Telecom News - סמסונג חושפת מדפסות לייזר בטכנולוגיית NFC להדפסה ישר מהסמארטפון

סמסונג חושפת מדפסות לייזר בטכנולוגיית NFC להדפסה ישר מהסמארטפון

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג חושפת מדפסות לייזר בטכנולוגיית NFC להדפסה ישר מהסמארטפון
סמסונג חושפת מדפסות לייזר בטכנולוגיית NFC להדפסה ישר מהסמארטפון
מאת: חיים חביב, 7.7.13, 17:55מדפסת NFC
 
סמסונג מציגה לראשונה ביצועים חדשים בעולם ההדפסה הניידת.
 
סמסונג חשפה מדפסת לייזר צבע NFC (ר"ת: Near Field Communication) ראשונה מסוגה ומדפסות משולבות, להדפסה ניידת ישירה באיכות גבוהה ובקלות מהסמארטפון.
 
סדרת המדפסות החדשה שבתמונה Xpress C410W כוללת את: C410W - מדפסת לייזר צבע, C460W - מדפסת לייזר צבע משולבת (כולל הדפסה, צילום וסריקה) ו- C460FW - מדפסת לייזר צבע משולבת (פונקציות של הדפסה, צילום, סריקה ופקס). המדפסות בסדרה תוכננו לשימוש במשרד הביתי ובמשרד קטן, ולמעוניינים להדפיס ישירות מסמארטפון בעל רכיב NFC בתוכו או המוצמד אליו. לשלושת הדגמים מהירות הדפסה של 18 עמודים לדקה בשחור לבן ו- 4 עמודים לדקה בצבע.
 
ליאור מרון, מנהל מוצר פתרונות הדפסה בסמסונג ישראל: "סדרת המדפסות Xpress C410W עם טכנולוגיית ה-NFC, היא דוגמא טובה להובלתה של סמסונג בשוק פתרונות ההדפסה הניידים, כמו גם למחויבותה למחקר ופיתוח וליצירת מוצרים המשפרים את חווית השימוש של הצרכנים. סמסונג מתכוונת להמשיך ולפתח את פתרונות הדפסה הניידים תומכי NFC גם לעסקים בינוניים וגדולים".
 
הדפסה ניידת קלה ופשוטה
המדפסות בסדרת Xpress C410W מתחברות אלחוטית להתקנים ניידים להדפסה מהירה, משולבת ונוחה, אפילו בדרכים. משתמש יכול להדפיס תמונות, מסמכים, אי מיילים ותוכן אינטרנטי באופן מאובטח וללא כל מאמץ בהקשה ממכשיר הטלפון החכם שלו על המדפסת.
בנוסף, ניתן לסנכרן אנשי הקשר בטלפון החכם עם המדפסת, כך שפונקציות הסריקה ושליחת פקס הופכות לקלות במיוחד.
 
אפליקציית Mobile Print של סמסונג - להורדה חינם - כאן, מאפשרת להדפיס כל קובץ החל מקבצי PDF ועד מסמכי Microsoft Office כגון גיליונות Excel או מצגות PowerPoint, ישירות מהטלפון החכם. גם משתמשים ללא טלפונים חכמים תומכי NFC או משתמשים שלא התקינו את אפליקציית  Mobile Print של סמסונג על המכשירים שלהם יכולים ליהנות מיתרונות סדרת המדפסות Xpress C410W מכוון שהיא תומכת ב- Google Cloud Print. פתרון זה מאפשר למשתמש להדפיס דרך האינטרנט מכל מקום באמצעות כל טלפון חכם.
 
בעלי טלפונים חכמים מדגמי Galaxy או בעלי מכשירים מדגם Galaxy Tab של סמסונג נהנים מיתרון נוסף - הדפסת תמונות ישירות מיישומי הגלריה, המסמכים, האי מייל ודפי דפדפן האינטרנט.
 
בחברה מבטיחים תהליך הגדרת מדפסות אלחוטיות מהיר ופשוט. בסדרת ה- Xpress C410W ההתקנה מתבצעת בשלושה שלבים מהירים, ללא צורך בחיבור USB בין המחשב למדפסת. כמו כן, ניתן לבצע הדפסות במצב ECO ולחסוך כ- 20% בעלות הכוללת באמצעות פונקציות ה- ‘One Touch Eco Button’ ו- ‘Easy Eco Driver’. פונקציית ה- ‘Easy Eco Driver’ זכתה לאחרונה בפרס "הישג יוצא דופן בחדשנות" ע"י Buyers Lab בשנת 2012.
NFC



 
 
Bookmark and Share