Telecom News - הנשיא פרס אורח קרן JVP

הנשיא פרס אורח קרן JVP

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הנשיא פרס אורח קרן JVP
הנשיא פרס אורח קרן JVP
מאת: חיים חביב, 26.6.13, 21:00JVP
 
הנשיא פרס ממשיך בתנופת הסייבר שבועיים לאחר ש'כיכב' בוועידת הסייבר. הפעם שמע על הצלחת חברת סייבר ארק, שהפכה מובילה בתחום הגנת סייבר וזכה בכספת בצורת ספר.
 
הנשיא פרס ביקר היום ברובע המדיה והחממה הטכנולוגית של קרן JVP. במסגרת הביקור הוצגה בפניו, בין היתר, פעילות סייבר ארק (Cyber-Ark)  הישראלית שהפכה למובילה בתחומה, המפתחת פתרונות להתמודדות עם איומי הסייבר.
 
חן ביתן, מנהל החברה בישראל: "זו החברה הראשונה בעולם שנכנסה לתחום ההגנה על מערכות קריטיות ויצרה פתרון לבעיה של התקפות סייבר". ביתן הוסיף, כי "גם בארגונים המוגנים ביותר בעולם, תוקף ממוקד מצליח להגיע לתוך הארגון ולגרום לו נזק או להוציא מידע ממנו החוצה. אנחנו עוזרים לארגון להתמקד בהגנה על המערכות הקריטיות ביותר בארגון, לזהות היכן נמצאות המערכות הללו, לחסום את הגישה אליהן - ולהתריע בפני הארגון על חשש להתקפה על אותן מערכות".
 
ביתן גיבה את דבריו בסקר מנהלים גלובלי שפרסמה החברה (היום) ולפיו , 80% מהמנהלים הבכירים חושבים שמתקפת סייבר מסוכנת  למדינתם יותר מאשר מתקפה פיסית. בנוסף, 51% מהם מאמינים, שתוקף סייבר נמצא ממש עכשיו ברשת המחשוב של הארגון שלהם, או שהייתה לו נוכחות ברשת הארגונית במהלך השנה האחרונה. הסקר, הנערך ע"י סייבר ארק זו השנה השביעית ברציפות,  מבוסס על ראיונות עם כאלף מנהלים ברמות ניהול בכירות (מנכ"ל/סמנכ"ל) ועם מנהלי מערכות מידע ברחבי ארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה פסיפיק.
 
מהסקר השנה מסתמנת עליה חדה במודעות של המנהלים בתעשייה לאיומים מצד תוקפי הסייבר. 
 
ביתן העניק לנשיא במתנה כספת עם קוד בצורת ספר, סמל לחדר הכספות הדיגיטלי שעומד בבסיס הטכנולוגיה של סייבר ארק.
ביקור שמעון פרס
 
לדברי חן ביתן: "תחום אבטחת המידע עובר לרמת המודעות והאחריות של מנכ"ל החברה ולא רק מנהל ה-IT. נושא אבטחת מערכות קריטיות הפך גם בישראל לנושא מרכזי על סדר היום בישיבות הנהלה, כאשר ארגונים מבינים שהיכולת וההצלחה העסקית שלהם תלויה באופן ישיר ביכולתם להגן על המערכות החיוניות בארגון.
 
חברות מובילות נוספות שהוצגו בפני הנשיא במהלך ביקורו בקרן JVP היו: סיאנו (Siano) אשר פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לצפות בטלוויזיה במכשירי טלפון ניידים ובמחשבי לוח, ללא צורך בחיבור לאינטרנט. חברת Anyclip שהמוצר שלה מזהה קטעי וידאו אהובים באמצעות טכנולוגיות המתבססות על פס הקול של הווידיאו, על עצמים ודמויות, כך שכל אדם או גוף עסקי יכולים לעשות חיפוש לפי הנושא שמעניין אותם. כן הוצגה חברת Wishi, מיזם חדש בתחום האופנה והסטיילינג - פלטפורמת אופנה חברתית המקושרת לפייסבוק ומאפשרת למשתמשים להרכיב לעצמם ארון המורכב מהבגדים שלהם וכן 'להציץ' בארונות החברים.
Bookmark and Share