Telecom News - eBay השיקה לראשונה את eBay Exact אפליקציה בחינם לאייפון להזמנת מוצרים מודפסים בתלת-מימד

eBay השיקה לראשונה את eBay Exact אפליקציה בחינם לאייפון להזמנת מוצרים מודפסים בתלת-מימד

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> eBay השיקה לראשונה את eBay Exact אפליקציה בחינם לאייפון להזמנת מוצרים מודפסים בתלת-מימד
מאת: מערכת Telecom News
13/07/13,  08:12
מטרת / הייעוד של התוכנה: ענקית הסחר המקוון eBay קופצת על עגלת הדפסת ה-3D, ומציגה לראשונה אפליקציה חדשה לאייפון, שמאפשרת לעלעל ולרכוש מוצרים בהדפסת תלת מימד, מ-3 חברות המדפיסות אותם במדפסות תלת מימד. זאת, לפי התאמה אישית.
שם התוכנה: eBay Exact
קישור להורדה: הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לתלת מימד עבור אייפון מכילה (כרגע בעת ההשקה) 20 קטגוריות, ביניהן למשל תיקים לאייפון (החל מ-9 דולרים). היא מאפשרת הזמנות לפי התאמה אישית ישירות מהאפליקציה, שמועברות לייצור בתלת-מימד ונשלחות לאחר מכן בדואר.

הערה: טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד תופסת תאוצה בחודשים האחרונים בכל התחומים. מאקדחים (בארה"ב ובאוסטרליה) ועד ניתוחים ואיברים להשתלה. חנות Staples  בארה"ב מוכרת מדפסות כאלה במחיר עממי, ואמזון השיקה בחודש שעבר חנות 3D.
אין ספק, שכניסתה עכשיו של הענקית eBay  לתחום באמצעות אפליקציה יעודית מיוחדת ויוצאת דופן ל-3D תקדם אותו בצורה משמעותית.
אפליקציה בחינם
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share