Telecom News - MassChallenge - הוכרזו חברות ההזנק הישראליות לתכנית המאיץ

MassChallenge - הוכרזו חברות ההזנק הישראליות לתכנית המאיץ

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> MassChallenge - הוכרזו חברות ההזנק הישראליות לתכנית המאיץ
MassChallenge - הוכרזו חברות ההזנק הישראליות לתכנית המאיץ
 מאת: חיים חביב, 23.5.13, 07:00סטארט-אפים מסצ'לינג'
 
128 חברות סטארט אפ מכל העולם תשתתפנה בתכנית שתחל בבוסטון ארה"ב ביולי 2013. עד כה השתתפו בשלושת המחזורים הראשונים של התכנית 361 חברות הזנק, שדיווחו על רווחים בהיקף כמאה מיליון דולרים.
 
,MassChallenge מאיץ הסטארט אפים (אקסלרטור) הגדול בעולם, הכריז אמש רשמית על רשימת חברות ההזנק, שנבחרו בישראל להשתתף בתוכנית ההאצה לשנת 2013 שתתקיים בבוסטון בחודשים יולי - אוקטובר 2013. התכנית בישראל הושקה ע"י  MassChallenge    בתמיכת נותני החסות המובילים EMC וקבוצת Kraft .
 
הנשיא אובמה שיבח את תכנית  MassChallenge בנאומו בינואר 2011 כאחד מהארגונים הטובים ביותר בארה"ב המספקים תמיכה ליזמים בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי. 361 חברות הזנק השתתפו עד כה בשלושת המחזורים של MassChallenge, ודיווחו על כמאה מיליון דולרים רווחים, גיוס למעלה מ 362 מיליון דולרים ואספקת כ-  3000 מקומות עבודה חדשים.
 
החברות נבחרו בתום תהליך הערכה ומיון קפדני, שארך כשישה שבועות ושנוהל על ידי קורי בולוצקי, מנהל פעילות MassChallenge ישראל. בתהליך השתתפו 70 שופטים ישראליים, כולן דמויות מובילות בקהילה המקצועית, שנרתמו למשימה בהתנדבות, לאתר את הסטארט אפים המבטיחים ביותר בישראל, ולאפשר להם גישה ללקוחות ולמשאבים בשוק האמריקאי. בסוף יוני יעברו נציגי החברות הישראליות לבוסטון על מנת להשתתף בתכנית ההאצה בת ארבעת החודשים, שתיערך במרכז MassChallenge  בלב רובע החדשנות בבוסטון עם נוף מרהיב למרכז העסקים ונמל הים של העיר. כל אחת מהחברות הנבחרות תזכה במימון להטסה ושהות של לפחות אחד מנציגיה.
 
חברות ההזנק שנבחרו להשתתף בתכנית הינם:
 
·       DialogWhiz - מעניקה מתכונת אינטרנטית לדיונים ברשת, והופכת אותם אפקטיביים לקבלת החלטות מושכלות.
·       Greenvolved -  התפתחות לגיוס הון מ'ההמון' לפרויקטים סביבתיים, שמאפשר ליחידים וחברות לשתף פעולה.
·       MedAlertתרומה לשיפור הטיפול הרפואי בדרך של מניעת טעויות במרשמים רפואיים.
 
·       MobiStine  - מספקת אפליקציות רפואיות מהימנות להורים טריים, לשיפור איכות הבריאות. 
 
·       Pixtrמבינה תוכן תמונות ומתאימה אותם אוטומטית.
 
·       Vecoy Nanomedicines - develops patent pending virus-traps for the treatment of HIV/AIDS and other viral infections
 
בנוסף, התקבלה חברת Wizeo ישירות לתכנית בבוסטון:
 
·       Wizeoפלטפורמה לגיוס הון ומודעות מהציבור לתועלת גופים ללא מטרות רווח בסיוע אירוע ווידיאו מקוונים.

John Harthorne, מייסד ומנכ"ל :MassChallenge: "הבחירה להשיק בישראל את התכנית הרשמית הראשונה של MassChallenge מחוץ לבוסטון, הוכיחה עצמה מעל לכל ספק. מספר החברות הישראליות, שהגישו מועמדות לתכנית, ולא פחות מכך איכותן, מעידים על מעמדה המוביל של ישראל בעולם היזמות הגלובלי" 
סטארט-אפים מצטיינים



 
 
Bookmark and Share