Telecom News - האם הביטקוין מתקרב לקראת סופו?

האם הביטקוין מתקרב לקראת סופו?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> האם הביטקוין מתקרב לקראת סופו?
העליות והנפילות המוזרות של הביטקוין, המטבע המרכזי למעלימי מס, עבריינים ומבריחים, מקרבות, ככל המסתמן כרגע, את סופו של הפלא האלקטרוני הזה.
ביטקויוןמאת: אבי וייס, 12.04.13, 16:00
 
הבורסה הווירטואלית הגדולה ביותר למסחר בביטקוינים (הסבר מה זה - כאן) בשם Mt.Gox, שנסגרה ל- 12 שעות, בגלל הביקושים ההיסטריים למטבע הדיגיטלית הווירטואלית ביטקוין, מדווחת כעת, שהערך של הביטקוין נפל לכ- 83 דולרים לביטקוין (לאחר שירד עד לסביביות ה- 70 דולרים לביטקוין).

זאת, אחרי דיווחנו אך שלשום כאן, שהביטקוין חצה את קו ה- 190 דולרים לביטקוין. והערך הזה טיפס תוך יממה ל- 266 דולרים (!).

כבר דיווחנו בהרחבה כאן, שהביטקוין זו המטבע הראשית למסחר ב"רשת האפלה", בעיקר לצרכי סחר בסמים, נשק, פורנוגרפיה ופדופילה, הברחות, סחר בבני אדם ושאר מעשי פשע, כולל רציחות.

בריחה של מעלימי מס מהבנקים באירופה ומהיורו, בגלל הנפילה של הבנקאות בקפריסין, הובילה לביקושים מוגזמים למטבע הזו. אולם, חיש מהר, אותם מעלימי מס גילו, שמדובר בגימיק אלקטרוני, שעתידו לא ברור, וזו הסיבה לנפילות החדות בערך של הביטקוין.

אין ספק, שהתנודות של ערכי המטבע הזו, מצביעות על חוסר בגרות בשימוש במטבע זו. מה שיכול לקרב את קיצו. 

המטבע האלקטרונית המתחרה: 
(LR (Liberty Reserve, לא מתנהגת כך. הנפילה של הביטקוין משרתת אותה, בתחרות שלה מול הביטקוין.

במקביל, יש יוזמות לפתח תקינה מקובלת למטבעות וירטואליים דיגיטליים, למשל היוזמה של OpenCoin. אך המהלך לכיוון הזה מצוי רק בתחילת דרכו. לכן, מי ששם את מבטחו בביטקוין, כדאי שישקול שנית אם זו השקעה טובה או בטוחה. 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף חמש מאות (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 





 
 
Bookmark and Share