Telecom News - סמסונג קרובה לחתימה עם ה-FBI לאספקת מכשירי גלקסי

סמסונג קרובה לחתימה עם ה-FBI לאספקת מכשירי גלקסי

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג קרובה לחתימה עם ה-FBI לאספקת מכשירי גלקסי
סמסונג קרובה לחתימה עם ה-FBI בארה"ב לאספקת מכשירי גלקסי

כוחות הביטחוןמאת: מערכת Telecom news, 22.07.13, 10:50
 

ראשונים לדווח: דיל כזה ייתן דחיפה גדולה לסמסונג השואפת לספק שירותים לסוכנויות אמריקאיות בנישה בה שולט עד כה הבלקברי.
 
אתר NDTV Gadets דיווח היום, שסמסונג קרובה לחתימת הסכם עם ה-FBI לרכישת מכשירי הגלקסי שלה. ה-FBI עם 35,000 עובדיו, משתמש כרגע באופן בלעדי במכשירי בלקברי. לא ברור, אם ה-FBI  מתכוון להחליף את כל מכשירי הבלקברי במכשירי הגלקסי או שהוא ימשיך להשתמש במכשירי 2 החברות. ביום חמישי דיווח הוול סטריט ז'ורנל על האפשרות שסמסונג קרובה לחתימה על הזמנה קטנה למכשיריה עם חיל הים האמריקאי.

מחברת בלקברי נמסר, שהיא מחשיבה את מכשירי הבלקברי עם מערכת ההפעלה שלהם כטובים ביותר בשוק מבחינת תכונות האבטחה שלהם, ושנושא האבטחה הוא זה החשוב ביותר. לכן חברת בלקברי תמהה ששוקלים מעבר ממכשירים המאובטחים בצורה הטובה ביותר בפלטפורמת הבלקברי.

במאי השנה אישר הפנטגון מכשירי אנדרואיד של סמסונג וקו חדש של מכשירי בלקברי עם מערכת ההפעלה BB10 עבור עובדי משרד ההגנה.

סמסונג עובדת קשה מאד לשכנע את זרועות הממשל האמריקאי, שמכשירי הגלקסי שלה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד עונים על צרכי האבטחה החמורים שלהן. היא מקווה, שאישור הפנטגון ובמיוחד דיל מתקרב עם ה-FBI יעודדו מכירות מסיביות של מכשירי גלקסי לבנקים ולרשויות החוק.

עם זאת, יש אנליסטים הסבורים, שהאנדרואיד לא יכול לעמוד בדרישות האבטחה החמורות של לקוחות כמו ה-FBI, ושה- FBI עצמו מודע לפגיעות מסוימת בפלטפורמת האנדרואיד.זאת מאחר, שהאבטחה של האנדרואיד לא מנוהלת ע"י ישות אחת (מערכת ההפעלה של סמסונג אינה בבעלותה אלא רק בשימושה). היא מהווה תוספת על מערכת ההפעלה ולא חלק ממנה. הדבר יוצר מערכת  פגיעה יותר ויקרה יותר.
 
 


 


Bookmark and Share