Telecom News - הדור הבא של מכשיר הסלולר לגיל השלישי ב- 399 ₪ בלבד

הדור הבא של מכשיר הסלולר לגיל השלישי ב- 399 ₪ בלבד

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הדור הבא של מכשיר הסלולר לגיל השלישי ב- 399 ₪ בלבד
חברת "שיא קום" תשווק את ה  + SIMPLY EasyPhone -  הדור הבא של מכשיר הסלולר לגיל השלישי ב- 399 ₪ בלבד
 מאת: מערכת Telecom News, 17.4.13, 23:00
  • המכשיר הוא בעל תכונות מתקדמות ופונקציות ייחודיות, המאפשרות שימוש ידידותי, נוח ופשוט לתפעול עבור הגיל השלישי
  • המכשיר כולל, בין היתר: לחצן מצוקה, מקשים גדולים מובלטים ומרווחים, 10 מקשי חיוג מהיר, חיווי קולי ותחנת עגינה להטענהEasyPhone
 יבואנית ומשווקת מכשירי הסלולר "שיא קום" מקבוצת ח.י., התחילה לשווק את הדגם החדש של מכשירי הסלולר לגיל השלישי EasyPhone simply+ מדגם 1045 של חברת My phone. המכשיר הוא בעל תכונות מתקדמות ופונקציות ייחודיות המתאימות במיוחד לאנשים מבוגרים ומשווק במחיר של 399 ₪ בלבד.
 
אחת מתכונותיו הייחודית של ה- EasyPhone simply+ הוא לחצן מצוקה, אשר משמיע אזעקה, מתקשר ושולחSMS  למספרים שהוגדרו. ניתן להגדיר למכשיר עד חמישה יעדים לשליחת הודעת המצוקה ולשנות את ההודעה במידת הצורך. במידה והיעד הראשון אינו מגיב, ההודעה נשלחת באופן אוטומטי ליעד השני וכן הלאה. בנוסף להודעה, בעת לחיצה על הלחצן, הטלפון מחייג אל היעד המוגדר וברגע שהיעד עונה, הטלפון עובר אוטומטית למצב רמקול. בנוסף, ניתן להגדיר 10 מספרי טלפון לחיוג מהיר.
 
בנוסף, המכשיר הוא בעל תכונות המאפשרות שימוש ידידותי, נוח ופשוט לתפעול עבור הגיל השלישי. כך לדוגמא יש לו מקשים גדולים מובלטים ומרווחים בצורה אליפטית למניעת שגיאה בהקלדת המספר, מקשים בעלי חיווי קולי אשר מבשרים למחייג על איזה ספרה הוא לחץ, תחנת עגינה להטענה קלה ופשוטה בדומה לתחנות של טלפונים אלחוטיים, צלצול ורמת שמע גבוהים במיוחד ונעילת מקשים באמצעות מתג הזזה פיזי.
 
כמו כן, לטלפון תצוגה רחבה וצבעונית, מסךVGA  בעל ניגודיות גבוהה, רדיו FM , פנס LED ותמיכה בשפות עברית, אנגלית, רומנית ורוסית. ה EasyPhone simply+ מגיע בשלושה צבעים וניתן יהיה להשיגו בסניפי רשת Best Mobile וברשתות המובחרות.
 
לדברי רון לביא, סמנכ"ל מכירות בשיא קום, "חברת שיא קום הנה החברה הגדולה בישראל המתמחה בייבוא ושיווק מקביל של מכשירים סלולאריים. החברה מייבאת ומשווקת מכשירים סלולאריים אשר אינם מיובאים על ידי יבואניות אחרות במטרה לענות לצרכי הלקוחות הקיימים בשוק, הן מבחינת שימושיות המכשירים ותכונותיהם הטכנולוגיות והן מבחינת העיצוב והוויזואליות. ה EasyPhone simply+ הוא מכשיר העונה לצרכים של הגיל השלישי, ומאפשר לו לצעוד קדימה וליהנות מהקדמה הטכנולוגית במחיר השווה לכל כיס". 
Bookmark and Share