Telecom News - אפליקציית אופיס לסמארטפונים אנדרואיד הגיעה לחנות גוגל פליי

אפליקציית אופיס לסמארטפונים אנדרואיד הגיעה לחנות גוגל פליי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> אפליקציית אופיס לסמארטפונים אנדרואיד הגיעה לחנות גוגל פליי
מאת: מערכת Telecom News
01/08/13,  00:04
מטרת / הייעוד של התוכנה: מיקרוסופט שיחררה ב-31.7.13 את אפליקציית אופיס לסמארטפונים אנדרואיד 4 ומעלה (לא כולל טאבלטים). הורדת האפליקציה היא בחינם בחנות גוגל פליי. אולם, השימוש באפליקציה מותנה במנוי לאופיס 365, כי היא למעשה שירות משלים לו.

תשומת לב שכרגע למי שמזוהה כגולש בסלולר מישראל - לא ניתן להוריד היישום מחנות גוגל פליי. זה ייפתח בקרוב. אפשר לעקוף זאת ע"י פרוקסי. 
שם התוכנה: Office Mobile for Office 365
קישור להורדה: כפי שדיווחנו ב-16.6.13, האפליקציה בחינם מצויה בחנות אפל (באפסטור)  לאייפד, אייפוד ואייפון  - כאן.
לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת צפייה ועריכת קבצים ב: וורד, אקסל ופאואר פוינט. יש סינכרון לאחסון בענן של מיקרוסופט (סקיי-דרייב).

בהקשר לשירות מיקרוסופט בענן - "סקיי דרייב", מיקרוסופט תיאלץ לשנות את השם הזה מאחר שרשת הטלוויזיה סקיי הוכיחה בבית משפט בבריטניה, שהציבור עלול להתבלבל בין שירותיה לבין שירות מיקרוסופט בענן. רק אתמול פרסמו 2 החברות כי קיים ההסכם סופי ביניהן. מיקרוסופט עדיין לא פרסמה את השם החדש לשירות.

ראוי לציין, שיכולת העריכה באפליקציה היא לא כמו במחשב כי היא בסיסית. עם זאת, ניתן לערוך ולתקן את המסמכים, לעצב פונטים ולקבוע גדלים שונים.
אפליקציות
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share