Telecom News - מהן האפליקציות לכושר גופני הטובות ביותר?

מהן האפליקציות לכושר גופני הטובות ביותר?

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> מהן האפליקציות לכושר גופני הטובות ביותר?
מהן האפליקציות לכושר גופני הטובות ביותר?

שמירה על הבריאותמאת: מערכת Telecom News, 08.08.13, 00:53
 
רוצים לשמור על הגזרה ולהיות בכושר? קיימות אפליקציות בחינם המסייעות להגיע בדיוק למטרות אלו.

אתר The Independent פרסם אתמול רשימת 10 אפליקציות המוגדרות כטובות ביותר לשמירה על הכושר הגופני. נביא להלן 7 אפליקציות מתוכן, שהן האפליקציות בחינם. 

MyFitnessPal: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מכילה מידע קלורי על 3 מיליון מיני מזון ומספקת 350 תרגילי ספורט. היא מאפשרת תרגילים אישיים ומכילה גם סורק ברקוד. 

Strava Cycling -GPS Biking and Riding Route Tracker: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מודדת את המהירות, המרחק והגובה כשרוכבים על האופניים ומאפשרת להתחרות עם רוכבים אחרים הרוכבים באותו קטע/שביל/כביש. היא גם מסייעת לגלות את הדרכים הטובות ביותר לרכיבה.
 
Nike Training Club: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מספקת  שורה של תרגילים המבוססים על המאפיינים של הכושר הגופני של המשתמש המכוונים לאזורים ספציפיים בגוף. התרגילים הם במשכי זמן של 15 עד 45 דקות ויש באפליקציה בונוסים וטיפים.

Fitocracy Fitness Tracker: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מספקת מערכת מתגמלת לכל מי שנאבק עם מוטיבציה. המטרה היא להגיע לרמה הגבוהה ביותר האפשרית  ע"י צבירת ניקוד בתרגילים המתבצעים, אם זה הרמת משקלות או ריקוד ג'ז, כדי לעבור בין הרמות. 

 GymPact - cash reward to motivate gym home and runkeeper workouts: באפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון קובעים מספר מסויים של ביקורים בחדר הכושר בזמן נתון וניתן להרוויח כסף על עמידה במטרה. מקבלים קנס על כל היעדרות ובסוף השבוע, סכום הקנס מועבר ומתחלק בין כל אלה שכן עמדו במשימה.

Couch to 5K: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון (מובאת כאן גרסה אחת C25K - 5K Trainer מתוך כמה אפליקציות דומות)  מבטיחה, שהמשתמש יוכל לרוץ היטב 5 ק"מ תוך כמה שבועות. מתחילים בהליכה בתכנית בשלבים ומגבירים את הכושר בהדרגה ממשתמש מתחיל למשתמש שרץ בתכנית של 3 פעמים בשבוע. 

Workout Trainer: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מאפשרת לפקח באופן אישי על תרגילי הכושר. היא מציעה תרגילים רבים מאד לפי משך הזמן, קושי ואזורי הגוף. מרבית התרגילים מלווים בתמונות הדרכה.

בנוסף, אתר Telecom News ממליץ גם על האפליקציות בחינם Endomondo Sports Tracker המאפשרת מעקב אחר זמן, מרחק, מהירות וקלוריות הקשורות בפעילות הספורטיבית, הצבת יעדים, קבלת משובים ועוד ו- RunKeeper GPS Track Running  Walking Cyclingהמאפשרת חישוב מרחק ריצה, זמן ריצה וכמות שרפת קלוריות בשימוש בטכנולוגיית ה-GPS בסמארטפון.

עתה נשאר רק להתחיל לשמור על הגזרה ולהתאמן (בחינם).
Bookmark and Share