Telecom News - 11 חברות תוכנה מישראל בדרכן לטייוואן

11 חברות תוכנה מישראל בדרכן לטייוואן

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 11 חברות תוכנה מישראל בדרכן לטייוואן
11 חברות תוכנה מישראל בדרכן לטייוואן
מאת: חיים חביב, 3.6.13, 17:30חיים חביב
 
הסטארטאפים ישתתפו בתערוכת "קומפיוטקס" בטייפה, בה צפויים לבקר למעלה מ-130 אלף מבקרים וייפגשו עם ענקיות הטכנולוגיה Acer, Asus ו- HTC .

משלחת ישראלית המונה נציגי 11 חברות תוכנה, יוצאת היום (ב'), לביקור בטייוואן, במהלכו תקיים פגישות עבודה עם בכירי חברות הענק הטייוואניות בתחום מוצרי צריכה אלקטרונים (מחשבי לוח, מחשבים ניידים, טלפונים חכמים ועוד): Acer, Asus ו- HTC ותשתתף בתערוכת "קומפיוטקס" בטייפה – תערוכת האלקטרוניקה הגדולה והחשובה באסיה.

החברות הישראליות - MVB , Inuitive, Eye Sight, PointGrab , Extreme Reality (XTR3D), WonderNet, Radix , Cellergy, Comigo, Craze digital, Discretix - יציגו בתערוכה בביתן הישראלי, ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בטייוואן ובשיתוף עם מחלקת ההיי-טק במכון היצוא הישראלי.

התערוכה, המתקיימת זו השנה ה-33, נחשבת לגדולה מסוגה באסיה וכוללת כ-1,700 חברות שיציגו חידושים טכנולוגיים בתחום המחשוב. בתערוכה צפויים לבקר כ-130 אלף איש מכל העולם.  החברות הישראליות יציגו טכנולוגיות חדשניות לשילוב במוצרי אלקטרוניקה, כגון: פתרון להארכת חיי הסוללה, אנטנה לשיפור קליטה, פתרונות אבטחה לאנדרואיד, שליטה מרחוק במחשבים ניידים ובטאבלטים, העברת מידע ממדיה ניידת ללא צורך במחשב ועוד.

דורון חמו, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בטייוואן: "הביתן הישראלי מושך אליו מבקרים רבים בזכות העובדה שישראל ידועה כמדינה חדשנית ומתקדמת. צוות הנספחות קבע מראש לכל החברות המשתתפות, עשרות פגישות עם חברות מקומיות, ואני מעריך כי פגישות אלו, כמו גם הביקורים והמפגשים הייעודיים שתואמו עם נציגים בכירים של כמה מהשחקניות המובילות בשוק העולמי יניבו תוצאות טובות עבור החברות הישראליות".

מיקי אדמון, מנהל מחלקת היי טק במכון הייצוא: "החברות הישראליות מתאפיינות בחדשנות רבה ומושכות תשומת לב בכל העולם. קיום הפגישות עם מובילות שוק עולמיות מחזק לא רק את החברות הישראליות המשתתפות, אלא גם את התעשייה הישראלית כולה".
בשנת 2012 עמד הייצוא הישראלי לטייוואן על סך כ- 700 מיליון דולר, כ- 550 מיליון דולר עבור מכשור אלקטרוני מגוון ורכיביו.
 
יוצאים לכנס
Bookmark and Share