Telecom News - החברות VMware ו-SAP משתפות פעולה ומספקות שרותי SAP על תשתיות הענן הציבורי החדש של VMware

החברות VMware ו-SAP משתפות פעולה ומספקות שרותי SAP על תשתיות הענן הציבורי החדש של VMware

דף הבית >> חידושים הכרזות >> החברות VMware ו-SAP משתפות פעולה ומספקות שרותי SAP על תשתיות הענן הציבורי החדש של VMware
החברות VMware  ו-SAP  משתפות פעולה ומספקות שרותי SAP  על תשתיות הענן הציבורי החדש של VMware
מאת: מערכת Telecom News, 30.5.13, 13:00WMware

השרות החדש SAP HANA ייתמך בשירותים מבוססי VMware vCloud Hybrid במודל חיוב על פי צריכה. השותפות החדשה מאפשרת ללקוחות בחירה עם TCO נמוך יותר בפלטפורמה משותפת לפריסת פתרונות SAP בענן VMware

החברות VMware  ו-SAP  הודיעו על מודל חדש לאספקת פתרונות הבסיס של SAP ו- SAP HANA®בשירותי הענן ההיברידי החדש (VMware vCloud® Hybrid Service™). שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות החברות שימוש בפתרונות SAP  על בסיס שירותי הענן ההיברידיים של VMware בעזרת מודל OpEx המאפשר תמחור מראש של שירותי התוכנה והתשתית. שיתוף הפעולה יספק שרותי ניהול מלאים בהרשמה מראש בענן או בפריסה היברידית.

בנוסף, שירות SAP HANA® One Premium, יהיה זמין בפתרונות הענן שלVMware . שיתוף הפעולה בין החברות צפוי להאיץ את תהליך אימוץ הענן ללקוחות המשתמשים בפתרונות SAP ולאפשר בחירה ו-TCO  נמוך יותר בפלטפורמה המשותפת.

"המשימה של VMware היא לשנות את ה-IT  ולפשט אותו באופן קיצוני וכך לאפשר ללקוחות להריץ כל יישום בו יבחרו בכל מקום ללא פשרה" אמר פט גלסינגר, מנכ"ל VMware. "אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם SAP ולהציע ללקוחות בחירה נוספת לפריסת פתרונות הבסיס של SAP ופתרונות HANA  בסביבת הענן ולהעמיד את התמיכה של SAP ו-VMware מאחוריהם. יכולות הווירטואליזציה של VMware מספקות באופן ייחודי תאימות מלאה בסביבות הענן הפרטי והציבורי ועם שירותי SAP אנו יכולים לספק פתרונות ארגוניים העוזרים ללקוחות לפעול בעולם העננים ההיברידיים."

"לאקוסיסטמה של SAP  יש תפקיד חשוב בעזרה ללקוחותינו להשיג ניהול  ארגוני נכון" אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף וחבר בכיר במועצת המנהלים של SAP AG. "הודעה זו היא דוגמה נוספת ליעילות שיתוף הפעולה שלנו עם שותפינו העסקיים במטרה לספק ללקוחותינו מגוון אפשרויות פעילות."
עננים
Bookmark and Share