Telecom News - כנס מידע 2013 ה- 28 של טלדן יעסוק בסוגיות מרכזיות בעולם טכנולוגיות המידע

כנס מידע 2013 ה- 28 של טלדן יעסוק בסוגיות מרכזיות בעולם טכנולוגיות המידע

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> כנס מידע 2013 ה- 28 של טלדן יעסוק בסוגיות מרכזיות בעולם טכנולוגיות המידע
כנס מידע 2013  ה- 28 של  טלדן  יעסוק בסוגיות מרכזיות בעולם טכנולוגיות המידע
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.13, 23:00
 
במסגרת הכנס יתקיים מושב ייעודי למגזר הביטחוני בנושא "החיים בעולם של כלים בלתי מאויישים" בהשתתפות ג'ימס הלן- אנליסט בכיר בחברת ג'יינס, שחר חורב- סיב"ט, שאול שחר- מנכ"ל מל"ט תעש"א. הכנס יערך ב 6-8 למאי 2013 בהילטון ת"א.  בכנס יוענק פרס פינקלר למידע עבור הישג בולט באחד מתחומי המידע.
 
 חברת טלדן מערכות מידע, תקיים ב- 6-8 במאי, את כנס ותערוכת המידע השנתי INFO 2013.
 
כנס INFO2013 מתקיים זו השנה ה-28 ונחשב למפגש המקצועי הגדול ביותר של העוסקים בתחום המידע על כל היבטיו. השנה יכלול הכנס חמישה מסלולים:
  • אינטרנט2013 , רשתות חברתיות, קהילות וירטואליות מקצועיות וחיפוש מידע וניהולו ברשת האינטרנט ובארגון – בו יידונו בין היתר נושאי שיווק דיגיטלי, עידן ה- BigData, עתיד המידע האישי וכן חוכמת המונים המהווה כיום מקור ידע רחב הזמין בשיח הרשתות החברתיות והקהילות הווירטואליות המקצועיות והמתפתחות.
  • תוכן וטכנולוגיות – בו יידונו נושאים כמו התפתחות תעשיית הספרים האלקטרונים, וויקיפדיה כמקור תוכן, טכנולוגיות לאיסוף ואיבוד מידע וכלים מידענים לניתוח ידע. 
  • ניהול מידע ומודיעין עסקי – בו יידונו נושאים כמו האתגרים של ניהול מרכזי מידע בארגונים ובתעשייה,  אנליזה של נתונים – המידען החדש הוא אנליסט, יחסי גומלין בין המודיעין העסקי מודיעין הלאומי.
  • טכנולוגיות מידע באקדמיה – בו ידונו בנושאים: ספריות מדעיות והנדסיות בעידן הדיגיטלי, ארגז כלים למידען,Do It Yourself 3.0 – שירותים מקוונים בעולם המידע.
  • מידע רב תחומי – בו ידונו בחוכמת ההמון וההשפעות על עתיד המדע והרפואה כמו גם התמודדות המו"לים עם המעבר לכלים דיגיטליים ורשתות ארכיוניות בעולם.
 בסמינר ייעודי למגזר הביטחוני בנושא "החיים בעולם של כלים בלתי מאויישים ומעמדה של ישראל בתחום", בשיתוף עם חברת ג'יינס (Janes), חברה בת של IHS - החברה הגדולה  בעולם בתחום אספקת מידע ומודיעין ביטחוני לארגונים, וסיב"ט ישתתפו: ג'ימס הלן- אנליסט בכיר בחברת ג'יינס, שחר חורב- סיב"ת, שאול שחר- מנכ"ל מל"ט תעש"א.

 לתכנית הכנס המלאה - כאן. 
ביג דאטה
Bookmark and Share