Telecom News - מהפך בעולם הסחר האלקטרוני - לשלם ישירות מחשבון הג'מייל

מהפך בעולם הסחר האלקטרוני - לשלם ישירות מחשבון הג'מייל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מהפך בעולם הסחר האלקטרוני - לשלם ישירות מחשבון הג'מייל
מהפך בעולם הסחר האלקטרוני - לשלם ישירות מחשבון הג'מייל
מאת: חיים חביב, 17.5.13, 12:30
 
מעתה ניתן להעביר כסף ישירות מה- Gmail. כך חשפה ביום ד' גוגל בכנס המפתחים השנתי שלה: Google I/O, המתקיים בימים אלו, 15-17.5.2013, בסן-פרנסיסקו, ארה"ב.
 
בין שלל ההכרזות בכנס המפתחים השנתי, שקיימה ענקית החיפוש גוגל ביום רביעי האחרון, בלטה במיוחד ההכרזה על שילוב ארנק גוגל (Google Wallet) לשרות הדואר ג'ימייל. מדובר בארנק וירטואלי אחד המשמש לביצוע קניות באינטרנט ובחנויות. הוא מאפשר לך, לאחר שפתחת חשבון בגוגל (וטענת את הארנק) לרכוש באינטרנט ישירות מהטלפון או המחשב שלך באלפי חנויות מקוונות על ידי כניסה לחשבון ה- Google שלך.
 
בארה"ב ניתן גם לבצע רכישות בהקשה על הטלפון הנייד לתשלום ולמימוש הרכישה בטכנולוגיית NFC (תקשורת מטווח קצר). בשלב זה, אפשרות התשלום באמצעות NFC זמינה רק למשתמשים בארה"ב.
 
כמובן, שבעל החשבון יכול להיכנס אליו בכל עת כדי לנהל את פרטי התשלום ולצפות בהיסטוריית העסקאות שלו. מפתיע עד כמה הליך רכישה של טובין או שרות הוא כה פשוט; כל שנדרש הוא להקיש על תו ה- $ מעמוד הדוא"ל, לקבוע את הסכום ולצרף אותו להודעה. צפו בסרטון המחשה הבא ביוטיוב, כאן.
 
מנהל המוצר בגוגל, Travis Green, 'חשף' בפוסט שהעלה לבלוג הרשמי של גוגל, שהמוצר יושק ברחבי ארה"ב כבר בחודשים הקרובים למשתמשי גוגל שגילם עולה על 18. בינתיים, ניתן יהיה  לקבל גישה מוקדמת לשרות אם (למזלך) יש לך חבר - אולי מבין עובדי Google - המשתמש  בתכונה, והואיל בטובו לשלוח לך כסף.

השרות החדש מהווה איום ממשי על אפליקציות חדשות להעברת תשלומים אלקטרוניים המוצעות עתה בעולם המובייל כמו גם הזדמנות מרתקת ליוזמות חדשות בעולם הסחר האלקטרוני (e-Commerce). מקורבים לגוגל כבר הכריזו על פריצת דרך ומהפכה בעולם הסחר האלקטרוני.
ארנק גוגל
Bookmark and Share