Telecom News - נולד ענק חדש בעולם האבטחה שינסה להכות את סיסקו, ג'וניפר וצ'קפוינט

נולד ענק חדש בעולם האבטחה שינסה להכות את סיסקו, ג'וניפר וצ'קפוינט

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> נולד ענק חדש בעולם האבטחה שינסה להכות את סיסקו, ג'וניפר וצ'קפוינט
חברת Blue Coat Systems נכנסה ל"אמוק של רכישות" ולאחר רכישה של סולרה - חברה שמומנה ע"י אינטל, ב- 1.3 מיליארד דולרים, היא ממצבת את עצמה בקדמת הבמה של תעשיית האבטחה העולמית עם דגש לתחום הביג-דאטה והסייבר.
מאת: אבי וייס, 1.6.13, 20:30בלו-קואט

בשבוע החולף ביצעה Blue Coat Systems מקליפורניה רכישה נוספת בשרשרת הרכישות שלה. היא רכשה את חברת ההזנק האמריקאית Solera Networks, שהייתה מממונת עד כה ע"י השקעות מהכיוון של אינטל (29 מיליון דולרים מכלל ה- 51 מיליון דולרים שגייסה), זאת ב- 1.3 מיליארד דולרים. מה היה כל כך מעניין ב- Solera? היו לה פתרונות לתחום האבטחה של מערכות ביג דאטה, בעיקר של ארגוני ענק וארגונים ממשלתיים, כשהחברה הצעירה הזו צברה כמות נכבדה של לקוחות מהשורה הראשונה בעולם.

חברת Blue Coat Systems נולדה ב- 1996 בשם CacheFlow. בסוף 2011 היא נרכשה ע"י קרן ההשקעות האמריקאית הפרטית Thoma Cressay Bravo ב- 1.3 מיליארד דולרים והוצאה מהמסחר בנאסד"ק. החברה רכשה בשנים האחרונות את:
1. חברת NetCache מחברת NetApp בשנת 2006.
2. חברת Packeteer בשנת 2008.
3. חברת S7 Software Solutions בשנת 2010.
4. חברת Crossbeam בסוף 2012.
5. פתרונות ה- SSL וה- IPSec לרבות מוצרי החומרה ל- SSL לביצועים גבוהים של חברת ההזנק נטרונום (Netronome), בתחילת מאי השנה. 
6.חברת Solera Networks בשבוע שעבר..

חברת Blue Coat השקיעה כ- 1.6 מיליארד דולרים ברכישות הללו, מתוך מטרה מאוד ברורה: ליצור מגוון רחב של פתרונות לעולם האבטחה, פתרונות שימצבו אותה בצמרת עולם פתרונות האבטחה. היא מעוניינת להכות את צ'קפוינט, סיסקו וג'וניפר. לא פחות.

בתחום אחד היא כבר התברגה לשלישיה הראשונה בעולם, תחום הניטור והניתוח של התעבורה ברשתות, אחרי ריברבד ונטסקאוט ולפני איפנמה. מתחרה נוספת, שהתברגה די קרוב לצמרת, היא Array Networks שאך לאחרונה דיווחנו על מסע הרכישות שלה. אין ספק, שעולם האבטחה הארגוני מצוי בתזזית עולמית מאוד חזקה. 

הכיוון של Blue Coat הוא של: "Security All Around". דהיינו: הלקוח מקבל ממנה את הכל, כולל אנליטיקה של הרשת, IDS, IPS, חומות אש, מדיניות אבטחה ארגונית, אבטחת המכשירים הניידים, התאוששות מאסון, המשכיות עסקית, הגנת סייבר, הגנה מקיפה על הביג דאטה, Wan Accelarations & Optimization וכיו"ב. 

ל- Blue Coat, חברה עם כ- 1,400 עובדים (טרום הרכישה האחרונה), יש כבר כ- 15 אלף לקוחות עם 75 מיליון משתמשי קצה. בין הלקוחות המובילים, פתרונות החברה כבר מצויים ב- 86% מכלל החברות המדורגות ב- Fortune Global 500. הפתרונות הללו מצויים בגופי ממשל, ביטחון וגופי ענק בכל רחבי העולם, כולל משרדי ההגנה והבט"פ בארה"ב. בישראל - טרם שמעו עליה, אבל כנראה ישמעו בקרוב, עם התבססותה בצמרת החברות המובילות בתחום הביג-דאטה, האבטחה והגנת הסייבר.

 
הגנת סייבר
Bookmark and Share