Telecom News - הפצת וידיאו וסרטונים אוטומטית

הפצת וידיאו וסרטונים אוטומטית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הפצת וידיאו וסרטונים אוטומטית
חברת הסטארט-אפ הישראלית MoVVit מנסה לענות על הצורך: איך מפיצים סרטון וידיאו בבת אחת לכל הרשתות המתאימות ומשיגים אחוז צפייה גבוה ומהר בסרטון? 
אורן ברקןמאת: אבי וייס, 21.04.13, 23:00
 
אורן ברקן (בתמונה) יזם ומנכ"ל MoVVit, החליט לעשות צעד, שלא מקובל בחברות סטארט-אפ חדשות שנכנסות לשוק: הוא לא ייתן את השירות שלו בחינם. השירות הזה מביא ערך למבקשים אותו, לכן הוא יעלה להם כסף. זאת, בלי מבצעי חינם והתנסות ללא תשלום. בינתיים, זה עובד

MoVVit עונה על הצורך להפיץ אוטומטית וללא כל מאמץ, סרטונים מכל סוג ומכל פורמט, בין פרטיים ובין עסקיים, לכל הרשתות החברתיות ולכל מקום, שבו בעל הסרטון מעוניין להגיע. בנוסף, המערכת מנהלת קמפיין פרסום וקידום ומנהלת מעקב אחרי שיתוף הווידיאו והצפייה בו ברשתות השונות ברחבי העולם. 

המערכת הטכנולוגית, שעומדת מאחורי השירות, היא כלי להפצה אוטומטית של סרטונים, כדי להקל על צבירת פופולריות ברשת. "מי שחושב שמספיק לעשות וידיאו, להעלות אותו לפייסבוק, יוטיוב, או לטוויטר ודרך כמה 'לייקים' הוא יהפוך לוויראלי - טועה בגדול", כך לדברי אורן ברקן. מי שהתנסה בזה יודע כמה הוא צודק.

חברת MoVVit נמצאת היום לקראת סבב גיוס נוסף כדי להרחיב את נוכחותה גם לשווקי העולם הגדול. רבים חושבים, שניתן לחקות את גאנגם סטייל ולהיות מפורסמים דרך סרטונים ביוטיוב. זו פשוט אשליה. גם מפרסמים ועסקים לא מצליחים להפיץ סרטוני פרסומת לצפייה בכמות משמעותית ברשתות החברתיות השונות.

המערכת של MoVVit מפיצה את הסרטונים ביותר מ- 30 אתרים (המספר גדל מידי חודש), כולל סיווג, כותרות, תיאור תוכן ומלל מלווה, שמתווסף אוטומטית לסרטון בכל אתר לפי דרישותיו הייחודיות. בנוסף, הסרטון מקבל קידום (SEO) במנועי החיפוש וברשתות, לפי פילוחים ממוקדים לקהלי יעד. בעל הסרטון מקבל מ- MoVVit כלי מעקב לצפות אחרי ההתפשטות של הסרטון ברשתות, "לייקים", תגובות והיקפי הצפייה בו, עם פילוחים ונתונים סטטיסטיים. השיטה הזו מתאימה לכל, החל מזמרים, אמנים חובבים, דרך משרדי פרסום, חברות עסקיות הרוצות לקדם את עצמן או מוצר \ שירות שלהן, וכלה במשרדי ממשלה המעוניינים להעביר מסר לציבור או לקהלים מסויימים דרך סרטונים. למעשה: כל אחד יכול להשתמש במערכת. אין צורך להבין בקודים או בטכנולוגיה. פשוט: מעלים את הסרטון באתר, משלמים וזהו. הצוות העומד מאחורי המערכת דואג, שהסרטון יקבל את מקסימום החשיפה, בהתאם לקהלי היעד המתאימים לסרטון.

המחירים של המערכת גם הם מאוד אטרקטיביים: 1.90 דולר לחודש לקמפיין בסיסי של עד 3 סרטוני וידיאו בחודש, עם הפצה ל- 10 אתרי יעד, באיכות של עד HD וכלי מעקב בסיסיים. קמפיין מתקדם עולה 29.90 דולרים לחודש ומספק הפצה של מספר בלתי מוגבל של סרטוני וידיאו לחודש למעל ל- 30 אתרים, כולל כל הכלים לקידום ולניתוח. לארגונים ולעסקים גדולים ניתן לתפור חבילת קידום מותאמת לצרכים מוגדרים וממוקדים. MoVVit מציגה כבר הצלחות המתועדות כאן, למשל: סרטון של Cardboard Bicycle שקודם על ידם זכה ל- 1.1 מיליון צפיות דרך Vimeo ול- 665 אלף צפיות ביוטיוב תוך זמן די קצר של קידום

לדברי אורן ברקן, הם מצפים כעת לקבל הכרה בינלאומית ביכולות שלהם, מה שיביא אותם לפריצת דרך בשווקים בינלאומיים. שכן, הביקוש לווידיאו נמצא בנסיקה בכל מקום בעולם ועל כל מכשיר קצה. 
 

המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף שבע מאות (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 


Bookmark and Share