארגון מייצג מוביל המגן על תעשיית התוכנה העולמית, השיק בישראל קמפיין להגברת המודעות לסיכונים וההשלכות של שימוש בתוכנה ללא רישיון. במהלך הקמפיין, שנקרא "עסק חוקי", ויתקיים בתקופה שבין 9 באפריל עד 31 במאי 2013, ישהה ה- BSA את פעילות האכיפה השוטפת שלו, ותינתן לעסקים וחברות האפשרות לבצע הסדרה של רישוי התוכנות  ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו.

במהלך תקופה זו יעמיד ה- BSA צוות מומחים ייעודי, שיהיו זמינים בקו חם טלפוני  (*6063) שיסייע לבחון את הרישוי בעסקים ולוודא כי הם פועלים כשורה. מידע נוסף על הקמפיין ב- www.bsa.org.il.

עו"ד נעמי אסיא, יועצת משפטית של BSA ישראל, אומרת: "שימוש לא חוקי בתוכנה, מהווה הפרה בוטה של זכויות יוצרים ועלול להוות עילה לתשלומי פיצויים ותביעות משפטיות. עלולות להיות לכך השלכות כספיות חמורות על עסקים ופגיעה במוניטין שלהם".

"סקר, שבוצע לאחרונה בקרב מדגם מייצג של עסקים בישראל (על על-ידי חברת "מידע שיווקי סי. איי"), גילה כי עסקים רבים בישראל לא יודעים אם התוכנות שלהם חוקיות. עם זאת, מנהלי עסקים חייבים לדעת כי מוטלת עליהם אחריות אישית וחבות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנה בעסקיהם", מציינת עו"ד אסיא.

לאחר תקופת מבצע הסדרת הרישוי, ישוב ארגון ה- BSA  לפעילות האכיפה השוטפת שלו, הכוללת, בין היתר, ביצוע בדיקות רישוי, דרישה  לפיצויים והגשת תביעות משפטיות. 
Bookmark and Share