Telecom News - סמסונג מציגה את סדרת ה- Galaxy Tab 3 החדשה

סמסונג מציגה את סדרת ה- Galaxy Tab 3 החדשה

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג מציגה את סדרת ה- Galaxy Tab 3 החדשה
סמסונג מציגה את סדרת ה- Galaxy Tab 3 החדשה
מאת: חיים חביב, 3.6.13, 17:45גלקסי טאב
 
הדור החדש של הטאבלטים בסדרת ה- Galaxy משלבים תכונות אינטואיטיביות חדשות וביצועים משופרים ומגיעים בשני דגמים חדישים.
 
חברת סמסונג אלקטרוניקס הכריזה היום על השקת הדור החדש בסדרת ה- :GALAXY Tab  דגמי ה- 8 אינץ' וה- 10.1 אינץ' שיהיו זמינים ברחבי העולם החל מחודש יוני 2013.
 
סדרת Galaxy Tab 3, הכוללת גם את הגרסה המוקדמת בת ה- 7 אינץ', מציעה מגוון אפשרויות ודרכים שונות לצפייה, האזנה, יצירה ושיתוף רגעים חווייתיים ותוכן מיוחד עם חברים ומשפחה. כל מכשיר בסדרה מכיל תוכן משופר ועיצוב אינטואיטיבי לצפייה או שיתוף בצורה מושלמת, בזמן גלישה באינטרנט בבית או במהלך קריאה בנסיעה, ללכידת כל הרגעים הספונטניים של החיים.
 
Samsung Galaxy Tab 3, 8 אינץ'
המכשיר עוצב לאחיזה ביד אחת, ומותאם אופטימאלית לצפייה בסרטי וידאו, לשימוש במשחקים ולקריאה של ספרים אלקטרוניים, בכל עת ובכל מקום. לטאבלט לוח דק לשימוש יעיל של המסך. יחד עם טכנולוגיית ה- “reading mode”  של סמסונג הוא מספק תאורה וגוון לקריאה נוחה כמדף נייר במגוון תנאי תאורה במסך ה- 8 אינץ'. 
 
תכונת ה- Sound Alive לאודיו של סמסונג ואפקט ה- Dolby Surround מאפשרים למשתמש הנאה מסאונד ברור יותר, עוצמת צליל עקבית ושמע מעולה לשיפור חוויית המולטימדיה הכוללת.

לדגם ה- GALAXY Tab 3 8 אינץ' תכונות ה- S Translator לתרגום מיידי באמצעות זיהוי קול וטקסט על גבי יישומים שונים כגון דוא"ל, הודעות טקסט ו- ChatON. התרגום מתאפשר בצורה של דיבור-לטקסט או טקסט-לדיבור, כך שניתן לתקשר בקלות גם בנסיעות בחו"ל.
 
Samsung Galaxy Tab 3, 10.1 אינץ'
ה- GALAXY Tab 3 10.1 אינץ' נבנה כטאבלט מוביל בשוק, ומשלב עיצוב אלגנטי ויכולות מולטימדיה משופרות לשימוש ביתי. הטאבלט מצויד במעבד ליבה כפול 1.6 GHz והוא אידיאלי לצריכת מולטימדיה משפחתית יומית. ה- GALAXY Tab 3 10.1 אינץ' אשר מכיל חבילה מקיפה של וידיאו, מוסיקה, תמונות ותוכנה עם תצוגה בהירה וברורה – אידיאלי כמרכז הבידור הביתי הנייד.

יכולות ה- "Smart Remote" וה- "MHL -"TV Out, הופכות בקלות רבה את ה- GALAXY Tab 3 10.1 אינץ' ממכשיר המשחקים עבור הילדים לבקר המדיה הביתי עבור ההורים. בין אם מדובר בהזרמת סרטים לטלוויזיה המשפחתית, שליטה במערכת השמע הביתית או בשימוש במשחקים ברזולוציה הגבוהה ביותר, מצליח ה- GALAXY Tab 3 10.1 אינץ' להשתלב בצורה חלקה בתוך סביבת התקשורת הביתית, לחוויה משולמת לכל המשפחה.
 
הדגמים זמינים הן בקישוריות WiFi  וב- 3G.
סמסונג גלקסי טאב
Bookmark and Share