Telecom News - ליאור כוכבי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בחברת קומטאץ'

ליאור כוכבי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בחברת קומטאץ'

דף הבית >> מינויים >> ליאור כוכבי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בחברת קומטאץ'

ליאור כוכבי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בחברת קומטאץ'
מאת: מערכת Telecom News, 5.6.13, 12:45

 
ליאור כוכביקומטאץ', ספקית של טכנולוגיית אבטחה לאינטרנט ושירותי אבטחה מבוססי ענן, הודיעה על מינויו של ליאור כוכבי לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי (CTO) החדש של החברה. כוכבי ימלא תפקידו ממשרדי החברה בישראל.

ליאור כוכבי יוביל את מאמצי החברה בחדשנות ובפיתוח מוראים חדשים וקיימים ובקידום תשתית הענן הייחודית שלה. הוא גם ירכז מאמצים על מנת להבטיח את המשך התפתחותם של טכנולוגיות האנליזה והגילוי של קומטאץ' על מנת להתאימן לשינויים באיומי האינטרנט ולאתגרים הבאים.

ליאור כוכבי מביא עמו יותר מ-20 שנות ניסיון כמנהל טכנולוגי בכיר. בשמונה השנים האחרונות שימש כוכבי כארכיטקט אסטרטגיה עסקית במטה מיקרוסופט, שם היה חלק מקבוצה אשר עסקה בזיהוי נוזקות ושימש בתפקיד מרכזי בפיתוח מערכת ההפעלה לניידים של החברה. לפני כן שימש כסגן נשיא לניהול ואסטרטגיית מוצרים ב-Whale Communications, הראשונה בשוק ה-SSL VPN הארגוני שנרכשה על-ידי מיקרוסופט ב-2006. לפני Whale, הוביל כוכבי את פיתוח אבטחת ההצפנה ב-Cylink ועמד בראש מחלקת מערכות הרשת והביצועים של חיל האוויר.

"המטרה של קומטאץ' היא להפוך לספקית מובילה של פתרונות אבטחת אינטרנט מבוססי ענן לספקי שירותים ויצרנים. לשם כך, היא חייבת להישען על חדשנות מתמשכת," אמר שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ'. "רתימת ניסיונו הרחב בתחומי זיהוי הנוזקות ואבטחת מידע למכשירים ניידים וכן ניסיונו באסטרטגיית מוצר, פיתוח והנדסה, יאפשר לליאור למלא תפקיד מרכזי בהנהלה הבכירה של החברה, אשר שמה דגש על פתרונות בעלי ערך מוסף גבוה עבור השותפים שלנו. אני מקבל בברכה את ליאור כוכבי לצוות של קומטאץ' ובטוח שהמומחיות והמנהיגות שלו יסייעו לחברה לעמוד בראש התעשייה המתפתחת שלנו".

לליאור כוכבי תואר מוסמך במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון (BSc.) במדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן.
Bookmark and Share