Telecom News - בועז פרץ מונה לתפקיד מנכ"ל HP סאיטקס

בועז פרץ מונה לתפקיד מנכ"ל HP סאיטקס

דף הבית >> מינויים >> בועז פרץ מונה לתפקיד מנכ"ל HP סאיטקס
בועז פרץ מונה לתפקיד מנכ"ל HP סאיטקס
מאת: מערכת Telecom News, 16.7.13, 14:30בועז פרץ

יחליף את חוויאר גרסיה שמונה לאחרונה לתפקיד בכיר בחטיבת הדפוס של HP.

בועז פרץ מונה לתפקיד מנכ"ל חטיבת HP Scitex (סאייטקס ויז'ן לשעבר) וינהל את הפעילות הגלובלית והמקומית של סאיטקס, המפתחת ומספקת פתרונות דפוס דיגיטליים תעשייתיים פורצי דרך בפורמט רחב, לשוק השילוט וההדפסה המסחרית.חטיבת HP סאיטקס הינה מובילה עולמית בתחומה ומנוהלת מישראל. 
 
בועז מחליף את חוויאר גרסיה, ששימש כמנכ"ל חטיבת HP Scitex בשנתיים וחצי האחרונות. חוויאר מונה לתפקיד בכיר בחטיבת הדפוס העולמית של HP ותפקידו כולל אחריות עסקית על הדפוס התעשייתי בפורמט רחב.
 
בועז פרץ הצטרף לסאיטקס בשנת 1989 (לפני 24 שנים) ושימש במגוון תפקידים בכירים בחברה. בתפקידו האחרון שימש דירקטור עסקי ב-HP  סאיטקס. קודם לכן מילא מגוון תפקידים בכירים, בניהם סמנכ"ל תפעול ושירות.
 
עם כניסתו לתפקיד, אמר בועז פרץ: "אני גאה ושמח על ההזדמנות לעמוד בראש HP Scitex. בכוונתי להמשיך את דרכה של סאיטקס כמובילה בפיתוח פתרונות דפוס דיגיטליים תעשייתיים בפורמט רחב תוך התרחבות לשווקים חדשים בארץ ובעולם.
לפני מספר שבועות השיקה HP סאיטקס בהצלחה את ה-FB10000, מכונת דפוס דיגיטלית פורצת דרך ועתירת טכנולוגיות חדשות שפותחו ב-HP סאיטקס ובכך מוליכה את המהפכה מדפוס אנלוגי לדיגיטלי לשלב הבא".
 
לבועז תוארBSc  בהנדסת מכונות בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, ותוארMBA  בהצטיינות בתוכנית הבכירים של המכללה למנהל.

 
Bookmark and Share