Telecom News - על פי חברת דירוג האתרים אלקסה, אתרExactME! של ג'ובוקיט, עקף בארגנטינה את מנוע החיפוש הפופולרי Bing וכן את EBay ו- Instagram

על פי חברת דירוג האתרים אלקסה, אתרExactME! של ג'ובוקיט, עקף בארגנטינה את מנוע החיפוש הפופולרי Bing וכן את EBay ו- Instagram

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> על פי חברת דירוג האתרים אלקסה, אתרExactME! של ג'ובוקיט, עקף בארגנטינה את מנוע החיפוש הפופולרי Bing וכן את EBay ו- Instagram
על פי חברת דירוג האתרים אלקסה, אתרExactME!  של ג'ובוקיט, עקף בארגנטינה את מנוע החיפוש הפופולרי Bing וכן את EBay ו- Instagram
מאת: מערכת Telecom News, 8.7.13, 20:00
 
לאחר בניית תשתית אינטרנט מתקדמת בארגנטינה וכעת גם בארה"ב, ג'ובוקיט מתחילה בתהליך בצמיחה מואצת גם בישראל: תפנה מחפשי עבודה מאתר העיתון "ישראל היום" ומהמהדורה האלקטרונית של העיתון למעסיקים פוטנציאלים.
 
ג'ובוקיט, המפתחת טכנולוגיה מתקדמת בחיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים באינטרנט ומשווקת פתרונות מתקדמים בעולם ה - HR המקוון תחל להפנות מחפשי עבודה מאתר האינטרנט של העיתון "ישראל היום". ההפניה לאתר ExactME!  תתבצע מהמהדורה האלקטרונית של העיתון למשרות פוטנציאליות.
 
רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט החזקות מציין: "המהלך שאנו מבצעים בישראל הינו בהמשך לאסטרטגיית הצמיחה שלנו שמטרתה להיות אחד ממנועי החיפוש המובילים בעולם לתחום העבודה. חברת דירוג האתרים אלקסה קובעת שבארגנטינה האתר שלנו נמצא במקום ה – 67 ועקף אתרים כדוגמת EBay, Bing ואתר Instagram. נתון מעניין נוסף הוא שתחילת החדירה לשוק בצפון אמריקה כבר מספקת תוצאות שכן ExactME! מדורג בארה"ב במקום ה- 3,524 ובמקום ה- 5,493 בעולם. הישג זה, לחברה ישראלית בגודל שלנו, הוא נקודת ציון משמעותית ואנו מאמינים כי מהלכים מוצלחים נוספים יובילו להמשך השיפור בדירוג על ידי אלקסה. המטרה שלנו היא למצב את עצמנו עד סוף שנה הנוכחית בין 1,000 האתרים המובילים בעולם".
 
"השאיפה שלנו כחברה הייתה ונותרה לחבר אנשים מצויינים עם עסקים מצליחים. כדי לייצר את הסינרגיה התעסוקתית הנכונה, שנות מחקר ופיתוח באים כיום לידי ביטוי בפעולות עסקיות אופרטיביות שנועדו לשפר את ערוץ התקשרות הקיים בשוק העבודה בין דורש העבודה למחפש העובדים".
 
במסגרת המהלך עם "ישראל היום" דורש עבודה ינותב ע"י הקלקה מאתר "ישראל היום" אל המשרה המתאימה למועמד וייחשף ישירות למשרות רלוונטיות באתר Exactme.com. עבור יצירת הקשר בין העובד למעסיק גובה החברה תשלום. החברה מבטיחה כי השירות למועמדים הינו חינם לחלוטין וחושף למשרות בכל רחבי העולם ולא רק בישראל. "ישראל היום" מדורג על ידי אלקסה במקום ה - 279 בישראל ועל פי סקר TGI שהתפרסם בינואר 2013 הינו האתר הנקרא בישראל.
 
לאחרונה ביצעה החברה סבב מינויים פנימיים שנועד להביא למיצוי מסחרי מהיר בהבאה לשוק של סל המוצרים המתקדמים שפיתחה החברה. אריק פילסטיין, מייסד ובעל השליטה בחברה ינהל את ג'ובוקיט טכנולוגיות - חברת הבת (100%), תוך שהוא אמון על האסטרטגיות העסקיות של החברה, התמקדות במכירות, שיווק ושותפויות עסקיות ויתרום מנסיונו הרב בתחום האינטרנט להמשך הצלחתה של החברה.
 
רפי שקולניק ששימש כיו"ר הדירקטוריון מונה למנכ"ל ג'ובוקיט החזקות ויהיה אחראי על פעילות החברה הציבורית, תוך שהוא אמון על העבודה מול שוק ההון, משקיעי החברה וכן יעבוד מול נותני השירותים ויטפל בנושאי רגולציה וכספים. 
משרות באינטרנט
Bookmark and Share