Telecom News - יבמ במרתון רכישות

יבמ במרתון רכישות

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ במרתון רכישות
יבמ במרתון רכישות
מאת: חיים חביב, 23.4.13, 22:00IBM

חברת UrbanCode, מפתחת כלי אספקת תוכנת לסביבת ענן, רשת חברתית ומובייל מצטרפת לרשימה הולכת ומתארכת של חברות שרכשה יבמ בעשור האחרון והטמיעה לפעילותה השוטפת.

יבמ הודיעה על רכישת חברת UrbanCode מקליבלנד, אוהיו, ספקית פתרונות כלי אוטומטיזציה לתהליכי אספקת תוכנה, סיוע בעדכון יישומים ניידים בארגונים, יישומי רשת חברתית, סביבת Big Data ויישומי ענן.

טכנולוגיית UrbanCode מאפשרת לצמצם את סבב העדכונים הנדרש כיום לשילוב והטמעת יישומים חדשים בשוק – מרמה של חודשים לכדי דקות בודדות. הגישה בה נבנו הכלים החדשים מצמצמת עלויות וסיכונים, תוך התמודדות עם אתגרי הפניה והשירות לצורכי הלקוחות. זאת, באמצעות שילוב מהיר של היזון חוזר המתקבל מן המשתמשים  לטובת בניית יישומים ושירותים איכותיים יותר.

תוכנת UrbanCode משתלבת באופן טבעי באסטרטגיית DevOps של יבמ, שפותחה לפשט ולהאיץ תהליכי פיתוח ואספקה של תוכנה בעסקים. היכולות החדשות מרחיבות גם את מסגרת מיזמי הענן החכם, SmatrCloud ומיזם הניידות MobileFirst של יבמ, באמצעות האצה ופישוט אספקת תוכנה בערוצים האלה. כך לדוגמא, שילוב בין UrbanCode ובין טכנולוגיית Worklight הכלולה במסגרת MobileFirst מאפשר ליצור ולפרוס יישומים לכל מכשיר נייד בתוך שעות ספורות במקום ימים ארוכים.


פתרונות UrbanCode פועלים גם בשילוב עם יישומים מסורתיים, ובכלל זה כלי תוכנת תשתית, בסיסי נתונים ומערכת בינה עסקית.
השילוב בין היצע הפתרונות של UrbanCode ושל יבמ צפוי להניב יכולות ייחודיות בעולם פיתוח התוכנה בכלל - והפיתוח לסביבת מובייל בפרט. על פי נתוני יבמ, יותר ממחצית החברות מסכימות כי פיתוח יעיל של תוכנה חיוני לשימור יתרון תחרותי, אולם רק רבע מהן מעריכות כי הן אכן משתמשות בשיטות יעילות כאלה.
Bookmark and Share