Telecom News - hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה

hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה
hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.13, 20:30תכנית hub:raum
 
hub:raum, חממת הסטארט-אפים של ענקית הטלקום, משיקה תוכנית שמציעה לחברות הזנק צעירות תמיכה, סיוע וליווי צמוד בישראל ובברלין. המטרה: תמיכה בחדירה ראשונית לגרמניה/אירופה. המשתתפת הראשונה בתוכנית הישראלית: חברת Screemo.
 
יחד עם עמק הסיליקון האמריקני, ישראל ממוקמת כיום כאחד ממרכזי הסטארט-אפ המובילים בעולם. בשנים האחרונות צמחה בזירה הישראלית תרבות עשירה של מגוון חברות הזנק, עם פורטפוליו עמוס בפתרונות טכנולוגיים חדשניים היכולים להצליח גם באירופה. על הרקע הזה מושקת כעת בישראל תוכנית חדשה של ה-hub:raum, חממת הסטארט-אפים של Deutsche Telekom. מטרתה: להציע ליזמים ישראלים תמיכה בכניסה לשוק האירופאי והפיכת החברות לסיפור הצלחה מסחרי.

התוכנית מיועדת לחברות הזנק ישראליות הנמצאות בשלבים הראשוניים של פעילותן (עם לפחות ביטא עובד), בתחומי B2B או B2C המתאימים לפעילותה של Deutsche Telekom והשווקים באירופה.
מין-קין מאק 
"יש לנו הערכה רבה כלפי קהילת הסטארט-אפים הישראלית והידע המעמיק שנלווה אליה במגוון תחומי הטכנולוגיה", אומר מין-קין מאק (Min-Kin Mak), סגן נשיא בכיר לעסקים חדשים ב-Deutsche Telekom העומד בראש hub:raum. "יש לנו אפשרות לפתוח דלתות לחברות הצעירות הישראליות, הן בתוך Deutsche Telekom, והן אצל חברות שותפות, מהלך שייתן לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר בדרך להצלחה. אנו רוצים לעשות שימוש בסינרגיה הזו כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי", אומר מאק.
 
התוכנית, המותאמת אישית לכל חברה, תימשך כ- 3 חודשים, וכוללת מספר שלבים: בשלב הראשון ולאחר תהליך המיון הראשוני, הסטארט-אפים הנבחרים, שבידיהם מוצר קיים, או לפחות בשלבי ביטא, יעברו תקופת הכנה של כחודש בישראל, במהלכה הם יוכנו על ידי מנטורים לדרישות המיוחדות של השוק באירופה. במקביל, צוות hub:raum בברלין יבחן שיתופי פעולה עסקיים פוטנציאליים בתוך ומחוץ ל-Deutsche Telekom, ויארגן לחברות פגישות פנים אל פנים באירופה. בשלב הבא, ייהנו החברות ממשרדים שימוקמו בברלין, שישמשו עבורם כבסיס לאירופה ושווקיה, כשלאורך המהלך הם ימשיכו ליהנות מליווי צמוד, סיוע וייעוץ, כולל גם תמיכה כספית למימון חלק מהוצאות הנסיעה והשהייה. בתמורה, hub:raum תקבל אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות, באמצעות קרן ההשקעות T-Venture של Deutsche Telekom.
 
לדברי מאק, כחלק מההשקה בישראל, hub:raum כבר חתמה על שיתופי פעולה ראשוניים עם שני גופים בישראל, עם האקסלרטור TheJunction ועם חממת TheTime הממוקמות בתל אביב, והיא פתוחה לשותפויות דומות נוספות.
 
הסטארט-אפ הראשון שכבר משתתף בפיילוט של התוכנית הוא חברת Screemo התל אביבית, שהמוצר שלה מכוון לאירועי ספורט, ומאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות ובזמן אמת, בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית והסמארטפונים שלהם. ביחד עם Deutsche Telekom תערוך Screemo במהלך השנה מספר ניסויים של הפתרון שלה בגרמניה.
למידע והצטרפות לתוכנית: כאן
סטארטאפים
Bookmark and Share