Telecom News - מלחמה בעמלות הבנקים ושאר המוסדות הפיננסיים

מלחמה בעמלות הבנקים ושאר המוסדות הפיננסיים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מלחמה בעמלות הבנקים ושאר המוסדות הפיננסיים
שני אתרים החלו בניהול מלחמת חורמה בעמלות הפיננסיות של הבנקים ושאר המוסדות הפיננסיים (מקופות גמל, דרך ביטוח מנהלים ועד קרנות השתלמות). הציבור החל להשמיע את קולו. 

עמלות הבנקיםמאת: אבי וייס, 16.04.13, 22:45
 
שני אתרים יוצאים במתקפה חזיתית בעמלות הבנקים ושאר הגופים הפיננסיים:

א. אתר Feex, שמכנה את עצמו "רובין הוד של העמלות" ומכיל בתוכו "מד פראייר" למדידה אישית של כל אחד, כמה הוא פראייר בעמלות שהוא משלם בכל אחד מאפיקי ההשקעה והחסכונות שלו, בכל סוגי הגופים הפיננסיים בישראל. האתר מציג את מצבו של כל אחד ביחס לחבריו ומציע לכל אחד כלים מעשיים כיצד להוריד את העמלות המופרזות שגובים ממנו. האתר משתמש בכלים של "חוכמת ההמונים", כדי לנתח ולהציג את המידע לכל גולש (אחרי הרשמה מהירה, באמצעות פייסבוק או גוגל+). 

ב. אתר Click2Save הנמצא כרגע בבטא, אבל החלק של האתר בפייסבוק כבר עובד ופעיל. האתר, מיוזמתו של שי רוזנצויג, יציג בקרוב פלטפורמה חדשנית לצרכנות פיננסית חכמה. לדברי שי, האתר והכלים שהוא יספק יובילו להגברת התחרותיות והשקיפות בין הבנקים, מה שיביא להורדת עלויות של העמלות לצרכנים.

אשרי המאמינים... בכל אופן, מומלץ להתנסות בכלים הללו. 
כסף

המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף חמש מאות (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 





 
 
Bookmark and Share