Telecom News - חברת TOUCH GROUP, היבואנית של HTC, החלה לשווק את ה-8S WINDOWS PHONES

חברת TOUCH GROUP, היבואנית של HTC, החלה לשווק את ה-8S WINDOWS PHONES

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> חברת TOUCH GROUP, היבואנית של HTC, החלה לשווק את ה-8S WINDOWS PHONES
 
חברת Touch Group, היבואנית של HTC, החלה לשווק את ה-8s  Windows Phones
 מאת: מערכת Telecom News, 21.5.13, 16:30
 
דגם ה-8S ישווק ברשת אורנג' ויצטרף לדגם ה-8X – מכשיר הווינדוס פון הראשון שהושק בישראל.

חברת Touch Group, היבואנית הבלעדית של HTC  בישראל, החלה לשווק את ה-8s  Windows Phones. דגם הווינדוס פון החדש ה-8S ישווק ברשת אורנג' ויצטרף לדגם ה-8X – מכשיר הווינדוס פון הראשון שהושק בישראל.

הסמארטפון החדש עובד עם מערכת ההפעלה החדשה Windows Phone 8 ומתהדר בעיצוב איקוני, צליל באיכות אולפן עם Beats Audio™ ויכולות צילום מדהימות.

עיצוב איקוני
כטלפון היחיד עם Live Tiles, Windows Phone מספק חזון ברור ומבודל ואת חווית השימוש שזכתה כבר להכרה כפורצת דרך, חדשנית ורעננה. HTC יצרה את Windows Phone 8S בכדי למזג את הוירטואלי והפיזי תוך ניצול העיצוב התלת ממדי הטהור שכולו מקשה אחת המבוסס על Windows Phone Live Tiles. ה-Windows Phone 8S של HTC מפוסל באופן מושלם עם שיפוע דרמטי שגורם לו להרגיש דק מאוד כאשר אוחזים בו בכף היד.
מאחר וצבע ממלא תפקיד כה חשוב בחוויית ה-Windows Phone, HTC מספקת לצרכנים צבעים עזים, מתוחכמים והרפתקניים בגימור מאט יקר. ה-Windows Phone 8S יסופק במבחר צבעים, לרבות כחול קליפורניה בהיר, שחור גרפיט, אדום להבה וצהוב ליים.

מצלמה איכותית
Windows Phone 8S של HTC  בעל מצלמת 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי פלאש LED וצמצם F2.8, עדשת 35mm המאפשרת הקלטת וידאו 720p.

צליל מדהים עם Beats Audio
Beats Audio, הזמין בלעדית בסמארטפונים של HTC, מספק צליל אותנטי באיכות אולפן המעביר את הרוח של ההקלטה המקורית. Windows Phone 8S של HTC המציע את Beats Audio מציע גם מגבר ייחודי המניע חיבור אודיו של 3.5 מ"מ ורמקול ומשפר את אות הצליל על מנת לספק צליל עוד יותר טוב בין אם מאזינים למוזיקה, משחקים משחק או צופים בקליפ.
  
צג: Windows Phone 8S של HTC  מתהדר בצג "4 יפהפה במסך מגע super LCD עם רזולוציית מסך: 800X480 פיקסלים, Gorilla Glass WVGA resolution.

בידור: משתמשי Windows Phone 8S של HTC נושאים עימם את המוזיקה, הסרטים והתמונות שהם אוהבים לכל מקום. ועם Windows Phone Store ו-Xbox Live, קל מתמיד ליהנות מהקליפים, המוזיקה והמשחקים החדשים ביותר תוך כדי תנועה.
 
מחיר לצרכן של דגם Windows Phone 8S אצל היבואנית Touch Group – 1590 ₪.
אתר: כאן.
מפרט מלא של המכשיר: כאן.
 
תצלום המכשיר:
HTC
 
 
Bookmark and Share