Telecom News - אלביט מערכות חושפת מגוון יכולות בתחום התקשורת, שליטה ובקרה

אלביט מערכות חושפת מגוון יכולות בתחום התקשורת, שליטה ובקרה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אלביט מערכות חושפת מגוון יכולות בתחום התקשורת, שליטה ובקרה
אלביט מערכות חושפת מגוון יכולות בתחום התקשורת, שליטה ובקרה
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.13, 10:45אלביט מערכות
 
אלביט מערכות מציגה בכנס התקשוב הבינלאומי C5I, מגוון יכולות בתחום התקשוב ביניהם: מל"ט "רוכב שמיים", קרון צי"ד ומערכות שו"ב מתקדמות לחייל חי"ר, שו"ב מרגמות, מאמני סייבר, תקשורת לווינים בתנועה ועוד.

בנוסף לתצוגות המתקדמות של אלביט אשר תוצגנה בכנס, שלושה מרצים מטעם החברה ירצו במהלך ימי הכנס בנושאים הבאים: תקשו"ב - שובר השיוויון בשדה הקרב הטקטי, הקישוריות הטקטית וסגירת מעגלי אש, סייבר - הסיכון והסיכוי למדינת ישראל במישור הצבאי והאזרחי. כנס התקשוב C5I מתקיים בין התאריכים 20-23 במאי 2013 בבית התותחן, זיכרון יעקב.
.
 היכולות המתקדמות, שמציגה אלביט מערכות בכנס ובתערוכה:
 
  • סקיילארק I-LE: מל"ט המיועד לשדה הקרב המודרני וניתן להפעלה על ידי צוות של שני אנשים בלבד הודות למשקלו הנמוך יחסית ולאוטונומיות שלו. מתאים במיוחד לביצוע משימות מודיעין חזותי מתקדמות. נסמך על הניסיון המבצעי הרב שנצבר בגרסאותיו הקודמות, הנמצא בשימוש מבצעי של צה"ל וכן בקרב לקוחות רבים ברחבי העולם.
  • צי"ד - צבא יבשה דיגיטלי: בקרון הצי"ד המלא יוצג תרחיש "לחימה כוללת". מערכת צי"ד המיועדת לרמת היחידה והחייל הבודד, מעניקה לכוח יכולות שו"ב בשטח תוך הגברת ההתמצאות הסביבתית ויכולת העברת נתונים מתקדמת. יכולות השו"ב המתקדמות מבית אלביט מערכות מאפשרות לכוח בשטח לשלוח ולקבל מידע קריטי בזמן אמת, תצוגה של מודיעין עדכני על גבי המסכים האישיים וכן צפייה בנתוני וידאו המועברים באופן ישיר ממגוון החיישנים הפרוסים בשטח או על גבי הלוחמים. באמצעות המערכת, יכולים המפקדים והלוחמים להעביר תמונות וציוני מקום אל המפקדה או אל יתר הכוחות בשטח, כולל יכולת להטיס את המיני-מל"ט סקיילארק I-LE באמצעות מערכת שו"ב קלה במיוחד, אשר "מולבשת" כולה על גב החייל ומאפשרת לכוח לבצע משימות מורכבות במיוחד, בגמישות מבצעית מוגברת.
  • IRCS: מערכת קשר צבאית המאפשרת שיתוף ישיר בזמן אמת של קול ומידע על גבי פלטפורמות תקשורת מגוונות, ובכללן לווין וטלפוניה סלולרית – לאורך שרשרת הפיקוד, על מנת להגביר את רמת התיאום בין הכוחות השונים.
  • TORC2H - מערכת השו"ב הטקטי: חלק ממערכת צי"ד המאפשרת חיבור מלא של כל המערכות ומשפרת משמעותית את יכולת השליטה של המג"ד על הכוחות. בין יישומיה: מערכת לדרג הלוגיסטי, יישום לפינוי נפגעים, ממשק תקשורת מתקדם לטובת שיפור ניהול האש ויישומים מתקדמים של ניתוח שטח בתצוגת תלת מימד.
  • מאמן סייבר: מאמן הסייבר שפיתחה אלביט מערכות מיועד להכשיר צוותים להגנת סייבר בגופים ממשלתיים, צבאיים  ובתשתיות קריטיות אזרחיות. המאמן מאפשר להתנסות באופן אישי וקבוצתי באיתור ובהתמודדות מול מתקפות ואירועי סייבר, ניהולם וטיפול בהם כמו גם לימוד לצרכי מניעה והגנה בסייבר, באמצעות התנסות בתנאי סימולציה בהגנה על רשתות. במאמן משולבים תרחישים ואיומים שונים בהגנה על הרשת והוא מאפשר גם לבצע תחקיר לאחר ביצוע וכן ניתוח הפקת הלקחים הנדרשים מתרגיל הסימולציה.
  • מערכות רדיו אישי לחייל:  מערכת קשר טקטית SDR-7200HH בטכנולוגיית רדיו מבוסס-תוכנה הנה קומפקטית במיוחד ומאפשרת לחייל הבודד להעביר מהשטח תשדורת מולטימדיה בצבע וברזולוציה גבוהה, תוך שיתוף וחיבור למערכות השליטה והבקרה ולחיישנים הפרושים בשטח. מערכת PNR-1000, הנה רדיו אישי ומתקדם לרמות המיקרו-טקטיות, המאפשר קשר רציף בזירות לחימה אורבניות, בהן הזמינות והקישוריות של כל חייל חשובה להצלחת המשימה. אלו יוצגו בביתן בנוסף למערכות רדיו מתקדמות נוספות.
  • קרדום – מערכת מרגמה: מערכת בקוטר 120 מ"מ הכוללת יכולות חדישות של בקרת אש, ניווט, כינון והינע אוטומטי, הנחשבות לאחת המערכות המתקדמות מסוגה בעולם. מרגמות קרדום נמצאות בשימוש מבצעי של יחידות חי"ר שונות בצה"ל וכן צבאות שונים בעולם, כולל ארצות הברית.
תמונות ארבע מערכות חדישות מבית אלביט מערכות (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
אלביט מערכות
אלביט מערכות
אלביט מערכות
אלביט מערכות
Bookmark and Share