Telecom News - מה קורה סביב השר גלעד ארדן?

מה קורה סביב השר גלעד ארדן?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מה קורה סביב השר גלעד ארדן?
גבי אופיר, מנכ"ל המשרד להגנת העורף עזב אמש בזעף את תפקידו. בדיוק כמו שעדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת, עזב את תפקידו אך לפני כשבועיים. האם זה מקרי, או שזה חלק ממהלך שהאוצר זמם, ליצור משרד אחד עם מנכ"ל אחד ולחסוך בכך תקנים וכסף?
מאת: אבי וייס, 1.7.13, 22:00
גלעד ארדן

עמדה: נסיבות פרישתו של עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, כפי שניתחנו כאן, אינן מחמיאות לאיש. אולם, את הסיבות לעזיבתו של גבי אופיר, המנכ"ל של המשרד להגנת העורף, לא צריך לנחש. מכתב ההתפטרות שלו הודלף לתקשורת והוא מאשים במפורש את השר גלעד ארדן המשמש כשר של שני משרדים ממשלתיים חשובים, שאין ביניהם כל קשר, שהשר אינו יודע איך לנהל את המשרד ולכן התפטר. 

אגב, גבי אופיר לא "גילה את אמריקה". כבר פרסמנו כמה וכמה כתבות על ההחלטות התמוהות ואוסף החלומות של השר גלעד ארדן. יש לנו מגירה שלמה עם אוסף ההחלטות והתוכניות הפורחות באוויר הללו... יתרה מכך, על פי המסתמן, החלום של השר ארדן להיות שגריר בארה"ב הולך ונגוז (אכזבה גדולה צפויה לח"כ וסגנית השר גילה גמליאל, שהייתה המועמדת המובילה להיות המחליפה של גלעד ארדן, כפי שניתחנו כאן). 

בינתיים, נדמה, שהתכנית של משרד האוצר לאחד את המשרד להגנת העורף עם משרד התקשורת יכולה לצאת לפועל. במצב ההזוי, שבו אין מנכ"ל לשני המשרדים הללו, מינוי מנכ"ל אחד לשניהם ייראה כמהלך מבריק של "חסכון בכספי הציבור". ככה ייהרסו שני משרדי ממשלה במכה אחת...

בינתיים, את משרד התקשורת מנהלים שני אנשים, שבספק אם מתאימים למה שיועד להם. 
נציבות שרות המדינה אישרה את הארכת המינוי הזמני של נתי שוברט כמ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לתקופה נוספת של חצי שנה. זאת, לאור המשך הסכסוך על איוש הכהונה בידי נבחרו של  השר לשעבר משה כחלון, אריאל משעל. 

כידוע ,מזה למעלה משנה פרש ניצן חן מתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין וכך מתנהלת לה המועצה (שאמורה להתאחד עם הרשות השנייה, מה שעורר תסיסה בקרב העובדים בשני הגופים הללו), בלי כל רועה.

מעבר לבעיה של איחוד גופי הרגולציה האלו וניהולם, נתי שוברט עומד בראש אגף בעייתי מאד (אגף הספקטרום), אגף רגיש ובעל תפקוד לקוי מאד, גם לפי דו"ח מבקר המדינה. אם ימונה להמשיך כיו"ר זמני במועצת הכבלים והלוויין, תוסט שוב תשומת ליבו מתפקידו העיקרי והנזק לציבור בישראל יימשך.

לממלא מקום מנכ"ל משרד התקשורת מינה גלעד ארדן את מימון שמילה, סמנכ"ל הפיקוח, שהתמחה עד כה בגניזת תלונות של הציבור כנגד חברות התקשורת ובהצגת מצגות חובבניות לגבי התלונות של הציבור, שלא נגרסו בפח על ידו. ככה זה בדיוק מתנהל. אוסף של חובבנים המבזבזים את כספי משלמי המיסים במעשיהם ובהתנהלות תחת שרביטו של גלעד ארדן, שנחשף כעת ע"י גבי אופיר כחובבן לא יותר קטן מהם. 

את תגובת משרד התקשורת למה שמתרחש סביב גלעד ארדן, למותר לציין, לא קיבלנו. אם נקבל, נפרסם. 
 



 
 
Bookmark and Share