Telecom News - אודי אילון מונה לתפקיד מנהל Matrix Digital במטריקס

אודי אילון מונה לתפקיד מנהל Matrix Digital במטריקס

דף הבית >> מינויים >> אודי אילון מונה לתפקיד מנהל Matrix Digital במטריקס
אודי אילון מונה לתפקיד מנהל Matrix Digital במטריקס
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.13, 11:45אודי אלון

אודי אילון, בן 36, מונה לתפקיד מנהל מרכז התמחות  Matrix Digital  בחברת מטריקס. במסגרת תפקידו זה יהיה אילון אחראי, בין השאר, על התיאום בין יחידות החטיבה השונות המספקות שירותי דיגיטל.  מטריקס, באמצעות מרכז התמחות Matrix Digital, מציעה מענה כולל של פתרונות דיגיטל מתקדמים באינטרנט, במובייל, ברשתות החברתיות, בקיוסקים ופתרונות הפצה מגוונים. פתרונות אלה משולבים במערך הפתרונות הרב-ערוציים של הלקוח, במטרה למקסם את חווית הלקוח.

בשנים האחרונות היה אודי מנכ"ל ספיא, חברת בוטיק בתחום הדיגיטל והאינטרנט שנרכשה ע"י מטריקס, הוביל פרויקטי אינטרנט ודיגיטל חוצי ערוצים אצל מגוון לקוחות במגזרי תיירות פיננסים ועוד.
 
אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח
הסמינר המקצועי The Customer eXperience Journey, שתערוך חברת מטריקס ב- 3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.  
Bookmark and Share